Point Of View Liam
Ik zit op het randje van Nialls bed en kroel zachtjes door zijn haren. Hij huilt. Hij huilt heel hard. ''Stop Liam, stop met kroelen door mijn haren. Ik wil niet nog meer haar verliezen...'' Huilt hij. Ik stop gelijk en kijk in zijn ogen. In zijn waterige blauwe ogen. ''Het spijt me Ni, maar je kan het beter gelijk afknippen. Dat scheelt een heleboel...'' Zeg ik vol medelijden. Niall werpt me een boze blik toe.
''Nooit! Niemand komt met zijn poten aan mijn haar!'' Huilt hij. Hij legt zijn handen voor zijn gezicht. Ik hoor hem nog harder snikken. Het is absoluut het beste, anders krijgt hij van die kale plekken op zijn hoofd. Maar als Niall het niet wilt... Dan doen we het niet. Niall mag precies zeggen hoe hij alles wilt. Dus we doen het niet.
''Nobody knows you baby, the way i do. Nobody loves you baby, the way i do...'' Fluister ik. Niall kijkt op en barst dan weer in tranen uit. Ik pak hem stevig vast en druk zijn lichaam tegen mijn lichaam. ''Sorry Liam het spijt me...'' Fluisterd hij. Ik wil vragen waarom hij zegt. Maar ik begrijp dat hij dan nog verdrietiger zal worden...
Ik hoor Niall zachtjes kreunen en draai mijn hoofd weer in zijn richting. Zodra ik naar zijn bed kijkt, schrik ik. Maar ik kan het niet tegen Niall zeggen, ik wil hem niet nog verdrietiger maken. Ik zal niet zeggen dat er veel plukken haar in zijn bed ligt. Ik zal ook niet zeggen, dat, er een grote kale plek op zijn hoofd zit...
Hij opent zijn open en glimlacht naar me. Met nog altijde natte wangen. ''Hey Ni, lekker geslapen?'' Vraag ik met een brok in mijn keel. Hij knikt zachtjes en glimlacht dan nogmaals naar me. Hij rekt zich uit en maakt een gebaar dat ik op zijn bed moet komen zitten. Hij wilt zich op zijn zij draaien, maar op dat moment kijkt hij me met grote ogen aan. Hij aait met zijn hand over zijn hoofd. En... Dan gebeurd het. Waar ik zo bang voor was. Hij barst in tranen uit...
''Je hebt gelijk Liam, ik scheer mijn haren eraf. Dit is vreselijk...'' Zegt hij. Hij leunt half tegen mij aan en barst weer in tranen uit. ''Weet je dat zeker Ni? Als je het niet wilt, doen we het niet.'' Zeg ik om hem gerust te stellen. ''Je had al die tijd gelijk Liam, ik laat het doen. En vandaag nog...'' Ik geef een kus op zijn hoofd en glimlach. Omdat hij dapper is.
Hij zit op een stoel met een kapperszeil om hem heen geslagen. Hij bijt op zijn lip, ik zie dat hij elk moment in tranen uit kan barsten. Ik ga naast hem staan en pak zijn hand vast. Hij kijkt eens naar me en ik glimlach. Hij glimlacht niet terug, maar hij bijt nog harder op zijn lip. De kapper gaat achter hem staan en laat de schaar zien. ''Weet je het zeker?'' Vraagt ze nog eens aan Niall. Niall knikt zachtjes. ''Als je klaar bent Niall, dan koop ik een nieuwe beanie voor je.'' Zeg ik nog snel. Ondanks zijn verdriet, zie ik toch een klein lachje op zijn gezicht. En dat maakt me vrolijk.
Ik durf niet naar hem te kijken, bijna niet. Hij heeft wel een beanie op zijn hoofd gezet. Maar ik durf zijn tranen niet te zien. Hij zelf gelooft het niet, maar hij is prachtig. Ook zonder haar. Hij is absoluut prachtig. I love him so mutch...
''En als ik weer haar heb Liam, dan moet ik het weer verven hé?'' Vraagt Niall als hij weer een beetje is bijgekomen. Ik haal mijn schouders op en glimlach zachtjes. ''Dat maakt niemand uit Niall, als je maar weer beter word.'' Zeg ik vastbesloten. Dit jochie gaat zich zorgen maken over zijn haar, terwijl hij nog niet een beter is! Ik moet eigenlijk wel lachen, omdat hij zo lief is...
Point Of View Jill (Een fan)
Voor de zoveelste keer lees ik de tweet van Liam. Niall is nu kaal. Best een raar idee eigenlijk. Hij stond bekend om zijn blonde haren, en nu... Ik voel hoe er een traan over mijn wang glijd. Ik vind het gewoon zo erg, dat hij zo vreselijk verdrietig is. Als hij niet blij is, ben ik dat niet, dan is niemand dat niet. Behalve jongens uit mijn klas. Maar die snappen gewoon niet hoe lief de jongens zijn...
Maar de andere jongens zijn zo cute voor Niall, toen ik dat nummer voor Niall hoorde. Was ik echt gewoon helemaal ontroerd. Ik kon alleen maar huilen en tweeten hoe lief de jongens zijn voor Niall. En hoe graag ik wil dat hij beter word... Dat was het enige wat ik kon. Echt waar.
Ik wchrik op uit mijngedachten van Nialls lach. Ik schiet in de lach. Mijn ringtone. Ik neem de telefoon op als ik zie dat het mijn vriendin is.
Sarah: Oh god Jill! Niall heeft Oh my god getweet! Hij heeft een filmpje opgenomen en...
Ik: OMG?! Waarom heb ik die nog niet gezien?!
Sarah: Weet ik veel! Ga hem kijken dan!
Ik pak mijn laptop erbij en kijk op Nialls twitter account. Hij heeft inderdaad een filmpje geupload. Ik bekijk het filmpje en word helemaal gek. Hij heeft een beanie op zijn hoofd en je ziet dat hij heeft gehuild. Hij zegt dat zijn haren eraf zijn, en dat hij heel erg veel verdriet heeft. Alleen de fans geven hem steun. En dat is zo cute!
Ik: OMG dat is echt zo schattig!
Sarah: JA INDERDAAD!
ik: DE JONGENS GEVEN HEM OOK ZO VEEL STEUN!
Sarah: Ja, inderdaad!!
Ik; Ik zie je morgen op school!
Sarah: Ik jou ook!
Ik: Byee!
*Opgehangen*
O MY GOD
Heey,
dat laatste stukje was eigenlijk een beetje onzin. Dus sorrryyy daarvoor. Maar ik hoop dat jullie het stuk over Niall en Liam enzo wel leuk vonden!! BEDAANKT VOOR DE LIEVE REACTIES OP HET VORIGE HOOFDSTUK! IK HOU VAN JULLIE EN JULLIE REACTIESS!
Loveeyaaa!!!
Xxxxx Rosaa
Read, Vote, Comment
JE LEEST
1# Luck ~ A Dutch Niall Horan fanfiction (VOLTOOID)
Fanfiction''Mijn leven was geweldig. Waarom wilt iemand dat van mij wegnemen?'' ©rosesformendesx 2014