Μολις αντίκρισα το αυτο κινητο του Φίλιππο,έμεινα να το χαζεύω.Το μαύρο Mini Cooper του,μου ειχε κλέψει την καρδια.
'Μολις ερωτεύτηκα το αυτοκίνητο σου!'Του ειπα χωρις να τον κοιτάω,προσηλωμένη στο υπέροχο αμάξι μπροστα μου.
'Τυχερό αμάξι.'ειπε μελαγχολικά καθως με κοιτούσε με πονηρό βλεμμα.
Κοκκινισα αμεσως και πέρασα τα δάχτυλα μου πανω στο καπό καθως το κοιτούσα μαγεμένη.
'Ειναι ενα απο τα αγαπημένα μου.'ειπα ονειροπολωντας.
'Εχεις και αλλα αγαπημένα;'ρωτησε με περιεργεια καθως μπαίναμε μεσα.
'Αλλο ενα εχω αγαπημένο,το Beetle Volkswagen,φοβερο αμάξι και αυτο!'τον κοιταξα με ενα χαμογελο.
'Μονο το Mini Cooper μου για εμενα.'ειπε υπερήφανος καθως μου έκλεισε το μάτι.
'Επεισης εισαι πολυ όμορφη σημερα.'ειπε και ηρθε πιο κοντα μου απλώνοντας το χερι του στο μαγουλο μου.
'Ευχαριστω πο-'
Δεν πρόλαβα να τελειωσω την προταση μου και ενας ξαφνικός ήχος ακουστηκε απο διπλα μου.Γυρισα και ειδα τον Αντρεα να χτυπάει το τζαμί με ενα θυμό στο προσωπο του.
'Άνοιξε μια το παράθυρο.'ειπα στο Φίλιππο με εναν αναστεναγμο και το έκανε αμεσως
'Τι θες;'ειπα καπως αποτομα.
'Εσυ τι στο καλό κανεις ακομη εδω;Μήπως παίχτηκε τιποτα;'ρωτησε σαν πατερας πιανοντας στα πράσα την κορη του να φιλιέται.
'Για όνομα του θεού.Οχι!Μιλαγαμε και-' σταμάτησα λιγο και γυρισα καλυτερα προς το μερος του.
'Γιατι πιστευεις πως φασωνομασταν;'ρωτησα με περιεργεια.
'Γιατι κάθεστε εδω τόση ωρα και δεν φεύγετε!'ειπε θυμωμένα καθως χτυπούσε νευρικά το ποδι του στο πεζοδρόμιο.
'Τι σε νοιαζει εσενα τι θα κανουμε;'φωναξα και εγω νευριασμένα.
'Κανε ο,τι νομίζεις!Εγω παντως σε 10 θα-'
'Ναι,ξερω!'του ειπα διακόπτοντας τον και γύρισα προς τον Φίλιππο
'Παμε να φύγουμε;'τον παρακάλεσα με το βλεμμα μου και μου ενευσε θετικά.
'Τα λεμε Αντρεα!'του ειπε με ενα χαμογελο και εβαλε μπρος.
'Τα λεμε Φίλιππε.'ειπε με μια δόση ειρωνίας στην φωνη του αλλα ο Φίλιππος δεν έδωσε σημασια και αμεσως πάτησε το γκάζι.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Μαζί σου|Book 1|[✔️]
Romance[ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ] Η Χαρά κάθε χρόνο περιμένει με προσμονή να ερθει το επομενο καλοκαιρι!Οχι μονο για την θάλασσα,τα παγωτά και την ευχαρίστηση οτι τελείωσαν τα σχολεία,αλλα και την ανυπομονησία που εχει για να ξαναδεί τον παιδικό της φίλο τον Αντρέα. Ε...