Tersedak Younghee yg sdg mkn. Seo Jung menghulurkan air. Younghee menarik nafas dan cuba utk bertenang.
SW: Gwaenchanayo,eonni?
YG: Eo..uhuk2.
SJ: Knp eonni tersedak tetiba ni?
YG: Jap..td ko ckp nme abg ko spe?
SJ: Yoon Jeonghan.
YG: Mwoya..
SJ: Wae? Eonni knl ke?
YG: Eo.
SJ: Mwo?! Mcm mn eonni leh knl oppa?
YG: Dia salah sorg kwn eonni..dia dr jgk kn?
SJ: Haah..eh baguslh! Jp eh aq call oppa.
YG: Jgn!!!
SJ: W..wae? Kn diorg tgh cari eonni.
YG: X..jgn..nnti..bila semua dh selesai..
SJ: Hm..arasseo.
Younghee masuk ke dlm biliknya dan mula merancang plan nya. Dia mahu pergi ke Seoul esk. Dia mengemas alat mengintip dan masuk tidur.
-KEESOKAN PAGINYA-
Jam loceng Younghee berbunyi tepat pkl 5 pagi. Dia bgn dan membersihkan diri. Selepas memasak,mengemas dan lain2,dia keluar sambil memakai topi dan mask hitam. Dia juga membawa beg yg berisi alat mengintip.
Dia mengikat rambut dan mula memandu kereta yg dipinjam dari Seo Jung ke Seoul. Dia terjumpa lelaki yg dilihat pd hari itu sekali lg. Dia memerhatikan nya dari dlm kereta. Seungkwan dan Hoshi keluar dari rumah bila Younghee sdg leka membelek alat mengintip. Younghee terkejut kerana mereka berdua dtg ke arahnya.
Dia menundukkan kepalanya dan menunggu mereka pergi. Dia melihat lelaki yg mengintip td sudah pergi mengekori Seungkwan dan Hoshi. Younghee mengekori lelaki itu. Mereka tiba di restaurant. Lelaki td sudah masuk ke dlm kedai. Younghee dgn berhati2 memasang alat penjejak di bwh kereta lelaki itu.
Dia juga meletakkan alat
mengintip suara di belakang cermin kereta. Dia masuk ke dlm kedai dan duduk di meja yg paling hujung. Dia melihat Seungkwan dan Hoshi yg sdg berborak. Sesekali dia mengelap air matanya. Dia terus memerhatikan gerak geri lelaki td.......................................................
HS: Hm..x sdp lh..nk yg noona msk..
SK: Hm..
Seungkwan berpusing utk memanggil pelayan. Dan matanya tertangkap seorang perempuan yg sdg mengelamun. Mereka bertentang mata.
HS: Wei,ko dh knp?
SK: Noona..hyung..Noona ade kt sne!
Hoshi melihat ke arah meja yg ditunjuk Seungkwan.
HS: Mn? X de pon..ko ni nk gurau pon x yh lh guna nme noona..
SK: Ish! Betollah! Tu noona.
Younghee yg terpandang Seungkwan jadi panik. Dia membuka ikatan rambutnya dan memakai mask. Dia keluar dgn segera. Seungkwan yg di belakang nya sudah memanggilnya.
SK: Noona!!
HS: Bkn lh! Ko ni! Yah Boo Seungkwan!! Aduh..
Hoshi mengejar Seungkwan yg sudah berlari mengikuti Younghee. Younghee berlari dgn laju. Seungkwan menjerit nmenya.