CHAPTER 6

22 5 0
                                    

Lee Sya yah..

Ucap Younghee. Dia menangis sambil memegang tgn Lee Sya.

YG: Aq..tsk..aq mntk maaf...tsk..

LS: Eonni?

Ucap Lee Sya perlahan. Younghee terkejut. Dia mengusap kepala Lee Sya.

YG: Eo..ni aq.

LS: Mimpi ke ni?

YG: Ye. Ko tgh mimpi..

LS: Eonni gi mn? Knp x balik rumah?

YG: Eonni kne buat sesuatu..lps siap baru lh blh balik.

LS: Eonni buat ape?

YG: Adelah..ni eonni dh nk gi..dgr pesan aq. Jgn cederakan diri lg. Jge mkn. Jd ceria semula. Ko nk aq balik kn? Jge rumah. Tlg bdk2 lain. Diorg pon lemah mcm ko..phm?

LS: Arasseo..hati2 eonni..aq akan tangkap org yg buat kita mcm ni. Janji.

Younghee membelai(?) rambut adik angkat nya. Dan menutupkan mata Lee Sya. Dia keluar dari situ dgn cpt dan pulang ke hotel.

......................................................

WZ: Hyung dari mn?

Tegur Jihoon.

JH: Dari hospital. Aq balik kjp sbb nk hntr Cheol.

WZ: Npe ngn dia? X leh balik sorg ke? Ngada.

JH: Haih..dia dmm.

WZ: Bagus. Biar dia sakit sampai mati.

JH: Lee Jihoon.

WZ: Asal?

JH: Stop blh x? X baik ckp mcm itu. Bkn slh dia noona ko hilang. Jgn nk cari psl blh x? Dia pon sakit. Tp dia buat2 kuat sbb korg. Dia x nk korg lemah cm dia. Dia selalu salahkan diri. Dan ko? X tau pape nk tuduh org je tau. Aq rse Younghee mesti sedih bila tau ko mcm ni.

Jihoon agak terkejut dgn kata2 Jeonghan. Dia tak sangka Seungcheol selalu slhkn diri sendiri. Dia masuk ke bilik dan merenung bulan.

WZ: Salah aq ke semua ni? Mesti Cheol hyung dh benci aq..mesti diorg..ngn noona pon benci aq..noona..apa Hoon patut buat..tsk..tsk..mianhae hyung..tsk..tsk..

Jeonghan yg sdg memerhatikan nya mengeluh. Dia keluar semula utk pergi berjumpa dgn Younghee di hotel. Satu mesej masuk ketika dia sdg menukar baju.

UNKNOWN NUMBER
Jeonghan ssi,ni Younghee,sye rse esk jlh awk dtg..sye penat lh. Mianhae.

JEONGHAN
Arasseoyo.

......................................................

Younghee sdg mendengar rakaman suara yg didapatinya dari alat pengintipan suara yg diletakkan di dlm kereta lelaki misteri td.

[C]NOONA!! S2: REVENGE Where stories live. Discover now