Gözlerimi açtığımda, krem rengi tavanla karşılaştım. Gözlerimi ovarak yataktan kalktım. Nerdeydim ben?
Umursamadım, ayağa kalkıp Lavaboya gittim.Lavabo'dan işim bitince çıktım aşağıdan sesler geliyordu. Odadan çıkıp aşağı indim, sesler mutfaktan geliyordu, oraya doğru ilerlemeye başladım, beklediğim şey tabi ki Cenk'in kahvaltı hazırlaması değildi,
Ama şuan karşımda kahvaltı hazırlıyordu. Vay be yetenekli,
"Günaydın." sesiyle irkilip kendime geldim. Gülümseyip"günaydın." dedim."masa hazır otur sen." diyip önüne döndü. Cenki abim gibi görüyordum olmayan abim, varsa da ben bilmiyorum gerçi.Masaya oturup,Cenk'i beklemeye başladım,o da gelip oturdu zaten birlikte kahvaltı yaptık,bugün hafta sonu olduğu için rahattım ama artık kendi evime gitmem gerekti kendimi sığıntı gibi hissediyordum, ben bunlara alışık değildim,
Hayatım boyunca hep kötü insanlarla tanıştım gerçi bu okula da eşcinsel olduğum için geldim, önce ki okulum da eşcinsel olduğum ortaya çıktığı için bu okula geldim."Doğa?." Cenk'in seslenmesiyle ona baktım, sanki birşey demeye çalışıyordu, ama çekiniyordu, çünkü kahvaltısını bırakıp, elini ensesine atıp kafasını eğmişti.
Derin nefes alıp verdi."burada kalmanı istiyorum" dedi ben şok ben iptal,"ne? Hayır gerek yok teşekkürler ama istemiyorum, kimseye yük olamam ben" diyip önüme döndüm. Kahvaltı isteğim kaçmıştı, çatalı bırakıp."ben gidiyorum,yine de teşekkür ederim yardım ettin bana minnettarım Cenk."
Birşey demesine izin vermeden yukarı çıktım, üstümü değiştirip aşağı tekrar indim Cenk gerilmiş bir şekilde yere bakıyordu ne oldu iki dakika da Allah aşkına, umursamadım ve çıktım evden. Adımı seslenmişti ama cevap vermedim. O da arkam dan gelmişti kolumu tutup ona bakmaya zorladı.
Birşey demeden yukardan ona baktım dik dik uzun olmak zorunda mıydı,"seni bırakayım." dedi kafamı olumlu bir şekilde salladım, ne tabi ki kabul edecektim. Otobüs geçmez di ki buradan.
___________
Cenk beni eve bırakmıştı, o olay hakkında konuşmamış tık. Eve gelip duş aldım,yemek falan yedim, kitap okuyup ders çalıştım biraz. Hafta sonu böyle geçti biraz da cenkle konuştuk , yurt dışına çıkması gerekiyor muş, falan filan
Pazartesi erken kalkıp hazırlandım beni oraya kilitleyen kişiyi bulacaktım ne olursa olsun hesap soracaktım ondan.
Okula geldim dersin başlamasına daha yarım saat vardı ama geldiğim de o sınıf taydı, tayfası ile birlikte, neden erken gelmişlerdi ki?
Ben sınıf kapısının orada ona bakarken o da bana bakmıştı göz göze geldik ifadesiz di yine ne bekliyorsak.
Ona doğru gitmeye başladım. Yanına geldiğimde bana baktı"geçebilir miyim?" diyip anlamasını bekledim kafasını sallayıp yer verdi. İçim içimi yiyordu, ya o kapattıysa beni oraya bunu ona sormaya karar verdim.
"Hey!" diyip bana bakmasını sağladım tabi hepsi baktı utandığı mı hissetim.
Gözlerine baktığım da bana bakıyordu ne var gibisinden "sen mi yaptın?" dedim. "Neyi? " dedi kafam karıştı benimde "sen mi kapattın beni okulun bodrumuna? " kaşlarını çattı.Dişlerini sıkarak önüne döndü, neden sinirlenmişti şimdi bu
"Cavit iti yaptı kesin, bana bak velet benden uzak dur aptal kahramnlık oyunlarını uzak da oyna" diyip ayağa kalktı gibi diğeleri de kalktı o çıkınca diğerleri de çıktı. Karnım gurulduyunca acıktığımı hissettim.Paramı alıp kantine indim oradaydılar, birine bakıyordu kime baktığını anlamak için bakışları takıp ettim. O, siktir! o bana bakıyordu.
Kalkıp yanıma geldi kolumdan çekip götürürken birşey yapamıyordum.Ne derdi vardı benimle, dengesiz herif, tuvalete geldiğimizde herkesi kovdu, bildiğin siktirin gidin dedi biri de çıkıp birşey demiyordu.
"Söyle seni kitleyen kişiyi tanıyor musun? Yada görsen tanır mısın?"Kaşlarımı çatıp dik dik ona baktım " hayır tanımıyorum ama görsem tanırım yüzünü falan neden ki ?"
Yüzünde bi gülümseme belirdi ama bu psikopat ca bi gülümseme idi.
Tedirgin oldum, "güzel onu göster bakalım bize kaçıncı sınıfsa artık" diyip bana baktı. Tamam şeklinde kafamı salladım. Bakalım neler olacaktı.________________________
Yeni bölümle karşınızda yım işte anca bu çıktı emin değilim pek olup olmadığını bilmiyorum lütfen oylarınızı ve yorumlarinizi eksik etmeyin sizi seviyorum ❤💛💙💜💚 geç geldiği için üzgünüm. RENKLİ KALIN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA BXB
RandomBaşı beladan kurtulmayan bir çocuk Tehlikeli olan bir genç Ve bu ikisinin aşkı tehlikeli ve belalarla dolu bir aşk hikayesi tabi ki klişe