Bölüm 2

55 6 5
                                    

Ormana gitmek hem beni sakinleştirecek, rahatlamamı sağlayacak hem de ailemin biraz burnu sürtecekti ve benim futbol  oynamamı mecburen kabul ediceklerdi.Saat 10.00 civarı olduğundan bu gece gitmesem iyi olurdu. Yarın sabah okuldan sonra direk ormana gitmeyi düşünüyorum. Hem zaten  sabah gitsem de kimse fark etmeyecekti. Ders çalışmak bana göre değil ama kitap okumaya bayılıyorum. Derslerden en çok edebiyatı ve kimyayı seviyorum diyebiliriz. Neyse ben ne yapayım şimdi? Yatağa yatman gerekmiyor mu? Ahhh evet uyumam lazım. Bir dakika bir dakika yarın ben ormanda ne yiyeceğim? Yemek? Ondan bahsetmiyorum gerizekalı nasıl yemek bulucam? E yanına al! Çok mantıklı! Lan gerizekalı ben de onu demiyom mu? Tamam be sustum ne çekiceğim varmış senden ya!!! Sus be sen dedin bana ormana git diye. Çantamın içerisine kumbaramda biriktirdiğim yüz lirayı da attım. Gerçi ormanda ne işime yarayacaksa? Ama gitmeden önce yemek alırım o parayla evet mantıklı.

Bir an önce uyumam lazım.Çok fazla uykum var. Ve uykuya çoooooook düşkünüm

Alarmımı kurup yatağa girdim. Acaba yarın ne olacak?

Sabah olunca üstüme okul kıyafetlerimi geçirdim. Gözüme biraz rimel sürüp saçlarımı da açık bıraktım. Kahvaltı etmeden evden çıktım.

Yanımda para vardı. Markete uğrayıp yiyecek birşeyler aldım ve çantama tıkıştırdım. Kulağıma kulaklık taktım ve yürümeye devam ettim. Off ne sıkıcı. Karşıdan karşıya geçmem lazım şimdi. Sağa sola baktım ve geçmeye başladım. Off ayaklarım ağrıyor bu çanta çok ağır. Bir anda bir el beni yakalayıp kendine doğru çekti. O sırada hemen arkamdan geçen kamyonu gördüm. Kafamı kaldırıp beni çeken kişiye baktım. Gözleri maviydi ve bana bir şeyler anlatmaya çalışıyordu.

Kulaklığımı çıkarıp yüzüne aval aval bakmaya devam ettim. Ben onu duymuyordum ve şu an elimi bile kaldıramıyordum. Çocuk beni sarsmaya başladı ve gözlerim karadı.

Büyük ihtimalle Mina bayıldı ve birazdan ayılması lâzım 'di mi?
Hadi şu kızı ayıltalım:)

Ahh. Burası çok güzel kokuyor. Hiç gözlerimi açasım yok ama çoook susadım. Gözlerimi zorlayarak açtığımda sarsıldığımı fark ettim. Hey! Ben nerdeyim. Biri beni taşıyor. Bir anda kıpırdadım ve beni taşıyan kişiye döndüm. Bir dakika bu çocuk o çocuktu! Beni kurtaran. " Bırak beni!"
Diyerek kucağından aşşağıya indim. O ise yüzüme aval aval bakıyordu. "Benden ne istiyorsun ve neden beni buraya getirdin?" Dedim. Etrafa baktığımda sıcak ve çok hoş bir kulübede olduğumuzu fark ettim. İlk defa ağızını açmaya tenezzül edip konuştu." Hatırlarsan en son bayıldın. Ve yine eğer hatırlarsan seni bayılmadan bir dakika önce kamyonun altından kurtardım. Sana bir zarar vereceğimi düşünmüyorsun değil mi?" Biraz duraksadım. Haklıydı...

Ama bozuntuya vermedim. Ve altta kalmayıp. " Beni her kamyonun altından kurtaran kişiye güvenmeli miyim? " dedim. Yine aval aval suratıma bakıyordu.  Ahh Tanrım çoook tatlıydı. Sanırım öleceğim. Biraz duraksayıp kahkaha atmaya başladı. Neden gülüyor bilmiyorum ama çok güzel gülüyor. Bir dakika! O da ne? Belediye çukuru mu o? Ohaaaa! İnanmıyorum. Belediye çukurundan daha büyük gamzesi var.
Sanırım öldüm. Ve evet ben kesinlike öldüm! Ben hâlâ ona mal gibi bakıyordum. O ise biraz düşünüp. " Evet seni her kamyonun altından kurtarana güvenmelisin. " dedi.  Bu sefer ben gülmeye o beni izlemeye başladı. "Tamam o zaman sana güvenebilirim." Silkinip,"Ahh. Evet bence kesinlike güvenmelisin. " dedi.

"Geç otur biraz dinlen istersen bir yerin ağrıyor mu?" Dedi. Evet gerçekten güvenilir biri olduğunu düşünüyorum. Çünkü o güvenilir biri salak! Off seni hiç çekemiycem. Bu çocuk niye yüzüme tip tip bakıyor? Çünkü sana bir yerinin ağarıp ağarımadığını sordu ve sen cevap vermedin bu yüzden hâlâ yüzüne bakıyor! Off tamam be! " Sadece başım biraz ağrıyor merak etme." Niye merak edecekse? Off Mina off kızım bir evden kaçamadın ya afferin sana.

"Adın ne?"  Çocuk ne dedi? Adımı sordu? Niye? Hakikaten la niye benim adımı sordu ki? Gerizekalı çocuk sana evini açtı sen hâlâ ondan şüphe mi ediyorsun? Tamam sanırım bu sefer iç ses kazandı:(

" Adım Mina peki senin adın ne?" Dedim. Evet o da bana bakıyor bakışıyoruz.  Dudağını araladı bir şey söyleyecek...  Kes şunu! " Adım Oğuz. Burda yaşıyorum. Peki senin orda ne işin vardı üstündeki bu kıyafetle?"

Kafamı eğip üstüme baktım. Off okul üniforması! Lanet olsun!"Okula gidiyordum." Hadi lütfen ye bu yalanı. Ne olur ye! " Okul tam tersi yöndeydi yanlız?" Ne diycem? Ne diycem? Ne diycem? Ooofff! "Sanane be!" Aferin kızıma! Sen busun Mina! Sen, Mina ARIKAN'sın! Sakın ola ki unutma! Terslik senin doğanda var. Ne o öyle vıcık vıcık konuşmalar? Ne işim varmış orda? Hayır sanane yani?  Ne gevezesin iç ses ! Bi sus artık! Çocuk bi şeyler diyor! " Haklısın bana ne? Değil mi? " Arkasını döndü ve mutfak tezgahına döndü. Sanki hâl ve hareketleri biraz soğuklaşmış gibiydi. Evet, O kırılmıştı! Off Mina Off! Tamam, sakin.  Belki ona bir kısmını anlatsan seni anlar?

" Aslında evden kaçıyordum.Ama kötü bir niyetim yok..." Sözümü biraz fazla yüksek olan sesiyle kesti."Ne demek evden kaçıyorum? Buraların ne kadar tehlikeli olduğunu öğretmediler mi sana?" Ne olabilir ki!?! Bir-iki esrarkeşten korkacak bir kız değilim. " Ne kadar tehlikeliymiş ? Anlatsana!" Biraz duraksadı. Sonra yine o sinirli yüz ifadesine döndü. Bir insana sinirlenmek bu kadar mı yakışırdı? Elimde olsa tüm gün onu sinirlendirirdim.
" Mina!" Adımı kimse bu kadar güzel söyleyemez!" Burada sandığın gibi o esrarkeşlerden fazlası var! Burada çok fazla kurt, ayı var. Yani orman senin gibi bir kız için güvenli değil. Ormanda kalmayı aklının ucundan bile geçirme!" Geri geri yürümeye başladım. O benim ormanda kalmaya geldiğimi nerden biliyordu? Bağırdım. " Sen benim ormanda kalmaya geldiğimi nerden biliyorsun?" Gayet ciddiydi." Şşt tamam sakin ol! Ben bir büyücüyüm." Dedi.Ne ? Büyücü diye bir şey yoktur! Yoksa... var mı? Ya varsa? Bir anda gülmeye başladı. Ama ben ölürüm ki o gamzeye..." Şaka yapıyorum ufaklık.      Büyücü diye bir şey yoktur tabi ki!" Ohh be rahatladım. Bir dakika o az önce bana ne dedi? Ufaklık mı? Iyyyy! Ölak! Sakin ol kızım çocuğun tipine bir baksana! Taş gibi! Bu bana mal dese ben mal olurum! Malsın zaten gerizekalı! Offf tamam çocuğu dinle!

"Çantanın içindeki çadırı gördüm. Ordan anladım. Yani sakin ol. Tamam?"Ohh be büyücü tarafından öldürülmeyeceğim! " Tamam" kafasını iyi dercesine salladı. " Ben gideyim o zaman?" Yüz ifadesi değişti. "Eğer ormanda hala kalmaya kararlıysan kurtları ve ayıları hatırla derim.İnsan etine bayılırlar." Eee ne yapıcaktım peki? " Ne yapacağım o zaman ben." Açıkçası eve gitmek istemiyordum. Ormanda kalmak çok daha mantıklı geliy " Burda kal!"

                                         24/07/2019

Devamı oy ve yorum sayısına göre değişecek. Bir yıldıza basarsanız beni çoooooook mutlu edersiniz. 💙💚💜💛
😘😗😙😘😙😚😘😗😘😗😘😙😘😗😘

KALBİMDEKİ ÖZGÜRLÜKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin