1. ilk gün

7.8K 181 181
                                    

Medya Barın

🌱🌱🌱🌱🌱🌱

Sabah kalktığım da  güneş çoktan doğmuş  ve telefonun alarmı çalıyor.
Lanet olsun , bugün yeni okula gidip kayıt olacağım dimi mk unuttum kalk kalk.

Hemen kalkıp koşar adım odadan çıkıp Lavaboya girdim , elimi yüzümü yıkayıp  tekrar odaya döndüm. Üstüme  lacivert bir t-shirt, altına  siyah bir pantolon giyip  cüzdanı, anahtarı   telefonu ahh.. bide çantamı aldığım gibi evden çıkıp.

siyah spor ayakkabımı giyip yürümeye başladım.  Okul çantam dan kulaklığı mı çıkardım ve kulağıma takıp müzik dinlemeye başladım.

10-15 dakika içinde okula vardım  ve  geriye müdürün odasını bulmak kaldı. Okula girdiğimde gözler benim üzerimde ydi.  Sebepsiz ce gerildim ve okulun içine  girdim.

Okul büyüktü, bahçesi de öyle AKSEL koleji güzel, tek sorun iyi okul yılları geçirmek istiyorum

Neyse bunları bırakıp, Yanım dan  geçen bir çocuğu tutup müdürün odasını sordum ve  yukarda olduğunu öğrendim

Çocuğa teşekkür edip  yanından ayrıldım, yukarı kata çıkıp odasının önüne geldim ve konuşma seslerini önemsemedim, kapıyı tıklayıp  içeri girdim.

Oda da gerginlik vardı  ki müdür baya gerilmiş bi şekilde ayakta duruyordu.

D:  şey ben okula yeni geldim de  sınıfımı öğrenmek için geldim.

Müdür:   ah! Hoşgeldin evladım okula ben sana sınıfını söyleyim.

Diyip koltuğuna oturdu, oda da başka biri daha vardı, kafamı çevirip ona baktım oysa zaten bana bakıyor muş   soğuk ve duygusuz , birazda öfke vardı gözlerinde ama çokça acımasızlık hüküm sürüyordu.

Gözleri mavi , beyaz tenli, dolgun dudakları uzun boylu , saçları da  gece gibi simsiyah dı  vücudu dövmeler le kaplı, siyah deri ceket içine siyah bir t-shirt  altına da siyah dar pantolon giymişti. Güzel kombin.

Dudaklarından  alaycı bir gülüş  sanırım onu incelediğimi fark etti utanıp kızarıp müdürün çıkardığı sesten  dolayı  müdüre döndüm.

"evladım sınıfın 11/C buyur bu da ders programın, şimdi çıkabilirsin dersin başladı"

Diyip beni oda dan kovdu pffff en azından dışarı atmadan sınıfın yerini de söyleseydin  , sus iç ses  kendimiz buluruz, müdürün odasını nasıl öğrendiysek öyle bulacağız tağam mı?,
'İyi be ne halin var sa gör tch.'  

İç sesimi de susturduktan sonra sınıfı aramaya başladım,

Sınıfı bulup  kapıyı çalıp  , içeri girdim
Çoktan ders başlamıştı bile 
Hocaya yeni geldiği mi söyleyip kendimi tanıtmam gerektiğini söyledi.

"Adım Doğa aydemir, devlet okulundan bu okula bursumla transfer oldum umarım iyi anlaşır ız"
Diyip boş olan yere geçtim  en arka sıra dörtlü boştu bende en arkaya geçip oturdum.

Sınıf dehşetle bana bakıyorlardı, neden bakıyorlar ki. Tip tip onlara baktım sonra acıyan gözlerle bakmaya başladılar.

Umursamayıp önüme döndüm. Hoca ders anlatmaya başlamıştı bile  dersin sonlarında kapı sertçe açılıp içeriye beş kişi girdi içlerinde o dövmeli çocukta vardı.

Sınıfa girip  benim oturduğum sıraya doğru yürümeye başladılar, sanırım sıranın  sahipleri bunlar  mavi gözlü gelip benim karşımda  durdu. Diğerleri ne bi bakışla oturttu çünkü onlar da ayaktaydı.

Onun sesini duydum "kalk velet " diye  sesi kalın ve erkeksiydi birazda ürkütücü. Kaşlarımı çatıp "velet değilim " dedim sanırım sinirlenmiş olacak ki gözlerini sinirle yumdu ve bi kaç saniye bekleyip direk açtı kolum dan tuttuğu gibi ayağa kaldırıp.

Yan sıraya doğru fırlattı beni, acıdan gözlerim dolu dolu olmuştu, ama hayır  ağlamayacağım  bu odunun karşısında. Sinirle ona döndüm oysa çoktan sıraya kafasını koymuş  bile kim bilir  kaçıncı rüyada şuan.

Bende yanına oturdum  onun.  Sahi niye hoca birşey yapmamıştı ki  , hocaya baktığımda ürkek gözlerle bakıyordu buraya ,  dalmış olacak ki

Onun arkadaşlarından biri siyah saçlı siyah gözlü  çocuk " mal gibi bakma hoca  dersini anlat " sert bir sesle uyarmıştı. Neden bu kadar çok korkuyorlardı  anlamadım(y.n: ahhh benim saf çocuğum sen bilmiyorsun djdjdj) 

Hocayı umursamayıp bende onun gibi kafamı sıraya koyup uyumaya başladım... 

••••••••••••••

Yuppiii  ilk bölümü attım.  🙌

MAFYA BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin