6.

8 0 0
                                    

Blížil se konec října a já se stále nemohla nabažit Bradavic a kouzel, jenž je obklopovaly. Bylo po prvním utkání ve famfrpálu co jsme tu viděli. Nebelvír vyhrál nad Havraspárem a všichni to dole ve společenské místnosti ještě oslavovali. James a Benjamin se nemůžou dočkat až budou ve druhém ročníku a budou smět hrát za kolejní tým.

Kolem těch dvou se už utvořila pěkná partička, která čítala také Siriuse, Petera a Remuse. No, měli takový sklon k lumpárnám. Za tu dobu už toho stačili vyvést víc než dost.
Stále jsem se snažila porovnat si Harryho s Jamesem. Nesedělo mi tam absolutně nic. Teda možná kromě vzhledu. Tenhle večer jsem už znovu asi potisícé četla HP a kámen mudrců, hledala jsem něco co bych mohla využít i tady. Jenže o Harryho rodičích tam bylo minimálně informací, skoro vůbec nic. A o Siriovi snad jen to, že od něj měl Hagrid motorku. Možná bych mohla napsat nějaký prequel k té knížce. Podle svých vzpomínek, koneckonců od Lily toho vím o jejím životě hodně a o Jamesovi taky.
Znovu jsem četla o Lilyiné sestře Petunii, nechápala jsem jak může být taková bestie. A pak je tu ještě Snape, i když jsme teprve v prvním ročníku a neměla bych proti němu být zaujatá, tak si jím nejsem úplně jistá. Protože když o něm čtete, když je učitelem a pak ho vidíte naživo jako jedenáctiletého kluka, tak už se prvního dojmu těžko zbavujete.

,,Natko jsi tady?" Otevřela dveře Lily a vešla do pokoje. ,,Ehm jo no, jasně" a rychle jsem schovala knížku i se svými poznámkami pod polštář a vstala z postele. ,,Děje se něco?"
,,Ne, jen jsem chtěla vědět kam jsi zmizela. Zničehonic jsi byla prostě fuč." Zasmála se Lily, oplatila jsem jí úsměv. ,,Noo, nejsem moc na oslavy víš?" Dodala jsem rozpačitě  a ještě jsem pro jistotu polštář zakryla dekou.

***
Další den bylo pondělí a to znamelo Přeměnování, Lektvary a bohužel zase Létání.

,,Hej Nathalio! Není tohle tvoje?" Křikl za mnou Remus a držel v ruce můj deník. ,,Ukaž podíváne se, co si naše Natálka píše do deníčku." Vytrhl mu ho Sirius. ,,Dej mi ho!" Chňapla jsem po něm ale on uskočil. Poněvatž byl vyšší než já, nedosáhla jsem na něj.
,,11.září Dnes bylo zase Létání" začal nahlas číst Sirius. ,,Ne ! Dej mi ho, prosím" natáhla jsem se po něm, jenže Sirius jej hodil Jamesovi, který ho obratně chytil a pokračoval ve čtení. ,,A James se zase a opět vychloubal co všechno dokáže. A Benny se k němu samozřejmě zase přidal. Jenže mezi Harrym a Jamesem je jeden velký rozdíl, Harryho vzali do týmu už v prvním ročníku." Oba se šíleně rozchechtali. Bratr po mně šlehl pohledem. ,,Expelliarmus" mávla hůlkou Lily a deník jí přistál v ruce. ,,Dík" a rychle jsem si jej schovala do brašny. ,,Tak kdopak je Harry? Nějaký tajný ctitel?" Rozchechtal se znovu Sirius a znovu papouškoval fráze z deníku. ,,Nechte toho vy pitomci" a rozběhla jsem se pryč.
Nesměli na to přijít. Nemohli na to přijít, a stírala jsem si kapající slzy. ,,Natálko počkej" ohlédla jsem se a běžel za mnou Ben. ,,Nech mě být" a vběhla jsem do šatny u famfrpálového hřiště. ,,Počkej" zavřel za sebou dveře a otočil se ke mně. ,,Ty brečíš?" ,,Ne, co je ti po tom." Sykla jsem a otřela si oči. ,,Víš přece, že mně můžeš říct všechno. Tak co?" Zakřenil se, což se však teď ani trochu nehodilo. ,,Však jsi slyšel co říkali ne? Neměli by číst cizí věci" opáčila jsem. ,,Aha, o to tu jde. Počkat Harry? Ten Harry? Harry Potter?" Řekne Benny jakoby mu konečně svitlo. ,,Pššt! Chceš aby nás někdo slyšel? Jak se bavíme o někom kdo ještě ani není na světě." Umlčela jsem ho rázně a pokračovala ,,Chtěla jsem si o tom s tebou promluvit už dřív. Jenže ty jsi pořád s těmi pitomečky."
,,Vždyť jsou fajn. Teda jasně, vyvádějí docela výtržnosti ale....
Není to fajn poznat Harryho taťku?" Namítl Ben. Povzdychla jsem si ,,Jasně, ale do toho má ještě daleko. Má ego vyšší než Astronomická věž a .." nedokončila ani větu aby mě Ben nepřerušil. ,,Hele, už konečně zahoď tu knížku. Nic dalšího z ní nevyzkoumáš. Prostě jsme v téhle době jasný?"
Nadzvihla jsem obočí ,,Radši byla v Harryho době než v této." Jenže to už asi ani neslyšel. Vyšel ven a ani se neohlédl. Ať si, já nemám v plánu, teď chodit na hřiště, kde se zas James bude naparovat se svým úžasným koštětem.

TWINSKde žijí příběhy. Začni objevovat