30 . 03 . 2019
Persoana a III a povestește :
____________________________________
***
Grisha intrase disperat în baie mări ochii șocat când nu îl găsește pe Eren iară în schimb dă de Levi . Furia pulsa mai rapid prin vene scrâșnind zgomotos din dinți și apropiindu-se și mai mult de brunet . Printr-un acces de mânie își scoase cuțitul ( care probabil mereu îl purta în posesia sa ) . Cu un glas mârâit și cu o privire ucigătoare ochii turcoaz ai bărbatului ieși și mai mult în evidență când lumina becului artifical îi sclipea în iris iară pupila i se micșora arătând ca un pacient scăpat de la casa de nebuni pentru corneea roșie de la aclool , bărbatul avu un miros insuportabil de alcool și tutun ce îi dădea lui Levi de gândit " Cum a putut puștiul ăla să trăiască cu hiena asta ?! " . Pentru prima dată de la apariție Grisha se hotărî să întrebe dar nervos și răstit pe omul palid din fața sa :
- Cine ești nenorocitule ? Ce cauți în casa mea pramatie ? O să te ucid ! țipa proprietarul apartamentului
- Domnule vă rog să vă calmați . Stătu Levi în defensivă arătând o privire speriată ținându-și mâinile în față pentru a se proteja , după lege nu aveți dreptul să vă tratați în așa mod copilul , e un păcat și mai mult e o bătaie de joc la adresa unui suflet nevinovat . La spusele propriei fraze Levi își aducea aminte numaidecât de modul jalnic pe care l-a trăit în posesia lui Kenny devenind deodată melancolic încercând să își ascundă acest sentiment printr-o privire urâtă și amenințătoare .
- Nu îmi pasă , nu îmi spune un ratat cum să îmi cresc eu copilul . Dispari javră , ripostează împotriva intrusului aplicându-i un pumn în maxilar acesta își ștergea scârbit sângele format îndeprtându-se cu pași mici dar alunecând într-o băltoacă de apă îl făcu să cadă buluc pe jos pe gresia dură și albă strângând îndurerat din ochi .
- Asta se pedepsește prin lege nu vă apropiați de mine . O să sun la poliție și o să fiți grav pedepsit pentru fapta comisă . Putem să ne întelegem ca niște oameni normali nu trebuie să folosim neapărat violența nu suntem niște animale să fim civilizați ! se panica brunetul
- Tot tu vii în casa mea și îmi ceri să nu mă apropii de tine ? O să te învăț eu minte nenorocitule . Ce tupeu infect pe tine ! Lama cuțituluu reuși să i-o înfigă în umărul stâng al lui Levi , reacția lui fu și mai dureroasă când scoase un țipăt de durere din toți rărunchii alături de câteva lacrimi din colțul ochiului . Își puse mâna pe rană și simți sângele cald cum se scurge albește și mai mult la față terifiat tremurând . Grisha văzând vulnerabilitatea lui Levi a al unui copil la anaghie fu pregătit să îi dea ultima lovitură iară Levi să fie mort în schimb situația se răsturna în defavoarea lui Grisha . Levi cât a fost sub custodia unchiului său , Kenny Ackerman , a fost învățat să ucidă fără milă și pe lângă asta și tehnicile de luptă mortale și de autoapărare dar cu timpul a învățat că violența nu e singura soluție ( chiar dacă când era doar un mic copil era condus de mânie și nu îi stătea în nimic împotrivă de a ucide ).
- Nu am vrut să se ajungă până aici chiar dacă nu mă apar asta nu înseamnă că nu știu să lupt împotriva unui nemernic ca tine ! viața sa era pusă în joc nu îl împedica să lupte împotriva bărbatului acestuia așa ca își scoase cuțitul pătat de sânge și îi dă un picior puternic în gleznă , avea un motiv să trăiască - pentru familia sa de acasă și nu putea muri în așa fel .
CITEȘTI
• 𝘐𝘶𝘣𝘪𝘳𝘦𝘢 𝘴𝘪 𝘶𝘳𝘢 •
Fanfiction*╔═══❖•ೋ° °ೋ•❖═══╗* Eren povesteste : Voi cɑstigɑ , merit sɑ visez sɑ nu mɑi fiu bɑtjocorɑ ɑltorɑ . - De ce tɑci ? - De ce stɑu cu cɑpul in pɑmɑnt ? - De renunțɑți ɑtα̂t de ușor ? Am fost infidel un gentelmɑn un bɑdɑrɑn un principe hoinɑr . . . Lege...