Bylo pondělí a my jsme se vzbudili do krásného dne. Potom mi Pavel donesl snídani do postele a já byla opět šťastná. Řekla jsem mu, že musíme jít nakoupit, šly jsme k němu do auta a vyjeli do Kauflandu kousek odsud. Koupili jsme toaleťák, víno, pivo a jako dárek pro něj jsem koupila kondomy. Když si toho všiml, tak se na mě nejvíc úchylně, jak to jen jde podíval a dal mi pusu. Šli jsme k pokladně zaplatili a jeli domů doma jsem mu řekla, že uvařím oběd.
Doma jsme měli jenom málo surovin, protože kupujeme jenom alkohol a drogy. Udělala jsem tedy rychle rizoto. Pája to snědl a moc mu to chutnalo. Byla jsem ráda, že není vybíravej.
Po obědě jsme se šli projít do parku, drželi jsme se za ruce a byli nejvíc happy. Sedli jsme si na lavičku a jedno si zapálili. Miluju cíga shit. Pak jsme se osahávali a líbali na lavičce.
Najednou se zatáhlo a začalo pršet, "kurva" řekla jsem. Pavel neváhal a hned přeze mě hodil jeho mikinu a utíkali jsme se schovat pod nějakou střechu v parku. Nikdo tam nebyl a já věděla, že má Pavel rád věci týkající se sexu na neobvyklých místech, tak jsem mu řekla, ať zavře oči. Klekla si, rozepla mu pásek a začala mu ho kouřit, chytl mě za hlavu a přitlačil si mě k tělu ou shit. Byl z toho úplně v prdeli. Byli jsem v tom nejlepším (hlavě on) a kolem šla nějaká stará píča. Zavolala na nás benga, my utíkali a stihli jsme to. Doběhli jsme před nás byt a smáli se. Byli jsme šťastní.
Už bylo docela pozdě večer a my jsme spolu seděli na balkoně a kouřili, k tomu jsme popíjeli víno a povídali si. Pája mi řekl, že jsem jeho štěstí a, že mě moc miluje..🖤 já mu to taky řekla. Pavel potom z lednice vyndal rum (můj favourite)👅. Pili jsme spolu a Pavel na mě začal sahat. Rozepínal mi podprdu a vzal si do rukou moje prsa. Na svém břicho jsem najednou cítila jeho penis. Aww. Šli jsme do postele a zašukali si spolu. On mě potom ještě dodělal prsty. Byla to nádhera. Najednou jsem se vzbudilo, že mě boli břicho.. zvedla jsem se a vyklonila hlavu z postele a začala zvracet. Pavel se vzbudil a chytl mi vlasy a zeptal se mě jestli jsem v pohodě.