TANITIM

794 30 14
                                    

     Öncelikle kitabıma destek verip okuyan ve yorumlarını esirgemeyen akışı başlatan okuyucularıma sonsuz teşekkür ederim. Kitabımın yedi bölümü yayımlanmıştır. Yeni wattpad kullanan bazı kişiler bana ne zaman bölüm yazılacağını soruyor. Bölümlere bakmanız için telefona göre ve bilgisayara göre seçenekler değişiyor. Bu konuda yorum bölümünden, edebiyat_88 duvarından ya da özel mesajdan halama ulaşırsanız halam seve seve yardımcı olacaktır. Bölümlere de desteklerinizi bekliyorum. İyi okumalar...
     Yeryüzü ile gökyüzü kavuşabilir miydi ki hiç? Birleşebilir miydi ki bir noktada? Düşebilir miydi ki gökyüzündeki yıldıza yeryüzündeki papatyanın kalbi... Düşmüş işte. Belki de masaldan ibaretmiş aşkları ama her şeye rağmen düşmüş gönülleri birbirlerine.
     Beren ve Berk on yedi yaşlarında iki genç. Beren, papatya ya. Gelen bakmış, aşkı bulmak için ona. Sonra ayakaltında diye hoyratça ya koparılıp sonraki aşklara meze yapılmış ya da ezip üzerinden geçilmiş onun da kalbi olduğu hiç düşünülmeden. Bu nedenle o da aşka küsmüş, bıkmış, çaresiz.
     Gökyüzündeki yıldız Berk ise çok şey yaşamış, çok hırpalanmış, hayattan da yaşamaktan da vazgeçmiş biri. Berk hayattan vazgeçmişken bulmuş Beren'i. Beren ise aşktan vazgeçmişken bulmuş Berk'i. İkisi de yaralı, ikisi de burukmuş, ikisinin de incinmiş gönülleri. Hep birbirlerinin yaralarını sarmak için çabalamışlar. Gel zaman git zaman engeller çıkmış karşılarına ama vazgeçmemişler birlikte yaşayacaklarından.
     Var mısınız bu hikâyenin akışı içine dalmaya?..

     Bu hikâyenin akışı içinde sürüklenirken sadece basit bir aşk hikâyesi, süslenmiş kelimeler çıkmayacak yolunuza.
       Berk'in kaybetmek zorunda kaldığı aşkından kalan mektuplar, kılavuzsuz gönderildiğiniz bu yaşam yolunda sizlere de rehberlik edecek.
       Beren'in yaşantısı her gencin zaman zaman yaşadığı duygulara tercüman olacak. Yetişkinler dünyasında anlaşılmayan biz gençleri de göreceksiniz ve bu şekilde bu kitabın hislerinize tercüman olduğunu da fark edeceksiniz.

             Evet, tekrar soruyorum:
     Var mısınız böyle bir hikâyenin akışı içine dalmaya?..

Not: Varım diyen kişi sayısı fazla olduğunda (bunu okuma oranları gösterecek) bu akış başlayacak. Başladığı an akışın içinde sürüklenmekten kendinizi alamadığınızı gerçekten göreceksiniz.
      Söz ve kontrol sizde. Bu kitap, düşüncelerimizi dinlediklerini söyleyip de düşüncelerimize göre bir şeyler yapmayan yetişkinlere bir başkaldırı da. Bu kitap, düşüncelerini eyleme döken gençlerin yani bizim hikâyemiz. Bizim sözü oldukça iddialı farkındayım. Ancak hikâye başlarsa ne kadar haklı olduğumu göreceksiniz. Bazı bölümlerde sizler de akışa dâhil olacaksınız. Nasıl mı? Akış başladığında bunu göreceksiniz. Bir kitabın gerçek kahramanları olmak isteyen, bir yerlere gizlenmiş gizli genç yazar okuyucuları da bekliyorum.
     Özgür ruhlu gençlerin tercihi, bu kitabı ya başlatıp zihinlere ve kalplere işletecek ya da başlamadan bu hikâyeyi bitirip wattpatt sayfalarında unutturarak zihinlerden silinen bir hikâye yaptıracak. Tercihlerinizi sabırsızlıkla bekliyorum. Hoşça, sevgiyle hayatla kalın; tekrar görüşmek üzere...

     Bu kitabı yeğenim yazdı. Kendisinin okul çalışması sekteye uğramasın diye yayımlama görevini ben üstlendim. Kitabı yaz tatillerinde uzun yıllar yazarak bitirmiş, bu yaz yanına gidince kitap yazdığını bir bakmamı istedi. Açıkçası yaşını da düşünüp pek iyi bir şey yapamayacağını düşündüm.
      Kitabı okurken yanıldığımı anlamanın dışında okurken de zevkle okuduğumu da fark ettim. Kendisi hikâye demişti ama hem hacimli bir roman hem kılavuz olan bir kişisel gelişim kitabı hem araya serpiştirilen şiirlerle şiir kitabı hem okuyucu işin içine katılarak kolektif işbirliği ile okuyucuya göre şekillenen farklı bir anlatım ve hayat üzerine yapılmış deneme tarzı mektuplar beni çok etkiledi. Devamı tanıtımda da denildiği gibi sizler beğendiğiniz zaman geldiğinde tanıtımda denilenlerin ve benim söylediklerimin olduğunu ve keyifli okumalar yaptığınızı gerçekten göreceksiniz.
      Ben bir edebiyat öğretmeniyim. Siz gençlerin kitap okuma ve yazma alışkanlığınızın olması beni mutlu ediyor. Ancak okul hayatınız için okuma ve yazma saatlerinizi çok uzun tutmamanızı da tavsiye ederim.    
     Kitapta bazı kitaplardan yararlanılmıştır. Yararlanılan yerler kitap beğenilir basılacak olursa belirtilecektir. Telif haklarına saygı duymak ve emeği korumak her birimizin görevidir.
      Bu kitabın kapak fotoğrafı ve düzenleme işi için emek verenler de yine kitap beğenilirse kitabın teşekkür bölümünde yer alacaktır.

Papatya Yıldızı Çok Sevdi... #wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin