5.díl

30 5 0
                                    

Uběhlo několik týdnů od toho zvláštního incidentu s tím krásným chlapcem, nebo to byl pouhý sen? Pomalu si začínám myslet, že to byl jen velmi živý sen. V nové škole stále ještě bojuji s vědomostními nedostatky, které bohužel nejsou malé. Naštěstí jsem už od malička byla vytrvalá, takže dělám co můžu, abych to dohnala a domluvila jsem si školní doučování. Mezi žáky nepařím zrovna k těm nejoblíbenějším a tak se alespoň snažím vyhýbat zvrácené pozornosti. Když jsem na střední Mayersovu nastupovala, tak jsem se obávala šikany. Žáci na středních si často dobírají vzhledově nedokonalé lidi, jako jsem já. Naštěstí jsem pro jejich terč posměchu asi až moc nudná a mé kudrnaté, husté, hnědé vlasy, secon-handové oblečení a zaoblenější tvary nikoho nezajímají. Abych řekla pravdu, tak mi přišlo, že si mého příchodu na školu (až na lidi, se kterými v některém z předmětů sedím v lavici, anebo chodím na doučování,) nikdo nevšiml. I kdybych se však stala terčem posměchu, tak by to za mne můj hodný brácha vyřešil, Joui, jak jsem ho přezdívala, když jsme byli malé děti, za mě takové věci vždycky řešil.
Joel si to na nové škole naopak užívá. Začal chodit do klubu mechaniky a skamarádil se tam snad se všemi. Pár holek o něj začalo hned od prvního dne jevit zájem, ale on si jich ani nevšiml. S Cami to berou vážně a na zimní prázdniny jsme se oba domluvili s rodiči, že pojedeme holky navštívit. Je to teprve pár týdnů a ,jak jsme si slíbily, tak i dodržujeme naše obtřídenní volání. Ale ani žádný videochat nevyplní to prázdné místo v srdci, kterou mi naše odloučení způsobilo.
Jako na každé škole i tahle má svou populární partu. Na Mayersovce tuto partu tvoří dvojčata Patricia a Nelly Mendes, jejich nejlepší kamarádka Christina Condor a její kluk Finn Morley. Dále Benjamin Bower, podle názoru ostatních holek nejhezčí kluk z celé střední a jeho nejlepší kamarád William Sherwood. Podle mého názoru je Will pohlednější než Ben, a proto není nutné kolem Bena dělat takové haló, ale i kdyby soutěž v kráse vyhrál Ben, tak by jsem stejně chovala sympatie k Willovi, kvůli jeho chování. Ben je typická ukázka rozmazlené, bohaté, hezké tvářičky, která si myslí, že když je oblíbencem školního basketbalového trenéra, tak mu bude procházet všechno. Zatímco Will má svou popularitu těžce vydřenou a po Benovi je na škole druhým nejlepším hráčem, jeho vzhled však podle mne bude hrát v popularitě také menší roli. Možná je Ben stejně sympatický jako Will a já se jen mýlím, protože ho neznám, ale ja to takhle nevidím. V lidech se málo pletu.

VIZEKde žijí příběhy. Začni objevovat