Másnap reggel fáradtan ébredtem. Talán az álmom miatt, talán az éjszakázás miatt, vagy azért, mert a Derekkel való csókomon gondolkodtam. Akkor most mi is van köztünk? Miért csókolt meg? Mire felöltöztem már ezerszer végiggondoltam, de nem jutottam előrébb. Mivel Talia hívott, hogy menjek reggelizni, így lementem. Már mindenki ott volt.
- Gyere drágám - intett Talia A helyem Cora és Laura között volt, velem szemben Peter, Talia és Derek. Percek óta reggelizünk és általános dolgokról cseverészünk, amikor észre vettem, hogy Talia mosolyogva bámul.
- Mi az? - sóhajtottam
- Nem hiszem, hogy hallani akarod ezt, de úgy öltözöl, mint az apád.
Végig néztem magamon és sajnos igazat kellett adnom neki.
- Fenébe - néztem végig magamon - Tényleg.
- Ebben nincs semmi rossz - nevetett - Csak egyre jobban hasonlítasz Klausra. Még a láncát is hordod.
- Mi? - kérdeztem ls ösztönösen nyúltam a nyakláncomhoz - Ezt Koltól kaptam, nem pedig Klaustól.
- Lehet, hogy Kol adta át, de az a lánc Klausé - mondta Peter
- Amikor Rebekah és Kol magával vitt téged és a testvéredet, akkor apád mindkettőtöknek adott egy-egy láncot, ami az övé volt. Remélte, hogy ha közvetlenül nem is, de így egy kicsit veletek lehet. Mindegyik nyakláncon van egy védelmi bűbáj. Freya nénikéd gondoskodott arról, hogy minden létező eszközzel megvédjen titeket. Apád kérte meg Kolt, hogy adja át a 16. szülinapodon. Feltételezem akkor kaptad. - mondta én pedig bólintottam - Egy feltétele volt...
- Hogy ne tudjam, hogy tőle van - fejeztem be helyette
- Igen - mondta - Attól félt, hogy akkor nem fogadod el, vagy nem fogod hordani.
- Bármennyire is önimádó, de téged és a testvéredet az életénél is jobban szeret - mondta Peter Ekkor újra eszembe jutott az álmom. Igazuk volt. Klaus szeret engem a maga hülye módján. Éppen ezért az a dolgom, hogy segítsek a családomnak legyőzni a kovent és ezt az Aurora nevű nőt. Várjunk! Aurora? Vajon Klaus exéről Aurora De Martelről van szó?
- Aurora De Martel - mondtam ki hangosan remélve, hogy Talia reagál valahogy a névre. És igazam lett. Talia és Peter idegesen néztek össze - Ő az ugye? Apám pszichopata exe áll a koven mögött?
- Aurora idegösszeomlást kapott, amikor megtudta, hogy Klausnak gyermekei születtek. Megtámadta édesanyádat, amikor veletek volt. Meg akart ölni titeket. Szerencsére anyukátok le tudta szerelni addig, amíg elmenekült veletek. Ezután Aurora olvasta a próféciát arról, hogy az egyik Ősi elsőszülött gyermeke lesz a természetfeletti világ végzete. A jóslat szerint te képes vagy bárkivel végezni legyen az vámpír, vérfarkas, benshee vagy más természetfeletti lény. Ezért akarnak végezni veled, mert rettegnek tőled.
ESTÁS LEYENDO
A vér kötelez - avagy a család hatalom
Hombres LoboCassandra Claire egy 17 éves lány, aki most költözött Beacon Hillsbe nevelőszüleivel. Egy átlagos lánynak tűnik, de nem az. Hamar bajba is keveredik, amivel felhívja magára a falka figyelmét. Hamarosan a saját és mások védelme érdekében be kell kö...