7 Uyanış.

2.4K 101 124
                                    

Gözlerim sanki birbirine yapışmış gibiydi, hastane kokusu burnuma kadar geliyordu. Gözlerim kapalı yüzümü buruşturup yavaşça gözlerimi açmaya başladım.

Yoğun ışık yüzünden gözlerimi kısmak zorunda kaldım yan tarafıma baktığımda, cenk hastane de ki koltukta uyuya kalmıştı.

Bu hali çok tatlıydı siktir! Hayır öyle düşünme doğa, ama olmuyor işte adam karizma yani, gözlerimi biraz daha odaya göz attığımda diğer hastane odaları gibiydi burası da sadece biraz daha lüks gibi duruyor,

Vücudum uyuşmuş gibiydi, yalnız.
Ayrıca yutkunamıyorum boğazım da ağrıyordu,"C-cenk" pürüzlü sesimle ona seslenmiştim, sanırım uykusu hafifti ki hemen uyanmıştı. Hemen kalkıp yanıma geldi,"ne oldu doğa iyimisin, beni çok korkuttun ufaklık."

Ona hafif gülümseyip,"su" diyebildim sadece. Yan komodinin üstünde ki sürahi den bardağa su doldurup yanıma geldi."hadi doğa gayret et de yastığını düzelteyim." vücudum ağrıyordu zor da olsa doğrultup yastığı düzeltmesini bekledim.

Suyu içip teşekkür ettim, şuan o koltukta kollarını dizlerinin üstünde çenesini de ellerinin üzerine koymuş yere bakıyordu düşünceli görünüyordu acaba ne düşünüyor du."ne düşünüyorsun? " bakışları bana dönmüştü, şimdi sert bakıyordu.

"Asıl konuya gelelim doğa bunu kim yaptı." olayı kast ettiğini anlamıştım, ama konuşmak istemiyordum bunu çünkü okula yeni gelmiştim okulda kime ne yapmış olabilirdim ki?
"Bilmiyorum Cenk, kime ne zarar vermiş olabilirim ki? "

Cenk dikkatlice bana bakıyordu,
Derin nefes alıp verdi," o kişiyi bulunca öldüreceğim."
Dehşetle ona baktım bunu o kadar ürkütücü söylemişti ki, titrediği mi hissettim adeta.

Sanki cenk'le 40 yıldır tanışıyorduk halbuki daha 2-3 gündür tanışıyorduk ona yakın hissediyordum.

Ben düşüncelere dalmış iken, odaya doktor geldi kontrolleri yaptıktan sonra, beni taburcu etti. ben üstümü giyip toparlanana kadar Cenk çıkış işlemlerini halletmeye gitmişti.

Hastane çıkışın da arabasına kadar geldik hala yorgundum eve gidip uyumak istiyordum.
Arabanın yanın da durup ona baktım.
"Her şey için teşekkür ederim Cenk gelmeye bilirdin bana yardım etmeye de bilirdin ama ilk defa biri bana yardım etti, tekrar teşekkür ederim iyi günler" diyip adım atmaya çalıştım, bakın çalıştım diyorum çünkü atamadım.

Cenk beni arabanın içine fırlatmıştı resmen! Hangi ara açtın o kapıyı be adam! Sinirle ona döndüm çoktan şoför koltuğuna yerleşmişti. " Ne yapıyorsun! " diyip bağırdım Cenk se alttan alttan gülüyor du.

"Çok fazla konuşuyor sun ufaklık, biraz sus da kafa dinliyelim, hım? "
Ters ters ona bakmıştım sadece yorgunum zaten, yavaşça gözlerim kapanıyordu "hadi uyu ufaklık hala yorgunsun" sanki bu kelimeleri bekliyordum uyumak için kendimi arabanın içinde ki güzel kokuyla uykuya bıraktım.

_________________

Cidden anca bu kadar yazabildim kusura bakmayın siz neler düşünüyorsunuz

Doğa X Barın

Doğa X Cenk

Hangisi?

MAFYA BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin