Talia szemszöge
Egy héttel korábban
Épp a konyhában tevékenykedtem, amikor megcsörrent a telefon. Amilyen gyorsan csak tudtam felvettem.
- Hale - szóltam bele a telefonba
- Szervusz Talia - hallottam meg egy rég hallott ismerős hangot
- Kol, mit tehetek érted?
- Hamarosan Beacon Hillsbe érkezünk a csomaggal - mondta
- Mi történt? - kérdeztem azonnal aggódva
- Majdnem felrobbantotta az iskolát L.A.-ben. Az egész iskolát meg kellett igéznem, hogy ne kotyogjanak ki semmit.
- Biztos, hogy jó ötlet visszahozni ide?
- Egyetlen hely van, ahol úgy el tudjuk rejteni, hogy senki ne találja meg. Te meg tudod védeni.
- Azt akarjátok, hogy befogadjam a falkámba?
- Fáj ezt bevallanom, de én nem vagyok elég erős, hogy megvédjem és Davina sem. Klausék pedig értelemszerűen nem kerülhetnek szóba. Ha része lenne a falkádnak, akkor a falka segitségével meg tudnánk védeni.
- Nem szenvedett még eleget ez a lány? Az apja megemberelhetné végre magát és kiállhatna a lányáért. Mellesleg ha Cassandra olyan erős, akkor képes egyedül is megvédeni magát.
- Tudom, hogy sohasem értettél egyet velünk Cassie-vel kapcsolatban, de tudom, hogy megszeretted míg veletek élt. Nem beszélve a gyerekeidről, akik imádták. Így azt is tudom, hogy bármit megtennél, hogy ne essen baja.
- Ez természetes - vágtam rá azonnal - És a kötelékkel mi lesz? Szerinted ha találkoznak érezni fogják?
- Te vagy a farkas nem én - nevetett - Erre a kérdésre te tudod a választ.
- Ha valóban olyan erős a kapocs, akkor érezni fogják és önkéntelenül is húzni fognak egymáshoz.
- Nem örülök ennek a kötődésnek, de nem tehetek semmit - sóhajtott
- Valóban - mondtam - Mikor érkeztek?
- Két nap múlva - mondta - Akkor benne vagy?
- Megvédem a "lányotokat" - emeltem ki a "lányotok" szót
- Köszönöm Mrs. Hale - mondta udvariasan - Ön valóban bölcs Alfa.
- Elég volt Kol - nevettem - Alig várom, hogy lássam Cassandrát.
- Még egyszer köszönöm! Sokkal tartozunk neked.
- Csak egyenlítek - mondtam - Két nap múlva találkozunk.
- Rendben - válaszolt - Viszlát Talia!
- Viszlát Kol! - tettük le a telefont
Két nap elteltével valóban találkoztam Kollal és Davinával, azonban Cassandrával sajnos nem. Minden fontos részletet megbeszéltünk. Valahogy el kell intéznem, hogy a falka találkozzon Cassie-vel és összebarátkozzanak. Minden befolyásomat bevetettem, hogy Cassandra Coráék osztályába kerüljön. Felhívtam Natalie-t Lydia édesanyját, hogy ha lehet az új lányt Lydiára bízza, így biztos, hogy találkozik a falkával. Ez meg is történt. Ezt abból tudtam meg, hogy Derek és Cora azzal a hírrel ért haza, hogy van egy új farkas a városban méghozzá Cora osztályában.
- Furcsa érzésem van ezzel a lánnyal kaocsolatban - szólalt meg Derek vacsora közben
- Ő csak egy lány, aki most érkezett. Paranoiás vagy öcsikém - legyintett Laura
VOCÊ ESTÁ LENDO
A vér kötelez - avagy a család hatalom
LobisomemCassandra Claire egy 17 éves lány, aki most költözött Beacon Hillsbe nevelőszüleivel. Egy átlagos lánynak tűnik, de nem az. Hamar bajba is keveredik, amivel felhívja magára a falka figyelmét. Hamarosan a saját és mások védelme érdekében be kell kö...