4.

16 1 0
                                    

,,Johnson Benjamin" vyvolá profesorka Mcgonnagallová dalšího, na bráškovi jsou vidět obavy. ,,Nebelvír" vykřikne klobouk a Benny si jde sednout za Lily, která se na něj usmívá. ,,Johnsonová Nathalia" mám pocit, že mám žaludek až v krku a dodávám si útěchu. ,,Nebelvír" a já ke své nové koleji div neodhopsám radostí. Posadím se vedle brášky a sledujeme zbytek zařazování.

Poté je hostina a Brumbál má projev, atd. Když dojídám poslední kousek malinového nákypu, sednou si vedle mě nějací dva kluci ,,ahoj krásko já jsem Sirius Black a já James Potter" při vyslovení druhého jména mi zaskočí a začnu se skoro dusit. Takže to musí být Harryho táta. Jakmile jsme došli na pokoj, už jsem neměla na nic energii a jen jsem padla do postele a usnula.

*****
Další den začal docela dobře, jsem na pokoji s Lily, která je tak milá a hodná. A včera jsem prostě jen tak začala brečet.
///
,,Natálko proč brečíš? Něco se stalo?" zeptala se mně Lily, protože kdykoli jsem se na ni podívala, vzpomněla jsem si na Harryho v knížce. Bylo mi ho tolik líto, že vyrůstá bez téhle úžasný osoby. ,,Nee nic, jen jsem si vzpomněla na jednoho kluka Harryho. Vyrůstal bez rodičů, zemřeli když mu byl rok a on vyrůstal u tety která ho neměla ráda." Skoro bych jí odvyprávěla celý příběh ale včas jsem se zarazila. Lily mi podala kapesník ,,to je mi líto a jak se jmenoval?" ,,Harry" přiznám popravdě ale příjmení už neřeknu, mohla by si to špatně vyložit.
///

Chápejte sice jsem porovnávala Harryho mamku a její jedenáctiletou verzi ale už teď jsem viděla jak je Lily laskavá, milá ale taky šprtka asi jako Hermiona. Možná s tím souvisí mudlovský původ, ale rozhodně je neodsuzuju. Vždyť ani já nevím, kdo vlastně jsem, jestli jsem mudla s náhodně objevenými schopnostmi nebo kouzelník z opravdu kouzelnické nebo aspoň smíšené rodiny.

,,Bene!" zavolám na brášku když vycházíme ze společenky, už se stihnul seznámit i s Harryho tátou tedy Jamesem a tím dalším klukem. ,,Natálko ahoj, tak co? Jak je?" Spustil na mě tak překotně, až jsem se divila, že je to vůbec možné. Sedli jsme si ve Velké Síni a já mu hned začala vyprávět ,,no je to super, a co říkáš na ty postele s nebesy? To kdyby viděla Varensová tak by pukla" zazubila jsem se a zadívala se na kluky vedle něj, jediného jsem poznala Jamese. ,,Ti jsou s tebou v pokoji?" Bráška si nabral na talíř vajíčka a slaninu a letmo pohlédl na kluky ,,no jo vždyť já vás nepředstavil" plácl se do čela. ,,Toto je Remus Lupin a tohle Peter Pettigrew a Jamese a Siriuse už znáš" Já si snažila všechny jména uložit do paměti a zároveň pátrala jestli nejsou v knížce. Remus mi připadal docela sympatický, ale bylo vidět, že má záplatovaný hábit (rozumějte to není nic špatného, my máme taky hodně věcí z druhé ruky) a celkově působil nezdravým dojmem, což ješte umocňovaly malé jizvičky
Peter byl takový menší než ostatní a asi, no spíš určitě měl velký apetit,  svýma očima mi trochu, a tak nějak zjevem připomínal, krysu. Vzpomněla jsem si na Ronovu Prašivku a vyprskla smíchy. ,,Je tu něco k smíchu snad?" hodil na mě pohled James. Bože furt je to jakoby se na mě koukl Harry. ,,Ne ne vůbec "

Když jsme dostali rozvrhy, zjistili jsme že většinu hodin máme se Zmijozelem, byla jsem zvědavá jestli tam nebude třeba taky táta od Draca Malfoye, když je tu Lily a James.

TWINSKde žijí příběhy. Začni objevovat