2 . PRIMA ÎNTÂLNIRE , PRIMUL GÂND

157 23 2
                                    

  13 . 01 . 2019     

 
  NARATOR POVESTEȘTE :

  ______________________________________ 

***
     



         - Puștiule , nu ai face bine să te dai jos de pe mine ? Vocea calmă a lui Levi îl făcu pe Eren să se înmoaie ,  să scâncească de durere să scoată un țipăt disperat din glas ieșind ca un biet milogit să dea din cap cu vehemență să strângă hainele cu putere ale brunetului ,  tremurând terifiat gândindu-se iarăși cum ființa sa iubită stă întinsă fără vlagă pe jos .  Strânge din dinți de teamă reușind doar să stea proptit de pieptul brunetului , să își tragă nasul lăsând cuțitul să cadă pe jos .  Dintr-o dată micuțul șaten își arăta sensibilitatea ,  dintr-un motiv sau altul se simți în siguranță în brațele brunetului .

    Mâna lui Levi tremura voia să îl ia în brațe  dar inima sa i se strânse iar mila îl cuprinse pe brunet așa că fără  ca măcar să mai stea pe ganduri îl strânge în brațe ,  călduros dându-i  lui Eren un sentiment de maternitate cel bucura nespus de mult de când nu a mai simțit iubirea asta necondiționată .

       Dar cum poate să o simtă de la un necunoscut ? 

       Tânărul observa chipul lui Eren ,  îi dă din ochi firele de păr șatene și observa imediat aceeași tristețe , distrugere ,  melancolie ,  amăgire ,  îndurerare  pe care o purta și el când a  fost părăsit  de singura sa rudă ,  Kenny .  Ziua aceea a fost ca o palmă dureroasă reușind să se descurce singur singurel în lumea plină de hiene  . 

           Dacă nu a putut să se rezolve pe el măcar pe alții copii care fac parte din categoria sa care nu merită această soartă dură și nemiloasă să îi aline .

         Micuțul Eren îl strânse  mai tare pe brunet scâncea , simțea cum înăuntrul său monstrul urât și negru dispare încetul cu încetul  .  Se sprijină cu capul de pieptul lui îi aude bătăile inimii liniștitoare  într-un final se lăsa cuprins de acea pace  nemaiîntâlnită ,  își închide ochii pe fața  palidă cuprinsă de durere  lacrimile încă mai cădeau . 

      Tot ce putu Levi să facă e să îi aline acea durere covârșitoare și cruntă e de ajuns să îi arate șatenului că îi pasă .

     Își împlticește degetele  prin părul rebel și dezordonat  al copilului  să se joace cu el să i-l dea de pe frunte  sărutându-i mai apoi capșorul masându-i în acelaș timp firele de păr șatene pentru a - l liniști .

    Brunetul îl lua pe Eren pe sus ,  îl ținea în brațe ca să îl facă să se simtă mai relaxat ,  Eren îl strângea cu o mână de cămașa de un alb imaculat  iar cu cealaltă mână i-o dă de după gâtul lui Levi pentru a avea de ce să se  susțină ,  băgându-și capul în scobitura gâtului respirând  neregulat , bărbatul își continua alintul prin mângâielile pe spate zâmbind cald la amintirea că și el are o familie acasă  la fel ca acest puști .

  

     Se plimba prin camera întunecată alături  de Eren încercând din răsputeri să îl liniștească cu glasul calm îi zice un sincer  " Gata puștiule totul va fi bine eu sunt aici  cu tine !  " . La auzul acestor cuvinte că însfârșit cuiva îi pasă de el și nu îl tratează ca pe cea mai mare cârpă îl face să se simtă extrem de fericit să se agațe și mai mult de Levi fiind extrem de lipicios în momentul de față .

      -   Îmi poți spune copile ce s-a întâmplat ?
    

      -   O vreau pe mama!  scâncea țipând mai apoi O vreau pe mama !  Îl strânse mai tare

• 𝘐𝘶𝘣𝘪𝘳𝘦𝘢  𝘴𝘪 𝘶𝘳𝘢 •Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum