Bryan (pov)
Pas nje jave
Gjerat mes meje dhe Dantes jane qetesuar dhe te nxirat e tij po zhduken. Xhoi dhe Emily rane dakort te na ndimonin ose me sakte te ndimonin Anen po citoj cfare tha Xhoi: Qelbesire nuk po te ndimoj ty.
Betohem keto vajza nuk duan me shume se nje fjale te me nevrikosin ne fillim donin te me vrisnin se menduan se kisha lenduar Anen. Ndersa Mateo nga ana tjeter eshte miqesuar shume me Emily une mendoj se dicka po ndodh mes tyre por sa here e pyes ose e hap si teme ai largohet me justifikim qe ka pune tek magazina. Sot eshte dita qe ata do sjellin Henrin
( nese nuk iu kujtohet Henri eshte kryegjykatesi i cili i dha Anastasias ceshtjen e Mateos)sepse Ana mendon qe ai punon per Dilan.
.
.
.
.
.
-Pra Henri do te flasesh??
-Te lutem zoti Xhonson mos!!!
Mora nje thike dhe ia ngula ne kofshe. Ai filloje te leshonte klithma dhimbje.
-Pse jo?? Pastaj femijet e tu ishin shume te mire. Si mendon? Djali te punoje per ne ?? Sa vjec ishte edhe nje here?? A po 15. Po vajza a i ka bere 6??
-Jo te lutem.
-Tani do me tegosh te verteten??
-Une nuk mundem ai do me vrase.!
-Nese me tegon atehere une do largoj familjen tende nga ketu dhe pastaj ty.
-Une .... une nuk mundem
-Ne rregull.Dhe mora nje thike tjeter dhe ia ngula ne shpatull dhe e shtyva edhe me thelle
-Ahhhh mjaft!!
-Tani do te shkoj tek djali jot, e shkreta nena e tij.Dhe u bera gati qe te largohesha kur u ktheva shikoj Anen dhe ne syte e saj kishte ...
neveri..... mos ajo duhet ti kete shikuar te gjitha.-Dakort dakort
Dha ai. Epo teper vone idiot. Kthehem nga Mateo
-Mateo merr informacionet e nevojshme dhe largo familjen e tij nga ketu.
-Dakort bosKthehem nga dera por nuk e shikoj aty, largohem ne shpejtesi .
-Anastasia ndalo
Por ajo nuk ndalo, e kap per krahu dhe e kthej perball meje
-Cfare mendon se po ben Bryan, me lesho!
-Te lutem me ler te shpjegohem
-Cfare mendon se do te shpjegosh se si do te vrisje femije ëëë apo se si do ti fusje ata ne mafia......Ouch kjo vertet me dhembi
- Mbylle dhe me ler te flas
Iu ktheva une ashper. E pranoj qe e teprova dhe shikoj syte e saj krejt dhimbje , cfare po bej keshtu une po i shkaterroj te gjitha.
-Une kurre nuk kam prekur femije dhe as femra dhe as mafia ime nuk e di se si e mendove nje gje te tille.
- Ndoshta mund te jem vrases por kurre femije.
-Bryan..
- Nuk e dija qe isha aq poshte ne syrin tend.
-Bryan..
-Nese do mund te heqesh dore nga marrveshja
-Bryan dreqi ta haje te kerkoj ndjese dakort.
I afrohem afer aq sa ndjej edhe frymemarrjen e saj. Do e bej kesaj rradhe do e bej. Bej edhe nje hap te fundit, afrohem vendos doren ne floket e saj. Jam aq afer afroj koken edhe me teper. Ajo mbyll syte. Buzet tona jane nje centimeter kur:-Bryan e gjeta adr.... oohaaaa oooo qyyyyyyy
Ajo largohet menjehere mosss mossss ooooo cfare i ke bere vetes Mateo e ke hapur varrin me duart e tuja
-Ju kerkoj ndjese nga thellsia e zemres
Thot ai poshtersira dhe me jep nje shikim, ooooo do e vrasss
-Cfare do Mateo ?
-A po gjeta adresen, grupi me i afert eshte 20 minuta larg. Ti dergoj?
-Po por te mos bejne asnje levizje pa shkuar ne.
-Kjo nuk eshte e nevojshme Bryan ata mund tia dalin mire edhe vete.
-Une mendoj qe eshte e nevojshme Mateo une mendoj vertet qe eshteDhe i jap nje shikim qe i thot "prano ose je i vdekur"
-Aaaaa po po eshte.
Duhej te largohesha vertet nga ketu. Nuk e duroj dot atmosferen.
-Eja largohemi. Mirupafshim Ana
Anastasia (pov)
-O zot o zot cfare ndodhi??
Une.isha.gati.te.puthja.Bryan.
Mos cfare mutin po mdodh me mua.Jo jo eshte e pamundur une ate e njoh vetem nga 1 muaj jo jo dhe jo.
-Emilyyyyyyyy
Duhet te qetesohem. Merr fryme nxirr fryme, merr fryme nxirr fryme. Gjate ketij procesi😂 shikoj Emilyn duke ardhur me nje tigan ne dore.
-Cfare ndodhi?? Ku eshte qelbesira?
-O zot Emily cfare po ben?Dhe ia nisa te qeshures sepse nuk mund ta mbaja me.
-Cfare do te thuash??
tha ajo dukej qarte qe nuk e kishte kuptuar qe kishte tiganin(me ndodh edhe mua ndonjeher kerkoj gjera qe i kam ne dore peshembull telefonin😂😂 )ne dore dhe une si shoqe e mire ia tregoj me sy.
-Cfare?? Ouchh!!!! O sa me dhemb!
Emily duke qene e shume shkathet e hedh tiganin kembes ndersa une duke qene shoqe e mire ia plas te qeshures.
-Mjaft qeshe. Ky eshte i gjithi faji yt.
Bertiti Emily me te madhe. Nuk do te çuditesha nese e gjithe shtepia ta ketë degjuar.
-Emily une kam bere dicka te keqe.
-Cfare?
Degjova nje ze te gezuar.
-Hej Xhoi.
-Cfare ke bere me ne fund? Shyqyr zotit.
-Uau sa shume besim keni tek une.
-O mylle ti e di qe te dua por tani dua te me tregosh se cfare duhet te bejme? Vrave dike? Nese ke nevoje per te zhdukur trupin ke ardhur ne vendin e gabuar.
-Xhoi mbylle nuk kam bere nje te keqe te tille.
-Por cfare atehere?
-Une mund te jem afruar pak por vetem pak ama per te puthur Bryan.(vetem pak aaa icik😂😂)-Cfare?
Thane te dyja bashke por te dyja per arsye te ndryshme.
-A je cmendur ai eshte vrases.Tha Emily
-Pse nuk e puthe idiote.Tha Xhoi pastaj i kthehet Emilys.-Emily mbylle edhe Mateo eshte i tille por ti nuk thua gje. Ana meriton te jete e lumtur.
-Por ishte nje gabim.Thashe une duke u munduar ti mbushja mendjen atyre dhe vetes time.
-Ana do te bej nje pyetje dhe vetem nje.
-Dakort.
-Kur ju ishit gati te putheshit a e doje ti nje gje te tille.
-Une...Une tashme e dija pergjigjen
-Une...
.
.
.
.
.
.
-Po.
YOU ARE READING
Dy premtimet(Albanian)
RomanceBryan Jonson(Brajan Xhonson) bosi i mafias amerikane.Nje playboy i vertete ,ka cdo femer qe do ...epo te gjitha pervec njeres.Anastasia Steel(Still) studente e juridikut.Kur i dashuri i saj qe ne femijeri vritet nga mafia ajo i ben vetes dy premtime...