Chlastačka u Filipa

409 8 0
                                    

Začali jsme se takhle scházet každý den. Stala se z nás prostě jedna nerozdělitelná parta lidí. Asi už tušíte, že jsem začala chodit s Patrikem. Patrikovi bylo 17, Fílovi 18 a mě s Agi 15. Trávu jsme brali od jednoho známého od Filipa. Jelikož mj už bylo 18, tak mu chlast prodali už i v Lidlu a ne jenom u Vietnamců. Začala jsem každý den pravidelně hulit a pít. Byla jsem šťastná.

Jednou o víkendu jsme byli všichni pozvaný k Filipovi na chlastačku z pátka na sobotu. Po škole jsme šly s Agatou k ní a tam se namalovaly a oblékly.

Když jsme tam přišly kluci už byli trochu na sračky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsme tam přišly kluci už byli trochu na sračky. Chtěly jsme je dohnat, tak jsme se hodně napily. Potom jsme si povídali a vše bylo prostě úžasný. Hráli jsme flašku na svlíkaní a když už jsme skoro všichni na sobě nic neměli, tak šla Agina s Fílou do ložnice a šukali. Vím to, protože Agi hrozně  nahlas vzdychala a vrzala postel.

Hned na to na mě měl ruce Patrik. On si sedl na gauč a já se na něj položila. Přikryl mě dekou a začal mi rukama sjíždět po břiše, až sjel ke kalhotkám. Rozepl zip a už jsem cítila jeho prsty. Nejdřív jeden a za chvilku druhý. Nechtěla jsem mu říct že nemám žádné sexuální zkušenosti a, že jsem panna. Prohýbala jsem se v zádech a vzdychala. Trochu to bolelo, ale bylo to tak vzrušující. Pak je vyndal a řekl, ta mu rozepnu pásek.  Udělala jsem to a z trenek mu trčelo péro. Nejdřív jsem ho vzala do ruky a honila. On vzdychala poté si mě za vlasy přitáhl k jeho péru a já otevřela pusu a vzala si ho tam. Bylo to divný.. hlavu mi tlačil k jeho tělu a ještě se hýbal. Udělal se mi do pusy. Pak jsme si spolu šli lehnout do koupelny do velký vany. A on mě začal svlékat. Sahal mi na prsa a mačkal je. Potom si mě otočil a strčil mi ho tam. A já vzdychala. Bylo to tak úžasné. Před tím jsem mu ještě nasadila kondom. Sama jsem brala antikoncepci, takže jsem se nebála. Prcali jsme do ty doby, dokud jsem se neudělala i já. Potom jsme vedle sebe jen leželi.

Ráno jsem se vzbudila, protože nám do koupelny vlezl Fila s tím, že se něco stalo Agine. Byla jsem oblečená v Patrikový mikině a měla tanga, takže jsem rychle vyběhla a šla za ní. Ona plakala a řekla mi, že to Filovi nechce říkat. Ale že je s ním nejspíš ve druhém týdnu těhotenství. A bylo ji blbě z toho. Uklidnila jsem ji a řekla že může zajít na potrat a nebo ať si ho nechá, že jí pomůžeme. Ona řekla že chce ještě normálně žít a užívat si života a že chce potrat. Tak jsme se domluvily, že mu to řekneme a vyřešíme to.

V sobotu jsem přišla domů celá unavená a s pěknou kocovinkou. Doma zrovna nikdo nebyl protože jel děda s Emily na chatu. Pro jistotu jsem si šla udělat těhotenský test. Bylo to v klidu nejsem těhotná.

Psala jsem si s Patrikem, že je příští pátek v Praze koncert v klubu a, že tam hraje Protiva. Neznala jsem ho, ale chtěla jsem tam s Patrikem jít.

Já a Pavel (Protiva)Kde žijí příběhy. Začni objevovat