Younghee merasakan Min Soo sudah bergerak. Younghee perlu cpt bertindak supaya dpt mngkp Min Soo.
J: Noona. Ni rekod panggilan dia yg baru.
JS: Sye tgk akaun bank dia dan setiap seminggu,wang sebanyak 50,000 Won dikeluarkan.
SK: Kiteorg plk selalu nmpk dia masuk kelab ni.
Masing2 memberi laporan.
YG: Mesti dia cari org. Lee Sya? X dpt pape?
LS: Kemon lh..aq dpt tau yg dia pernah kne thn mse umur 19 sbb tuduhan membunuh tp dibebaskan sbb x de bukti kukuh.
MH: Seramnya dia tu.
YG: Noona rse dia dh mulakan plan dia.
MG: Abistu kita nk wat ape skang ni?
YG: Kwan ngn Jun. Perhatikan gerak geri Chun Dae ngn org2 dia. Wonu,Gyu masuk kelab tu dan ikot dia. Jeonghan dgn Joshua tlg perhatikan alat jejak dan alat mengintip. Kalau ade bnda yg x kena cpt2 bg tau.
JH: Nae.
MH: Noona. Blh x kalau Myung Ho nk teman Hyun Young.
YG: Ok. Blh tp kne bwk teman takut kalau pape jd. Hm..Hansol teman Myung Ho blh?
VN: Blh.
YG: Ok. Lee Sya,Jihoon ngn Chan jge bahagian dpn. Seungcheol,Kyeom ngn Hoshi ngn noona. Kita jge belakang.
LS: Bila kita nk mulakan?
YG: Lusa.
......................................................
JM: Jd ni lh rumah pendakwa tu. Wait..dia tinggal ngn lelaki?! Gross..
Dia terus mengambil gambar. Selepas puas dgn hasilnya,dia pergi ke pejabatnya.
JM: Ni je sye dpt.
KT: X kn ni je?
JM: Sye rse diorg ade plan sesuatu.
KT: Jd ikot lh diorg. Jgn terlepas.
JM: Nae.
......................................................
-HARI OPERASI-
Mereka memakai alat pendengaran dan memandu ke kelab yg selalu Min Soo pergi.
YG: Jgn kte dia jual dadah plk sudah..
Mereka menunggu didlm van. Seungkwan dan Jun pergi ke markas Min Soo. Younghee dan teamnya pergi ke bahagian belakang kelab. Lee Sya,Jihoon dan Chan berlegar2 di hadapan kelab. Younghee sudah memberi tiket masuk kpd Mingyu dan Wonu. Jeonghan dan Shua ddk di dlm kereta.
LS: Suspek dikesan.
Suara Lee Sya dpt didengari melalui alat pendengaran.
YG: Hati2.
WZ: Dia nk masuk.
Kte Jihoon bila melihat Min Soo di hadapan pintu. Wonu dan Mingyu di belakangnya.
DN: Jap. Dia tgh tgk telefon. Wonu hyung tolak dia masuk.
Lee Sya dpt melihat yg Mingyu pura2 menolak Min Soo.
MG: Ops! My mistake!
LS: Jgn rapat sgt.
YG: Jeles bertempat plis.
Wonu memerhatikan Min Soo. Dia ddk di sblh Min Soo. Min Soo tidak perasan kerana leka melihat phone.
HS: Wonu yah pura2 jatuh pastu ltk alat pengesan kt jaket dia.
Wonu pura2 mabuk dan memegang bahu Min Soo. Dia sempat menyelit kan alat pengesan di kolar jaket (?).
WW: Ops..mian..
MS: Nae.
Mingyu yg melihat Min Soo yg gelabah terus memberi tahu yg lain.
MG: Dia mcm terkejut je.
JS: Korg,td Seungkwan kte markas Min Soo kosong. Mungkin diorg dh tahu.
YG: Mwo? Semua ready. Wonu?
WW: Dia dh gerak..laluan belakang!
Wonu dan Mingyu mengejar Min Soo. Tetapi pergerakan mereka terbatas sbb ramai org di dlm kelab tu. Mingyu sempat melepasi mereka tetapi Wonu terlanggar seseorang dan org itu jatuh.
WW: Woi! Ko buta ke ape?!
Terjah Wonu kpd org itu.
JH: Mingyu jumpa x?
MG: Dia dh lari.
YG: Jihoon tgk sekeliling. Nmpk budak dia tgkp.
Younghee mendengar bunyi tapak kaki di belakang nya.
YG: Kim Min Soo!!
Dia berlari mengejar Min Soo. Seungcheol dan Hoshi juga mengejar Min Soo.
YG: Aq x kn lps kn ko.
Dia hampir menangkap Min Soo tetapi Min Soo sempat melintas jln. Younghee juga hampir dilanggar nasib baik Seungcheol sempat menarik nya. Min Soo menaiki kereta.
YG: KTP7806. Cpt jejak nombor plat tu!
JH: Nae.
YG: Ish!!
Younghee kelihatan sgt marah. Mata nya mengeluar kan air(?) kerana terlalu marah.
HS: Noona..
YG: Taguna punya pompuan!
Younghee meninggal kan Seungcheol dan Hoshi lalu berlari ke kereta nya.
HS: Noona!
Dia masuk dan memandu.
JH: Tu nombor plat palsu..
YG: Mwo?! Aish!!!
Younghee membaling alat pendengaran dan berhenti di tepi jln.
YG: Kim Min Soo pompuan x guna!!!!!
Dia bernafas dgn laju kerana marah dan menangis kerana geram. Selepas menenangkan diri,dia pulang ke rumah.
......................................................
WW: Ko buta ke ape??!
JM: Ko yg lari mcm ape tiba2 lggar aq!
WW: Kalau disebabkan ko aq terlepas pompuan tu..aq akan cari ko sampai lubang cacing.
Kte Wonu lalu pergi meninggalkan Jung Min.
Jung Min tersentak.
JM: Eh2 mamat ni! Aq yg patut ckp mcm tu! Tp knp muka dia mcm..aq pernah nmpk eh..lantaklh! Dasar lelaki gila!
Dia balik ke rumahnya dan melihat berita.
JM: Oh! Tu bkn laki x guna td ke?!
....kte Jeon Wonwoo,Ketua Polis yg telah membuat lawatan di Pusat Anak Yatim kelmarin.
JM: Ketua Polis?!!!! Mati lah aq!!
Dia mencari maklumat Wonu.
JM: Oh..sebaya. Muda2 dh ade jawatan tinggi..hensem jgk ko ni. Tp ego.
Dia tutup telefonnya dan masuk tidur.
-VOTE&COMMENT-