Ijedten álltam Aurorával szemben. A nő szemei őrületet tükröztek. Ilyen egy féltékeny nő? Még jó, hogy én nem vagyok ennyire féltékeny.
- Zavar ugye? - kérdeztem - Van valaki, aki gyermeket szült Klausnak. Te is erre vágytál, ugye? Csakhogy egy vámpírnak nem lehet gyereke. Nem tudod magadhoz láncolni őt - eresztettem meg felé egy diadalittas vigyort Az ilyen megnyílvánulásaim miatt fogok meghalni. Mindig ezt csinálom, ha félek.
- Látni akarom, ahogy Hayley sírva könyörög a bocsánatomért. Látni akarom az arcát, amikor közlöm vele, hogy megöltem a lányát. Szenvedjen! - üvöltött magából kikelve
- És Klaus? - kérdeztem - Vele mit akarsz tenni? Ő is szenvedni fog, hiszen ő az apám. Azért élt az elmúlt 17 évben, hogy engem elrejtsen és megvédjen tőled. Így nem szerzed vissza csak megutáltatod magad vele. Meg fog ölni.
- Már nem számít - nevetett hisztérikusan - Boldogan halok meg, mert addigra anyád és te is halott leszel. Nem beszélve Hope-ról, akit rögtön utánad ölök meg.
- Ne merészelj hozzáérni - morogtam majd éreztem, hogy előtör a vámpír belőlem
- Majdnem megijedtem - nevetett - Több száz éves vagyok, míg te 17 éves tinilány, aki csak harmadrészt vámpír.
- Mondtam olyat, hogy egyedül nyomlak le? - kérdeztem és mint egy végszóra megérkezett Derek átváltozva Aurora láthatóan megijedt, de ez csak pár pillanatig tartott Gonosz vigyort villantott Derekre, majd meghúzta a ravaszt. Azonnal a hasamhoz kaptam. Az égető fájdalom az egész testemen végigsöpört. Sisakvirág volt a töltényben, talán verbéna is. Összeestem, de még láttam, hogy Derek nekiugrik Aurorának. Sajnos a fegyvert nem sikerült kivernie a kezéből. Aurora szinte egy újjal vágta hozzá Dereket egy fához. Majd ő nézett szembe Aurora fegyverének csövével. Pánikolva néztem a jelenetet.
- Rosszul döntöttél - mondta Dereknek - Nem kellett volna védened. Tovább élhetnél.
- Őt hagyd békén - nyögtem - Kérlek!
- Egy vérfarkas életéért könyörögsz nem a sajátodért? - nézett rám felhúzott szemöldökökkel Aurora
- Ebben anyámra hasonlítok - mondtam - Ő is inkább apámat mentené saját maga helyett. Tudod, hogy miért? Mert szereti. Hayley szereti Klaust és Klaus is szereti Hayley-t.
- Nem - üvöltött - Klaus engem szeret.
- Régen lehet, de most már nem - ráztam a fejem
- Elég volt belőled - lépett hozzám és újra rám fogta a fegyvert Reméltem, hogy Derek fel tud kelni és elmenekül, de sajnos képtelen volt felállni. Aurora újja már a ravaszon volt és készült lőni. Derek kétségbeesetten próbált felállni, de nem sikerült. Becsuktam a szememet és vártam a lövést, de nem az jött. Hatalmas robajra lettem figyelmes. Kinyitottam a szemem és döbbenten tapasztaltam, hogy Klaus ugrott neki a nőnek. Sajnos nem volt elég gyors és Aurora gyorsan visszaszerezte a fegyvert és ezúttal Klaus volt a célpontja.
ESTÁS LEYENDO
A vér kötelez - avagy a család hatalom
Hombres LoboCassandra Claire egy 17 éves lány, aki most költözött Beacon Hillsbe nevelőszüleivel. Egy átlagos lánynak tűnik, de nem az. Hamar bajba is keveredik, amivel felhívja magára a falka figyelmét. Hamarosan a saját és mások védelme érdekében be kell kö...