4 . DEMONUL DIN MINTEA MEA

109 12 9
                                    

15.07.2019

PERSOANA A III A POVESTEȘTE :

________________________________________________________________________________

***

      Are doar 15 ani...15 ani în care i-a plăcut să își facă numai rău să se degradeze pe zi ce trece să se urască să vrea să își ia zilele când simte apăsarea mult prea mare lucru pe care nu l-a putut duce până la capăt e atat de laș . . . atat de prost . Acest înger fără aripi hotărăște să își taie mâinile firave cu care face atâtea lucruri minunate să își strice plămânii prin fum ca să se degradeze , vrea să moară  dar să moară încet în durere.

      Evadează . . . Evadează din această lume nesuferită din această lume jegoasă în care aude mereu tot felul de jigniri , jigniri pe care începe să  le creadă și el "mortăciune" oh este , este la cat a putut duce pe umerii săi fragili , "prost" poate el  niciodată nu a știut cât de inteligent e , fie fals "ai un râs fals" ow . . . sigur că are un râs atât de fals doar cum ai vrea să fie ? Fericit ? Viața nu e așa cum și-o dorește trebuie să dea de oameni pe care cu adevarat îl pot înțelege ( chiar daca Eren Jaeger e enigma ) și să îl iubească așa cum este el .  

        Era ora 14:00 trebuia să ajungă rapid acasă deoarece se sunase , nu își permitea sa întârzie tatăl lui nu ar fi fost prea fericit dacă o făcea . Aprinde amintiri printr-o țigară pe care o fuma spre casă , norii cenușii iar tunetele anunță furtuna care stă să înceapă .

     Privește deodată în gol scoate un oftat zgomotos în mintea sa vede iar acel zambet straniu al mamei sale și acei ochi reci și simte fericirea de la distanță . 

   "    Tată unde ai fost când am nevoie ? tată unde ai fost când m-am pierdut ? În mintea mea . . . mor încet și pierd lacrimi în noaptea rece . Nu știu unde mai ești tată , eu nu mai vreau să îți vorbesc . Nu îi pot uita lacrimile mamei , azi am prins putere . Iartă-mă tată că eu nu te mai iert . Unde ești când mă doare ? Erai tot timpul nervos , poate am vrut să te omor te-am așteptat dar nu ai venit în acea noapte . Nu încerca să mă rănești că te îngrop de viu , mi-ai luat din viață orice strop de fericire . Mi-ai zis că sunt un nimeni dar să știi că nu o să ajung niciodată ca tine . Mi-ai distrus copilăria și mi-ai tăiat aripile . NU O SĂ UIT NICIODATĂ CORPUL NEÎNSUFLEȚIT AL MAMEI . Ai uitat că ai doi baieti , îl iubeai mai mult pe fratele mai mare , Zeke . Cât să te mai suport ? Îți băteai joc de mine fiindcă eram mai mic , ridică tonul și uită de mine . Eu nu mai iert , pe nimeni  . Prefer sa fiu un nimeni în această viață în care există numai falși . Adevărul e că mă mint ca să rezist . . . Ingerașul meu e prea trist . " își spuse copilul cu ochi verzi .

   Știa că nimic nu va mai fi la fel , dar a avut începuturi și numai începuturi în această viață a continuat să lupte chiar dacă asta înseamnă să îl doară .

    Teneșii lui negri călcau în băltoace și stropea prin jur prea târziu . . . ploaia începu . Era nevoit să se adăpostească în altă parte așa că se duce sub un copac privește cu ochi goi și scoate un oftat înlăuntric aprizându-și țigara pe care o ducea spre buzele vineții și subțiri și eliminând fumul prin ambele căi respiratorii . 

   Șatenul își stinge chiștocul ce mai rămăsese după face un pas înainte dar în momentul acela fu înconjurat de un grup în frunte cu Jean și Mila . Reacția lui Eren fu mirată , își încorda mandibula și strângea din pumni se enervase mai ales că ăștia îi tăiase calea . 

• 𝘐𝘶𝘣𝘪𝘳𝘦𝘢  𝘴𝘪 𝘶𝘳𝘢 •Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum