Bütün dünya durmuştu..bedenimde dolaşan kanı hissedebiliyordum..kalbim o kadar hızlı pompalıyordu ki kanımda şaşırmıştı..dudaklarıma değen dudaklar bedenime elektrik çarptırmıştı..gözlerim kocaman açılırken karnımdaki kelebekler beni sanki uçuruyordu..hani rüyanızda yüksekten düştüğünüzde sanki ruhunuz havaya kalkar ya..işte şuan uyanıkken bu başıma gelmişti..gözlerim istemsiz kapatmış dudağımı hareket ettirdiğimde gerinen yanağıyla güldüğünü anlamıştım..hayatımda ilk defa böyle bir olay yaşıyordum..bedenimdeki uçma hissi bana çok fazla zevk veriyordu..beni öpmesiyle oluşan mutluluğu anlatamam bile..ister istemez iç çekmiştim..ağzımın aralanmasıyla bunu fırsat bilip dilini ağzımdan içeri itmesiyle tekrar titredim..bu duygular çok fazlaydı..dilini dişlerimin üzerinde gezdirmesiyle ağzımdan istemsiz bir inilti kaçmıştı..çok hoşuma gitmişti..öpüşme ateşli değildi..tam tersine sanki fazla anlam doluydu..acele etmiyordu..benim ne tepki vericeğimi kestirmeye çalışıyor gibiydi ..nefesim kesilince kendimi geri çektim..göğsüm o kadar hızlı inip kalkıyordu ki..nefes nefese kalmıştım..küçük bir öpücük olmasına rağmen bedenim hareket dahi etmiyordu..gözlerimi kapatıp alnını alnıma yaslamasına izin verdim.."U-Ufaklık.." nefesimi düzenlemeye bedenim yetmiyordu resmen..bir şey demeye gücüm yoktu..fazla etkilenmiştim..yutkunmaya çalıştım..bir dakika ..Cara daha demin kekelemiş miydi..Tanrım..
"Bu...bu harikaydı" Caranın dedikleri kelebeklerin boğazıma gelmesini sağlarken yutkunup onları geri ittim..
Tanrım!! Az önce öpüştük!! Ve bizi beğendi!!!
Kafamı zorlukla alnından çektim..gözlerimi açıp etrafa bakmaya başladım..başım hala dönüyordu..gerçekten iyi değilim..bir dakika..biz az önce öpüştük değil mi?! Öpüştük!! Tanrım..etrafa aval aval bakarken kapının çalmasıyla bir adım öne çıktım..bu duygular Jess de yaşanmamıştı..onunla ilk öpüşmemiz de bile yaşanmamıştı..ama ben Jess i seviyordum..kıkırdama duyduğumda yaslandığım muslukta ellerimi dizlerime koyup kapıya baktım..bunlar bana mı bakıyor..evet konuşuyorlar..konuşuyorlar değil mi?..dudakları oynuyor..ağzım açık derin nefesler alıyordum hala..bedenim çok fazla mutluydu..bu duyguya alışık değilim..
"Merinda!" Bağırışla kafamı tekrar onlara çevirdim
"Hı"Cara nın yanındaki kızın kahkaha atmasıyla kafamı sağa sola salladım
"Kaptan siz ne yaptınız ikinizde uçmuşsunuz" tekrar gülmesiyle bütün bedenime utangaçlık yayılmaya başladı..yüzüm kızarırken dudaklarım yukarı kıvrıldı..o da mı benim kadar etkilendi?..
"Kapa çeneni Magie" göz ucuyla Cara ya baktığımda hafif sinirle söylemişti..bana baktığında hemen kafamı aşağı eğdim..Tanrım..şimdi ömür boyu onunla göz göze gelemiyicem..
Sen bir öpüşmeyle böyle oluyorsun ohoo diğerlerini düşünemiyorum..
Kapa çeneni sen! Neler yaşadığımı bilmiyorsun!..zaten kendimi liseli ergen gibi hissediyorum..
"Tamam tamam bir şey demedim..kaptan ama senin ufaklık ünlü olmuş" senin ufaklık?..Cara nın ufaklığı..Tanrım..bu da salak gibi hoşuma gitti!..
Cara nın ufaklığı..harika!
Kafamı sağa sola sallayıp kafamı kaldırdım..olayı yeni idrak etmiştim..Cara kapıdan çıktıktan sonra bende çıktım..bütün ekibi kapının dışında görmeyi beklemiyordum..yüzüm daha çok yanarken kafamı eğdim..bu sırada duyduğum seslerle kafamı kaldırıp televizyona baktım
"Kaptan seninki ünlü olmuş"
"Kapayın çenenizi" kumandayı alıp sesini açmaya başladı..