Anastasia Steel

1.9K 86 0
                                    

Anastasia (pov)
Beep beep.
-Zot mjaft.
Marr oren dhe e plas per muri si per dreq ajo vazhdon perseri
Beep beep beep
-Emilyyyyy
-Cfare ka ?Cfare ndodhi ?
Thote Emily me nje fryme
-Aman merre ate dreq hidhe diku
-Ahahahaaa
-Po ti pse qesh
- Thjesh mu kujtua se kjo eshte ora e 10 qe po thyen per kete muaj.Anastasia ky eshte New York zemer neser deshiron te jetosh duhet e zgjohesh heret.
-Pse sa eshte ora?!!!
-6:00
-Mossss mos mos !!!O zot o zot ,jam vone !!! Ku i kam rrobat?
Dhe vrapova neper shtepi si e cmendur .
Po ju them dicka per veten :Quhem Anastasia Steel jetoj ne New York sebashku me shoqen time Emily dhe Xhoi.Emily eshte ajo vajza e qete por e cmendur.Xhoi eshte e cmendur dhe e cmendur dhe e cmendur besoj se e kuptuat,ndersa une ... epo une jam ajo qe mesoj shume  dhe nuk dal kurre.Kam nje pune tek nje restorant afer shtepise sone dhe njekohesisht jam studente e juridukut sebashku me Emily dhe Xhoin.Emily punon me mua ndersa Xhoi eshte e pasur te them te drejten mendoj se prandaj eshte kaq e cmendur.
Tani ju do te thoni se perse Emily nuk po vrapon sikur ti per te shkuar ne pune ... epo ajo eshte turni i nates sot.
Sapo arrita atje hap deren dhe hyj brenda,marr uniformen dhe vishem.Teksa po shkoj tek zona e sherbimit perplasem me dike
-Ju kerkoj ndjes
Kur ngrej koken per te shikuar personin me te cilin u perplasa papritur jam perballe me nje pale sy ngjyre kafe mundohem te shikoj nese ata shfaqin ndonje lloj pendese por ata shfaqin........
Asgje, syte e atij jane te ftohte shume te akullt.
-Nese ke maruar me analizen largohu te kaloj
Dreqit u turperova
-Patjeter zoteri me falni
Dhe u largua furishem nga restoranti.

Dy premtimet(Albanian)Where stories live. Discover now