Point Of View Niall
Goed nieuws? Eindelijk is er weer eens goed nieuws?! Ik bijt op mijn lip om niet nu al in tranen uit te barsten. ''De tumor is enorm verkleind, nog even Niall, en je bent beter...'' Verteld hij me. Ik voel hoe er kriebels in mijn buik ontstaan. Ik voel hoe er tranen over mijn wangen beginnen te stromen. En ik voel hoe ik langzaam naar de dokter toe ren en in zijn armen spring. ''Dankuwel, dankuwel meneer.'' Roep ik huilend. De dokter glimlacht en geeft me nog even snel een knuffel. ''Alsjeblieft jongen, maar...'' Ik kijk hem met grote ogen aan. ''Je moet beloven nog even rustig aan te doen, want het kan altjid plotseling veranderen. Van goed, naar slecht.'' Ik knik hevig nog altijd overdonderd. Ik begin nog harder te huilen. De dokter loopt weg. Met tranen op mijn gezicht van blijdschap, spring ik in mijn bed en pak ik mijn mobiel. Ik ga op twitter een stuur een tweet. Iedereen moet het toch weten? Iedereen moet toch weten dat ik bijna beter ben?!
Nog eventjes, nog even en ik ben beter! Ik kan het niet geloven...
Ik verzend het bericht en druk nogmaals mijn handen tegen mijn gezicht. Na al die verdriet en pijn, ben ik dan eindelijk bijna beter. I can't belive...
Mijn telefoon gaat over. Het is vast een van de jongens, ze hebben mijn tweet vast en zeker gelezen. Ik neem op en hoor gelijk een overdonderde stem. Liam...
Liam: Niall? Is het waar?! Ben je echt bijna beter?!
Ik hoor aan zijn stem dat hij het niet kan geloven, net als ik. Na bijna een jaar, ben ik bijna beter. En dat is gewoon ongelofelijk...
Ik: Nog even Liam! Nog even en ik ben beter! De dokter zei het me, hij loog niet!
Ik hoor hoe Liam aan de andere kant van de lijn in tranen uitbarst, net als ik. Voor de zoveelste keer.
Liam: Ni... Dat is geweldig.
Ik: Ik weet het Paynee. Ik kan het niet geloven en....
Ik stop met praten als de deur opengaat. Ik leg mijn mobiel aan de kant als ik zie wie het is. ''Liam!'' Hij huilt nog steeds en rent op me af. Ik spring van mijn bed af en spring in zijn armen. Ik leg mijn gezicht op zijn schouder en houd hem stevig vast in een knuffel. ''Nog even Liam, a little...''
Nu zijn we al drie dagen verder, sinds ik het nieuws heb gehoord. Elke dag hoop ik weer. Dat de dokter naar me toe komt en verteld dat ik beter ben. Dat hoop ik zo...
Theo zit op mijn schoot en speelt wat met mijn T-shirt. Greg zit tegenover me en kletst wat met mij en de jongens. ''Nog even Ni, dan is de ellende weer voorbij. Voorgoed.'' Ik knik hevig en glimlach zwak. ''Dan is de pijn voorbij Greg. En dan kan ik weer gewoon doen, wat ik altijd al het liefste heb gedaan...'' Antwoord ik met een big-smile op mijn gezicht. Theo legt zijn armpjes om mijn nek en gaat eraan hangen. Ik zet hem op mijn arm en druk mijn gezicht in zijn buik. Waardoor hij hard moet lachen. ''De fans zullen blij zijn.'' Zegt Zayn die glimlacht om Theo. Ik knik hevig. ''Ik heb duizende tweets gelezen, met alleen maar huilende fans.'' Lach ik. Louis schiet ook in de lach. ''Zie je nu hoeveel ze om je geven?'' Vraagt hij. Ik knik hevig. ''Dat zie ik nu, en ik wil ze ook nooit meer kwijt.''
''Liam, nog bedankt hé...'' Zeg ik dan nog even snel. ''Waarvoor?'' Vraagt hij verbaasd. Ik grinnik zachtjes. ''Als jij mij niet had gedwongen om naar de dokter te gaan, dan.... Was ik misschien wel dood nu.'' Liam glimlacht en loopt op me af. Ik zet Theo even op het bed neer en sta op. Ik loop ook richting Liam en pak hem stevig vast in mijn armen. ''Thank you so mutch Paynee'', fluister ik. ''I love you Ni...''
''Fireproof dan maar? Voor de show?'' Vraagt Harry die ook opstaat. De jongens knikken en ik ook. En met z'n allen beginnen we keihard fireproof te zingen.
I think I’m gonna lose my mind
something deep inside me I can’t give up
I think I’m gonna lose my mind
I roll and I roll ‘till I’m out of luck
Yeah, I roll and I roll ‘till I’m out of luck.
I’m feeling something deep inside,
Hotter than a jet stream burning up
I got a feeling deep inside
It’s taking, it’s taking all I got
Yeah, it’s taking, it’s taking all I got
‘Cause nobody knows you, baby, the way I do.
And nobody loves you, baby, the way I do.
It’s been so long, it’s been so long, maybe we’re fireproof
‘cause nobody saves me, baby, the way you do
I think I’m gonna win this time.
Riding on the wind and I won’t give up.
I think I’m gonna win this time.
I roll and I roll ‘till I change my luck.
Yeah, I roll and I roll ‘till I change my luck.
‘Cause nobody knows you, baby, the way I do.
And nobody loves you, baby, the way I do.
It’s been so long, it’s been so long, it must be fireproof
‘cause nobody saves me, baby, the way you do
(‘cause nobody loves you baby the way I do)
(and nobody loves you baby the way I do)
It’s been so long, it’s been so long
Maybe we’re fireproof
‘cause nobody saves me, baby, the way you do
Greg klapt voor ons, en Theo giert het uit. Ik ga weer zitten en til hem weer op mijn schoot. ''Ik kan niet wachten om weer op het podium te staan!'' Zeg ik dan enthousiast. Harry loopt naar me toe en gaat naast me zitten. Hij slaat een arm om me heen. ''En wij kunnen niet wachten, weer met jou op te treden...'' Ik druk een vriendschappelijke kus op zijn wang.
Heyyy,
nou nog even!!! Nog even en Niall is beter... Of toch niet? Misschien word de tumor toch weer groter! IDK!!
Ik hoop dt julli het leuk vinden!! Ik heb al hele leuke reacties gekregen op The same? Dus daar begin ik ook aan zodra dit boek uit is!
Voordat ik ga afsluiten, wil ik nog even twee dingen kwijt!! 1. @meggel dankjewel meid, thank you for everyting <33 Jij bent een van mijn leukste, liefste, trouwste lezers!! En ik ben ook van fan jou <333 xxx THANK YOUU
En 2. Willlen jullie please een reactie achterlaten???? Dat vind ik zo super leuk om te lezen,!!!
hope you like it!!
Xxxx loveyaa xxxX
Read, Vote, Comment <3
JE LEEST
1# Luck ~ A Dutch Niall Horan fanfiction (VOLTOOID)
Fanfiction''Mijn leven was geweldig. Waarom wilt iemand dat van mij wegnemen?'' ©rosesformendesx 2014