2.

3.5K 167 61
                                    

Boğuk boğuk sesler geliyordu. Kafamı sıradan kaldırıp etrafıma baktım, sanırım öğle teneffüs bu çünkü herkes (mavi ve çetesi çıkmamıştı) dışarı yada kantine gidiyorlardı.
Büyük ihtimalle.

Yanımda ki oduna baktım hala uyuyordu,  bi kaç dakika onu izledim.
Sonra kafamı mavinin çetesine çevirip onlarda gözümü gezdirdim.

Onlarda ban bakıyordu dik dik, tırsmadım desem yalan söylemiş olurum açıkçası, bende geri durmayıp  onlara baktım zaten hemen önümde ki sırada oturuyorlardı

Acilen tuvalete gitmem gerekiyordu yoksa buraya salacaktım bu da rezil olmam demekti. Sıkıştığımı belli etmeyip  gözlerimi devirdim  ve maviye baktım  adını hala bilmiyordum.

Elimi kaldırıp kolunu dürttüm  "şş kalkta bende çıkayım artık " diyip dürtmeye devam ettim, ama hala kalkmak bilmiyor  bu offf.

Ben hala kolunu dürterken elini kaldırıp sert bir şekilde  bileği mi tuttu ve sıkmaya başladı  bende bunu yapınca çığlık attım ilk korkudan sonra baktım bileği mi sıkıyor  acıyla inledim" öküz müsün be bırak bileği mi  kıracak sın domuz!". Diyip daha çok sinirlendirdim onu

"Hangi cesaretle bana hakaret edersin " sertçe  dedi.
Gözlerimi ona dikip birşey demedim.

 Bileği mi daha fazla sıkmaya başladı
Kurtarmaya çalıştıkça daha da kötü oluyordu, "eehh yeter be bırak sana!" diye sesimi yükselttim.

Gözleri sinirden daha koyu bi hal almıştı. Öfkeyle bakıyordu bana, umrumda da değil açıkçası 

Sonra aklına birşey gelmiş gibi alayla gülümseyip "sen daha benim kim olduğumu bilmiyorsun merak etme yakında ÖĞRENİRSİN." soğuk bir şekilde konuştu 

Korkmadım değil şimdi. Bu uyurken masum duruyordu keşke hep uyusan öküz  tabiki içimden söyledim dışımdan söylersem kesin mezara gömer beni
( y:n doğru çocuğum sen hic konuşma hemishshs)

Bileği mi sıraya fırlatıp ayağa kalktı, diğerleri de bizi izliyordu sanırım ki dikkat etmedim onlara, diğer dördü de onun arkasından çıktılar.

Bende çıkıp lavaboya gittim. İşimi bitirip lavabo dan çıkıp bahçeye indim, bahçesi güzel di okulun.

Bi kaç dakika oturduktan sonra arka bahçeden bağırış çağrış geldi.
Meraklanıp oraya doğru ilerledim 

Bi kaç kişi kavga ediyordu. Okulun  meraklı melehatlari da oradaydı
(y/n:  sanki sen meraklanmadın haspağam)

Neden kimse karışmıyor ki kavgaya
Onların arasından zorlukla geçtim,
en öne geçip kavgaya baktım.

mavi ve arkadaşları kavga ediyordu- daha çok onlar dövüyordu - dikkatim dağılıp mavinin sesi dağıtmıştı" bir.daha.asla.ağzını.açma.orospu çocuğu " kelimelere bastırarak konuştu sesi ürkütücü ve korkunçtu.

Laflarını dedikten sonra arkasını dönüp giderken dövdüklerinden biri ayağa kalkıp ona bıçak çekti - mavi bunu görmemişti yada arkadaşları - kimse de birşey demiyordu dikkat et diye.

Tamam bana kötü davranmış olabilir ama bu onun ölmesi gerektiği anlamına gelmiyor (yn: saf mısın çocuğum)

Yerim den fırlayıp çocuğa doğru koşup yere fırlattım. Çocuk bunu beklemiyor olacak ki yere düşüp ağzından bir inleme kaçtı.

Mavi direk arkasını dönüp ilk bana sonra yerdeki çocuğun elinde ki bıçağa baktı.

Yanında ki kişiye dönüp." onu depoya  götür sonra halledicem". Dedi ve bana son bir bakış atıp  çekip gitti.

Konuştuğu kişi gelip , yerdeki çocuğu kaldırıp  götürdü. digerleri zaten gitmişti. Onunla birlikte.


MAFYA BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin