8 .CHIP DIN TRECUT

97 9 3
                                    


20.12.2020


  Narator povestește 🥀 :

__________________________________________________________


***

       Brunetul avu un moment de  nervozitate , ținea mâna apăsată pe clanță în timp ce bătăile din ușă deveneau mai puternice  . Expira si inspiră copleșit de ceea ce se întâmplă în jurul său  .

     Kenny era în altă cameră  ,  îl auzea cum sforăie în circumstanțele  gălăgiei produse  , sforăitul lui îi trezea un sentiment de neliniște combinat cu frică pentru că acest factor auditiv îi aducea aminte numai decât de copilărie  .

     Levi își lua inima în dinți adoptă o față serioasă și deschide ușa brusc și privește fix în ochi pe sergentul polițist din fața  sa :

     — Dumneavoastra sunteti Levi Ackerman  ?  Aveți un ordin de restricție pentru Eren Jaeger  .

       În acel moment tânărului i se pune un nod în gât și respira din ce în ce mai greu și brusc dispoziția sa se schimbă și începu să râdă amuzat  :

   — Nu îmi spuneți  , cel cate a depus cererea este Grisha Jaeger  nu ? Zâmbi în colțul gurii la fapta comisă de bătrân într-un mod al dracu de imatur  .

    —  Exact sunteți acuzat că l-ați rănit fizic pe tânărul Eren Jaeger și pe lângă asta aveți un dosar deschis pe numele dumneavoastră pentru deținere de etnobotanice . O să facem o percheziție  .

      — Cred că glumiți  ! Cine v-a zis aberațiile astea  ? Pentru Dumnzeu.  Sunt consilier ajut oamenii doar  nu pot merge drogat la lucru plec dimineața și vin seara târziu  . Puteți să consultați aici locul  , să perchizionați și să faceți teste de sânge  . Spune revoltat tânărul  brunet  .

      — Într-adevăr  . Rosti polițistul  . Pentru siguranță o să facem o percheziție  și pe lângă asta mâine dimineață o să veniți cu noi la un spital clinic privat . Ne-am făcut înțeleși  ?! Spuse polițistul după  ce făcu semn din mână pentru a perchiziționa micuțul apartament însă nu se găsi  absolut nimic . După ce îl mai anunță iar pe Ackerman ce are de făcut pentru mâine se retrase toți polițiști  .

      Închise ușa de la intrare de 2 ori , i se înmuiase picioarele tărându-și-le până ajunsese la bucătărie  . Își duce mâinile tremurânde pe fruntea încruntată și masează  . Își aprinsese o țigară trage adânc fumul de țigară în piept și îl scoase printr-un oftat strident.  Își ridică privirea bolnăvicioasă și imediat tresare atunci când simte degetele străine lungi și reci care îi sunt puse pe gât și e strâns încetul cu încetul  .  Kenny se află în spatele său și îi sufla în ceafă  amenințător în timp ce cealaltă mână este dusă spre părul brunetului  . Se apleacă mai aproape de el și îi șoptește  rece :

     — Ce s-a întâmplat pisică fricoasă ?  Nu ți-a  fost dor de atingerea unchiului tău  ? Levi . . . Ai avut totuși atâta încredere în mine să mă primești înapoi . Îl întoarce cu spatele și îl ține încă cu mâna strâns de gât astfel încât să îi ia din oxigen . Se apleacă lângă urechea lui . Știi ce mi-aș dori ? Din cauza pariurilor idioats pe care eu le-am făcut am pierdut destui bani  . Așa că aș avea nevoie de ajutorul tău  . Sau nu cred că ai vrea să ai de a face cu mine , are să fie ca pe vremurile bune ori să mă ating de tine . Așa că fii foarte atent la cerințele mele puștiule ! Îl aruncă în scârbă pe podea din bucătărie apăsându-se cu piciorul pe abdomenul  meu .

• 𝘐𝘶𝘣𝘪𝘳𝘦𝘢  𝘴𝘪 𝘶𝘳𝘢 •Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum