6. korku

2.3K 117 16
                                    

Öğle arası  zili çaldığında, barın hala yerinden kalkmadı, derin bir nefes verip ona döndüm uyuyordu." kalksan da bizde yemek yiyelim." dedim. Elimi omzuna koyup sarstım.

Gözlerini açıp  bana baktı sonra, arkasına bakıp  işaret verdi hepsi birlikte kalkıp sınıftan çıktılar.

Bende kantine gidip tost ve meyve suyu alıp masalar dan birine geçtim.

Tostu yedikten sonra biraz da bahçede oturup müzik dinledim, zilin çalmasına 10 dakika kalmıştı , yavaş yavaş sınıfa çıkıp sırama oturdum  barın yoktu , ciddiyim çantası da yok.

Sanırım ben bahçe deyken gitmişti  aman bana ne ondan. Zil çoktan çalmıştı   son 3 ders kaldı Allahım şükür  eve gidebileceğim , hoca derse girip anlatmaya başlamıştı bile.

_____

Nihayet son dersteyim  dersin ortasında  nöbetçi öğrenci gelip beni  müdürün çağırdığını söyledi. Hoca da git işareti verdi, bende kalkıp çocuğu takip etmeye başladım. Ama tam tersine müdürün odasına değil  başka yere gidiyorduk.

Biraz gerildim bir merdiven daha indik çocuk bana dönüp " içerde bekliyor " dedi içeri girdiğimizde  ki ben girdim oda çok karanlıktı  biraz korkmuştum  çocuğa bakıp, bana  üzgün gözlerle bakmıştı ne olduğunu anlamam uzun  sürmüştü 

Çoktan kapıyı kapatıp kilitlemişti.
Siktir siktir ! "Lütfen kapıyı aç b-ben k-kalamam n-ne olur aç -hıck-" ağladığımı bile fark etmemiş tim.  çocuk gitmişti. Hala kapıya vuruyorum ama açan yok.

İliklerime kadar korkuyorum kaç dakika geçti bilmiyorum.   Aklıma telefonumun  olduğu geldi.  Elime alıp  baktım şarjım çok azdı, aklıma sadece
Cenk geliyordu 

Cenk aranıyor...

Evet çalıyor,  lütfen, lütfen aç cenk ne olur "Alo? ". " Cenk , benim doğa  kurtar beni lütfen , k-kilitli -hıck-kaldım çok korkuyorum -hıck-  lütfen
-hıck- ne-nefes  a-alamıyorum"

"Doğa!  Sakin ol ufaklık nerdesin  geliyorum ben, derin derin nefes al sakinleş  tamam mı geliyorum ben ufaklık hadi nerdesin. Doğa!?  "

"O-oku-l-l " dedim. Ağlıyordum  deli gibi,  çünkü korkuyorum  çok güçsüzüm bilincim kapanıyordu  beni karşılayan sadece karanlık.

_____

CENK den devam...

Toplantıda  telefonumun  çaldığını  hissedip  arayan kişiye baktım ufaklık  arıyordu  adamlarıma bakıp " dışarı çıkın " dedim soğuk bir şekilde, hepsi çıkıp kapıyı kapattılar  aramayı cevapladım "Alo?" burun çekme sesi geldi ilk.

sonra hıçkırık sesleri geldi  endişelenmeye başlamıştım artık. Ne oluyordu doğa neden ağlıyordu?

Sonunda sesi geldi "Cenk , benim doğa  kurtar beni lütfen , k-kilitli -hıck-kaldım çok korkuyorum -hıck-  lütfen
-hıck- ne-nefes  a-alamıyorum"

Lanet olsun,  direk odadan çıkıp asansöre bindim.

"Doğa!  Sakin ol ufaklık nerdesin  geliyorum ben, derin derin nefes al sakinleş  tamam mı geliyorum ben ufaklık hadi nerdesin. Doğa!?  "

Doğa'nın okul dediğini duydum sonra ses gelmedi.  "Doğa!?  Cevap ver doğa!! " telefonu kulağım dan çekip baktım arama sonlanmıştı.

Hakanı arayıp  doğanın numarasını verip, yerini bulmasını istedim.
Okula geldiğim de.okula girip "doğa!" diye bağırmaya başladım . okul çoktan dağılmıştı.

Ama ses yoktu.  Hakan arayıp sinyalin  okulun altından yani kazan dairesinden  geliyordu. Oraya doğru koşmaya başlamıştım.
Merdivenlerden inip  etrafa bakmaya başladım  etraf karanlıktı fazla ışık yoktu. 

Telefonun ışığını açıp  "doğa! " diye bağırmaya başladım. Bi kapı dikkatimi çekti kapının oraya gidip kolu tutup aşağı indirdim ama kilitliydi, "doğa!? " tekrar bağırdım ses yoktu.  Geri çekilip  kapıya omuz attım açılmadı tekrar tekrar denedim.

En sonun da sinirlenip  kapıya tekme attım  kapı açılıp duvara çarptı, Işığı  içeri tuttup baktım  kimse yoktu  tam çıkarken  onu gördüm   doğa yı  girişin dibinde yerde uzanıyordu.

Yanına gidip hemen kucağıma aldım okuldan çıkıp  arabanın   yanına gelip arka kapısını açıp doğayı yatırdım.

Bende binip hastaneye hızlı sürmeye başladım "dayan ufaklık "  diye mırıldandım.

__________

Yanlışım varsa affola gencolarr 
😅

MAFYA BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin