Zeptala jsem se ho, jestli on je ten Protiva. Řekl, že pro mÄ› Pavel. PovÃdali jsme si o různých vÄ›cech, o lidech a tak. Potom jsme si uvÄ›domila, že mám už možná být doma. Vyhrkla jsem ze sebe "kolik je hodin" odpovÄ›dÄ›l, že 3 hodiny odpoledne. Kurva už jsem mÄ›la být doma. Sebrala jsme si vÅ¡echny vÄ›ci, který jsem si nechala a rozbÄ›hla jsem se ke dveÅ™Ãm a najednou bum. VÅ¡echno mÄ› bolelo. ÚplnÄ› jsem pÅ™i rozhovoru s nÃm zapomnÄ›la, co se vÄera stalo. ZaÄali mi téct slzy, znovu mÄ› zvedl ze zemÄ› a držel v náruÄÃ. Zeptal se mÄ› jestli bych nemohla zůstat jeÅ¡tÄ› chvÃli, nebo jestli nechci odvézt domů. Řekla jsme, že spechám domů. Držel mÄ› v náruÄà a odnesl mÄ› k výtahu, který nefungoval. Snesl mÄ› po schodech a naložil do auta. Radila jsem mu cestu domů. Už jsme byly pÅ™ed domem, ve kterém bydlÃm. Řekl, aÅ¥ vytáhnu mobil a otevÅ™u si kontakty. Nadiktoval mi svoje ÄÃslo a, že mu mám zavolat, až budu mÃt Äas. Na rozlouÄenà jsem ho obejmula a podÄ›kovala.
PÅ™iÅ¡la jsme domů vysvÄ›tlila jsem dÄ›dovi, že jsme s Agi zaspaly a Å¡la jsme do svého pokoje, lehla si na postel a najednou to na mÄ› vÅ¡echno spadlo.. zaÄala jsem si uvÄ›domovat, že jsem pÅ™iÅ¡la o kluka, kterého jsem nade vÅ¡e milovala.. nemÄ›la jsem ani kamarádku, která by byla se mnou. O Agi jsem pÅ™iÅ¡la, když se s Filipem rozhodli nechat si dÃtÄ›. Vyhodili mÄ› ze Å¡koly, protože jsem mÄ›la neomluvené hodiny a propadala. VlastnÄ› jsem teÄ byla pořád jenom doma a sama. NiÄilo mÄ› to a zaÄala jsem ztrácet sama sebe.
Takhle to pokraÄovalo jeÅ¡tÄ› pár týdnů.. každý den jsem si u vietnamců kupovala alkohol a pila. Jednou, když odjel dÄ›da s Emily na chatu jsem byla sama doma a koupila jsem si dvÄ› láhve rumu a nÄ›jaký vÃno. Od dealera jsem mÄ›la trávu a v lékárnÄ› jsem si hned po "rozchodu" s Patrikem obstarala antidepresiva. Pila jsme a hulila. Vždycky, když jsme se cÃtila Å¡patnÄ›, což bylo po chlastu skoro furt. Vzala jsem si happy pills a bylo mi lÃp. Najednou mi v hlavÄ› zaznÄ›l ten hlas toho kluka, který mÄ› zachránil a vzpomÃnky byly zpátky. Vzala jsme mobil a zavolala mu.
*(D=Dominika, P=Pavel)
D - ahoj zlato
P - kdo volá?
D - holka, který jsi zachránil život
P - to jsi ty DomÄo?
D - správně
P - co se ti dÄ›je, mluvÃÅ¡ divnÄ›, kde jsi
D - jsem doma nechceÅ¡ pÅ™ijÃt?
P - přijdu
D - *rána v telefonu
P - jsi v pohodÄ›?
D - *nic
P - už jedu vydrž
10 minut po telefonátu Pavel zazvonil na zvonek a já ti zvedla "kdo jee"? Tady Pavel ozvalo se. Pustila jsem ho dovnitÅ™ a otevÅ™ela dveÅ™e od bytu. Když pÅ™iÅ¡el dovnitÅ™ mÄ›la jsem celé poÅ™ezané ruce a vÅ¡ude bylo sklo od láhve od rumu.Dovedl mÄ› do koupelny a ruce mi opláchl od krve a zavázal mi je ruÄnÃkem. Zeptal se mÄ›, co jsem mÄ›la a já, že rum a trávu. Donutil mÄ› pÃt vodu, aby mi bylo lÃp. Když mÄ› držel, tak jsem ho zaÄala hladit po vlasech a on mÄ› prostÄ› jen odnesl do postele a lehl si tam se mnou. V hlavÄ› jsem si zaÄala uvÄ›domovat, že jsem v prdeli zase.. zamilovala jsem se. OtoÄila jsem se na nÄ›j a pÅ™itulila se k nÄ›mu a se slazama v oÄÃch jsem se ho zeptala jestli mÄ› ochránÃ. PodÃval se na mÄ› a s tak krásným úsmÄ›vem Å™ekl: "To vÃÅ¡ že jo". Hned na to se ke mÄ› pÅ™iblÞil a zaÄal mÄ› lÃbat. Já jsem se k nÄ›mu pÅ™idala a bylo to tak krásné. ÚplnÄ› jsem zapomnÄ›la na vÅ¡echno Å¡patný. Lehla jsem si na nÄ›j a on mÄ› zaÄal svlékat. NejdÅ™Ãv triÄko a už jsem byla v podprsence. On mi pÅ™iložil ruce na prsa a maÄkal. Za chvilku jsem si vÅ¡imla, že mu stojÃ. Rukama jsem jezdila po jeho kalhotách pÅ™esnÄ› na tom mÃstÄ›. On si to užÃval. Sundal si kalhoty a já mu udelal blow. Po chvilce se mi udÄ›lal do pusy a já to spolkla. Sundal mi kalhoty a pÅ™es kalhotky mi jezdil prsty po kundÄ›. Já byla uvolnÄ›na a vzdychala. Sundal mi kalhotky a vjel do mÄ› dvouma prstama. ZmáÄkla jsem mu paže a ležela na nÄ›m. Pak pÅ™estal a byl pÅ™ipravený do mÄ› dát svoje péro. Já jsem mu Å™ekla, že nechci, aby to takhle skonÄilo.. že to takhle pÅ™esnÄ› bylo s Patrikem. PÅ™estal a pÅ™ikryl mÄ› dekou a jen jsme leželi. Ráno jsem se probudila a Pavel jeÅ¡tÄ› spinkal. Najednou se mi udÄ›lalo hroznÄ› blbÄ› vyklonila jsem hlavu z postele a zaÄala jsem zvracet. Páju to hned vzbudilo a neÄekal ani vteÅ™inu a hned mi chytnul vlasy.