Můj příběh začíná, když mi bylo ještě 15..noo skoro 15. Jela jsem s rodiči a mladší sestrou s rodiči autem..a najednou do nás ze předu nabouralo auto..sjeli jsme do příkopu a převrátili se na střechu.
Co si ještě pamatuji, tak když jsem otevřela oči začala jsem brečet. Nevěděla jsem co mám dělat.. Promluvila jsem na rodiče a začala křičet "mami, tati pomoc"! Nikdo neodpovídal, moje mladší sestra Emily začala plakat a já ji musela utěšit. Za chvilku jsem zaslechla houkání aut. Rozhlédla jsem se po autě a všude byla krev. Tak moc jsem si přála, aby už bylo po všem.. bylo to opravdu nekonečné. Přistoupili k nám dva hasiči a začali otevírat dveře od auta. První vyndali Emily a potom mě. Hned po nás vytáhli z auta mamku a taťku. Naložili nás do sanitky a začal boj o život rodičů.. ze zadního okénka jsem viděla, jak dávají první pomoc mamce a taťkovi..
Přijeli jsme do nemocnice a já jen čekala, kdy rodiče přijedou. Druhý den ráno šli dvě sestřičky do našeho pokoje a já na ně hned vyhrkla "kde jsou rodiče"! Smutně se na mě podívali a řekly mi, že oba rodiče zemřeli při autonehodě.. Začala jsem panicky brečet a udělalo se mi nehorázně špatně a začala jsem lapat po dechu. Následně jsem se probudila v jiné místnosti s dýchací maskou na obličeji. Přišel doktor a řekl mi, že teď budu muset se sestrou bydlet u bratra mého taťky, neboli strejdy Milana. Bohužel je Milan alkoholik.. nemá ani stálou práci. Ze začátku bylo těžké si zvykat na to, že si do bytu vodil každý den nějakou kurvu.. nestaral se o nás a já musela začít krást Milanovi peníze a kupovat za ně jídlo. Jednou v pondělí přišla kontrola a Milanovi nás sebrali a šly jsme s Emily bydlet k dědovi.
Začala jsem chodit do školy v Praze už ani nevím jak se ta střední jmenovala.🤷♀️Nastoupila jsem do prváku a začala se bavit s holkou, která se jmenovala Agáta. Ona mi řekla jestli s ní nepůjdu ven a, že si dáme brko, ale že ji musím dát půlku a já chtěla zapadnout. Po škole jsme šly do parku, kde jsme se sešli s klukama. Jeden se jmenoval myslím Patrik a druhej Filip. Hned, jak jsme přišly, tak se začala Agi líbat s Filipem. Pak přišla Agina a představila nás "Tohle je Domča, tohle Patrik a tohle dementnístvoření je Fíla". Začali jsme tedy hulita a já jelikož jsem to měla poprvé, tak se mi udělalo blbě a zeblila jsem se. Patrik mi podržel vlasy a já byla předkloněná. Ze zadu se mi začal přibližovat pérem k prdeli. Postavil se mu a já jenom vduchu (co to kurva děláš pičo) a pak jsem byla dobrá už a seděli jsme a povídali si. Domů jsem měla přijít v 10 večer. Koukal jsem se na mobil a tam 23:58.. A bylo po prdeli spěchala jsem domů. Přišla jsem o půl 1 ráno. V obýváku na mě čekal děda. Řekl mi ať už se to neopakuje..