Páteční koncert

409 7 0
                                    

Už byl konečně pátek... teď jenom musím dědovi říct, že jdu spát k Agine, protože s Patrikem by mě nepustil. Po škole jsem šla domů a namalovala se a vybrala si oblečení, abych se Páťovi líbila.

 Po škole jsem šla domů a namalovala se a vybrala si oblečení, abych se Páťovi líbila

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Patrik sehnal odvoz, takže jsem jen čekala až pro mě v 10 večer přijedou. Konečně 10 a já vyšla z baráku a tam stalo černý auto, otevřeli se zadní dveře. Z auta na mě už volal Patrik, ať nastoupím. Už jsem byla v autě a seděla vedle Patrika. Poznala jsem, že už před tím něco pil. Zatím mi to bylo nějak tak jedno. Přijeli jsme a šli jsme dovnitř. Vevnitř už to žilo. Šli jsme si koupit  chlast. Patrik mi donesl rum s colou a sobě vodku a džus. Byla to sranda, tancovali jsme spolu na písničky. Po dvou hodinách taneční na písničky jsem začala chtít na wc. Řekla jsem to mému zlatíčku. Na záchodkách byla dlouhá fronta. Když jsem se konečně dostala na řadu byla jsem ráda. Vracela jsem se za Patrikem. Nejdřív jsem ho neviděla, bohužel za chvilku jsem viděla něco, co mi zlomilo srdce. Patrik se tam cucal s nějakou štětkou. Rozběhla jsem se za ním a vlepila mu facku. Ta holka dělala jakoby nic a řekla mi, ať ho nechám. Tu špínu jsem poslala do prdele. A zbyla jen s Patrikem.. hned jsem poznala že je moc.. Patrika jsem seřvala, ale on místo toho, aby se omluvil. Tak na mě začal řvát "ty hnusná píčo pojebaná, to nechápeš, že už tě nechci" a dal mi pěstí spadla jsem na zem a moje oči byly plné slz.

 Tak na mě začal řvát "ty hnusná píčo pojebaná, to nechápeš, že už tě nechci" a dal mi pěstí spadla jsem na zem a moje oči byly plné slz

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Takhle špatně jsem se dlouho necítila. Začal do mě kopat a já jen bezmocně ležela na zemi a plakala.  Celé tohle se odehrávalo venku před klubem. Bylo už nějak kolem páté ráno a v klubu už skoro nikdo nebyl. Najednou jsem slyšela mužský hlas, jak křičí na Patrika a za chvíli už jsem slyšela ten hlas, jak na mě mluví. Co říkal nevím bolela mě hlava a bála jsem se. Ne známý muž mě vzal do náručí a odnesl do svého auta. Ráno jsem se vzbudila v nějakém cizím bytě. Rychle jsem se zvedla, ale bolelo mě celé tělo a všude jsem měla modřiny.

Naproti té posteli seděl kluk, vypadal tak na 21

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Naproti té posteli seděl kluk, vypadal tak na 21. Po chvilce koukání na něj jsem se konečně zmohla ke slovu "To vy jste mě včera pomohl"? řekla jsem. Odpověděl, že jo. Zeptal se mě, jak se jmenuju a kdo byl ten ubohý kluk, co mi včera tak ošklivě ubližoval. Odpověděla jsem, že jsem Dominika a ten kluk co mě zmlátil byl můj kluk, teď už tedy ex. Hned na to jsem pokračovala v mluvení a zeptala se kdo je on. S údivem v očích se mě zeptal "ty nevíš" a já se stejným údivem řekla, že ne a jak bych to mohla vědět. Řekl, že on je ten kluk, který tam vystupoval.

Já a Pavel (Protiva)Kde žijí příběhy. Začni objevovat