Po hrozném ránu následoval úžasný den. Celý jsme ho strávili spolu. A bylo to úžasné, protože byla teprve sobota a ještě to neskončilo, ale co by končilo do školy nechodím. Už dlouho jsem přemýšlela kolik Pájovi vlastně je a jestli má vlastní byt a jak žije, zeptala jsem se ho. Odpověděl, že žije asi 10 minut ode mě a že má vlastní byt a, že je mu 21. Zeptal se na to samé mě. Já mu řekla, že žiju s dědou a mladší sestrou a, že mi je 16 a bude mi 17. Do školy nechodím, protože mě vyhodili. "Tak to jsme na tom stejně" odpověděl mi a já se začala smát. Byli jsme, jako spřízněné duše. Celý den jsme nic moc nedělali a povídali si. Už mi bylo dobře a tak jsme vymysleli, že večer půjdeme k němu a ožereme se spolu. Před tím, než jsme šli k němu, tak jsem se převlékla.
Když jsme přišli k němu, tak mě provedl bytem. Byt měl tak akorát a moc hezký, ale vůbec mi na tom nezáleželo. Už bylo 8 večer, tak jsme spolu šli do Lidlu pro chlast. Došli jsme k regálům s alkoholem a on na mě "vyber si co chceš", tak moc jsem ho milovala. Vybrala jsem si nějakou tu vodku a víno, k tomu jsem ještě chtěla džus.. přece to nebudu zase pít čistý. Zaplatili jsme to a šli k němu. Najednou mu někdo zavolal a on řekl, že tam hned bude. Udiveně jsem se na něj podívala a zeptala se kdo to je. Řekl, že je to jeho dealer. To mi vůbec nevadilo, protože šlo o trávu. Přijeli jsme před barák a tam už čekal ten týpek. Dal nám to a Pavel to zaplatil. Šly jsme do bytu a já mu řekla, že neznám žádnou jeho písničku, ať mi nějakou zazpívá. Chvíli přemýšlel a potom řekl, že má jednu pro mě.. začal zpívat "Mám všechny rád, ale lip je mi bez nich.." zamilovala jsem se do toho hlasu, do toho hlasu, který mě zachránil před mým ex.. písnička se jmenovala Chupito♡ v hlavě mi zní pořád dokola. Začali jsme hulit. Ten Pájův dealer měl lepší trávu, než jsem byla zvyklá.. Bylo to best. Po prvním brku už jsem byla v jiným světě..nojo. Pája rozdělal vodku a už se jelo. Potom se Pája začal divně pohybovat a mluvit, najednou spadl na zem.. Byla jsem totálně v prdeli. Hned se mi udělalo dobře a všechen alkohol a tráva přestaly působit. Myslela jsem na jediné a to byl on. Začala jsem panikařit a brečet, mluvila jsem na něj a on neodpovídal.. naštěstí dýchal. Začal se klepat a byl jak šílený.. poznala jsem to měl absťák.. ale z čeho vždyť trávu měl.. držela jsme ho tak moc pevně na zemi, aby se mu něco nestalo.
Za chvíli to přestalo.. ubrečená já jsem se ho zeptala co kurva bere.. Řekl že pervitin.. Byla jsem v prdeli a nevěděla co mám říct. Věděla jsem jedno nesmím ho v tom nechat samotného. Povídala jsem si s ním a řekl mi, že to bere už od 18.. takže 3 roky.. přála jsem, aby přestal, ale sama jsem věděla, že to nejde tak rychle. Musela jsem si něco dát.. zeptala jsem se ho jestli nemá ciga, řekl, že jo. Zapálili jsme si u něj v bytě.. ani jednomu z nás to nevadí..