(Perspektywa Niemiec)
O matko... Czemu ja wogule tak traktuje...? Aha no tak! Bo mnie ojciec szantażuje, bo jeżeli tego nie będe robił to Polska zginie!
Niemcy- Ugh!
Muszę mu to wyjaśnić bo inaczej mnie jeszcze bardziej znienawidzi. A ja mu nie chcę robić krzywdy. Wiem... że to tak wygląda ale ja tego nie chce.
Po paru minutach poszłem pod dom Polen. Zapukałem i ujrzałem go bardzo wystraszonego... On naprawde się mnie boi...Polska- CZEGO CHCESZ?! JESZCZE CI MAŁO?!
Niemcy- Ja tylko chciałem...
Polska- Nie obchodzi mnie to! Spieprzaj z tąd!
Niemcy- Ale...
Polska- Głuchy?! SPIERDALAJ!!!
Pierwszy raz widze go gdy klnie... Zaskoczył mnie ale co się dziwić...
Gdy zaczął zamykać drzwi zatrzymałem je nogą.Niemcy- Słuchaj. Chciałem cię przeprosić za wszystko...
Pojawiły mi się łzy które można było zauwarzyć.Polska- T-ty serio myślisz że zwykłe przeprosiny wystarczą?!
Niemcy- W-wiem że to bardzo mało ale chcę żebyś wiedział że robiłem to z niewłasnej woli.
Zaczołem odchdzić trochę zapłakany ale Polen złapał mnie za nadgarstek.Polsks- Ale o czym ty mówisz?
Powiedział trochę zaskoczony i widać było że jest wystraszonyPolska- W-wejdź...
Powiedział niepewnie i weszłem do jego domu. Kazał mi usiąść na fotelu i poszedł po coś do kuchni.Niemcy- P-przepraszam...
Wyszeptałem ze łzami w oczach i zaczołem szlochać. Gdy Polen to zauwarzył wyszedł szybkim krokiem z kuchni i podał chusteczki a następnie usiadł na kanapę.Polen- C-co miałeś na myśli mówiąc że nie robisz tego z własnej woli?
Niemcy- T-to... To mój ojciec mi każe...
Polska- CO?! JASNA CHOLERA!
Był przerażony. Dobrze znałem historie Polski. Bardzo dużo przeżył...Niemcy- JA TAK STRASZNIE CIĘ PRZEPRASZAM! WYBACZ MI! Proszę...
Zaczołem płakać. On natomiast przytulił mnie.Polska- To nie twoja wina... Ale mogłeś się sprzeciwić...
Niemcy- Właśnie nie... Jeżeli bym tego nie robił to by cię... cię...
Polska- Co by zrobił?
Niemcy- Zabił...
NO HEJ
MAM NADZIEJĘ ŻE SIĘ PODOBAŁO.
BĘDE ROZDZIAŁY WRZUCAĆ CODZIENNIE WIECZOREM O NIEUSTALONEJ GODZINIE.TO PAPATKI!
CZYTASZ
Nie pokażę że Cię kocham... (countryhumans Poland x Germany)
RomanceTo moja pierwsza kisiążka!!! Mam nadzieje że się spodoba! Sory za wszysdkie błędy ortograficzne które popełnie. To miłego czytania!