CHAPTER 2

28 7 0
                                    

.....operasi pencarian masih dilakukan. Sesiapa yg terjumpa beliau boleh menghubungi pihak polis. Sekian. Berita seterusnya,mangsa2 culik yg hilang pd bulan lepas,telah diselamatkan tetapi penculik masih diburu........

SW:Heol..dia..pendakwa...rupanya...

SJ: Kan aq dh kte! Patutlh mcm pernah nmpk! Nasib kita selamatkan dia.

SW: Jom ah report polis.

SJ: Jgn!

SW: Wae?

SJ: Nnti..nnti aq bg tau ko.

SW: Fine.

SJ: Dh aq nk gi tgk dia. Ko kne gi bwk pesakit tu gi check kn? Bubye!

SW: Teman lh aq..

SJ: Ngada.

Seo Jung dlm perjalanan ke bilik Younghee. Dia membawa buah buahan dan berjalan dgn gembira. Setibanya dia di bilik Younghee,dia membuka pintu dgn perlahan dan melihat Younghee.

Younghee sdg mengelamun sambil matanya mengeluarkan air jernih. Seo Jung mengetuk pintu dan serta merta Younghee mengelap air matanya dan tersenyum.

YG: Annyeonghaseyo,doktor Yoon.

SJ: Nae,Annyeonghaseyo. Apa khabar awk arini? Okay?

YG: Hmm..ok kot..cuma kaki ngn bahu sye ni..sakit lh..

SJ: Hm..sblm sye check awk..blh x bgtau sye,..sye nk panggil awk mcm mn?😆

YG: Haha..sye rse sye lg tua kot. Sye 24. Doktor?

SJ: Sye 22..ehek..blh x kalau sye panggil awk eonni?

Younghee tersentak. Selama ni hanya seorang shj yg akan memanggilnya dgn panggilan Eonni.

YG: (Lee Sya yah..)

Dia sebak dan menitiskan air mata. Seo Jung terkejut dan meminta maaf.

SJ: Mianhae yo..

YG: Wae? Ah..sye bkn nngis sbb awk..cme teringatkan seseorang. Panggil je sye eonni.

SJ: Oh..hehe..eonni..blh x eonni bg tau psl eonni?

YG: Knp...

SJ: Seo Jung.

YG: Knp Seo Jung nk tau?

SJ: Bkn ape..mse kiteorg jumpa eonni,eonni punya bahu ngn kaki kne tembak. Eonni kne buru ke ape?

YG: Hm..nnti lh eonni bg tau. Sbb panjang ceritanya. Ah,Seo Jung ah,eonni nk mntk tlg blh x?

SJ: Tlg? Ape?

YG: Em..blh x eonni ..nk tumpang tinggal kt umh Seo Jung?😞

SJ: Blh je. Lagipon umh kiteorg x de org duduk pon. Kiteorg balik seminggu sekali je sbb hospital ni doktornya x ramai..

YG: Kamsamida.😊

SJ: Ah nk bg tau ni. Td kt berita ade keluar psl eonni.

YG: Ckp psl ape je?

SJ: Em🤔. Ckp psl kalau sesiapa jumpa eonni blh report polis. Pastu..hah! Mangsa culik dh diselamatkan?

[C]NOONA!! S2: REVENGE Where stories live. Discover now