❝Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate❞
Jungkook, czyli syn władcy piekieł w przypływie dobroci zgadza się darować życie człowiekowi, pod jednym warunkiem.
'Dasz mi to, co masz,
a o czym jeszcze nie wiesz.'Czyli jak dzięki prawu niespodzianki Taehyung, w którego żyłach płynie krew archanioła, trafia do piekła, gdzie musi zmierzyć się z intrygami upadłych aniołów, kłamstwem i co najgorsze, z miłością.
Bo przecież diabły nie umieją kochać, one tylko potrafią zadawać ból.
Top/devil!jk fallenangel!yoongi archangel!jimin nephilim/bttm!taehyung
Yoonmin & Taegi & Namjin vibes
[angst; dużo wulgaryzmów; obraza uczuć religijnych; może pojawić się wspomnienie gwałtu; !!mpreg!!]
† Young God †
Kilka słów przedmowy
1. Ten fik nie ma na celu szerzenia nienawiści do religii. To co się tutaj będzie działo, to jedynie wymysł mojego dziwnego humoru i spaczonej wyobraźni.
2. W tym ff ukazany został wymyślony na potrzeby opowiadania wzór nieba, piekła i osób reprezentujących oba te duchowe wymiary, przez co niektóre wątki tutaj poruszone mogą nie zgadzać się z prawdami głoszonymi przez kościół czy tam spisanymi na Wikipedii.
3. Scenom, jakie mogą (mogą, ale nie muszą, bo nie mam całej historii idealnie dopracowanej) się pojawić w tej książce może być naprawdę daleko od fluffu, więc lojalnie uprzedzam jeśli nie chcesz czytać o rzeczach wymienionych w powyższym opisie, nie zabieraj się za to opowiadanie.
4. Ficzek długi raczej nie będzie, bo moja wulgarność też ma swoje krańce.
Zakończenie zostało już wybrane przez czytelników i będzie nim happy end, ale pragnę zauważyć iż:
Happy end (z ang. szczęśliwy koniec) – popularne określenie stosowane przy pomyślnym zakończeniu akcji książki, filmu czy spektaklu.
W filmie to konwencja charakterystyczna dla niektórych gatunków, np. komedii (zwłaszcza dla klasycznego kina hollywoodzkiego). Częściowo wywodzi się z antycznej konwencji teatralnej . Twórcy filmowi dość szybko zauważyli, że mechaniczne stosowanie happy endu znacznie obniża prawdopodobieństwo fabularne filmu i doprowadza do jego banalizacji, stąd używa się go również w sposób ironiczny bądź sarkastyczny.
Używane także w języku potocznym, np. po udanym rozwiązaniu danej sprawy czy problemu (rzecz skończyła się happy endem).
Definicja, którą tutaj użyłam pochodzi z wikipedii i proszę weźcie to pod uwagę, że dla każdego autora 'happy end' jest pojęciem względnym, w tym również i dla mnie.
Więc czytacie tą historię na własną odpowiedzialność :)
CZYTASZ
Young God | taekook
Fanfiction[w trakcie] ❝ Diabeł nawet anioła kochającego swojego boga, umie sprowadzić na drogę grzechu.❞ TAGS × mpreg; top/devil!jk; fallenangel!yoongi; archangel!jimin; magic!au; angst; dużo wulgaryzmów; obraza uczuć religijnych ☾ Oh, baby boy, don't get cut...