Clanta usii a fost apasata iar inauntru a patruns tanarul cu suvite de un roz sters. Abia se tinea pe picioare din cauza durerilor de cap care il ameteau mai rau decat era deja. Se trezise cu o migrena ce avea sa-l urmareasca aproape o zi intreaga. Se stia, el in contact cu alcoolul era un fenomen tragic, o reactie chimica de temut.
S-a apropiat de canapea si s-a tolanit pe suprafata ei, icnind infundat din cauza durerilor de oase si cele craniene. Namjoon il privea tacut din spate. Azi arata deplorabil.
Toata linistea a disparut in momentul in care usa a fost deschisa agresiv iar inauntru a aparut un barbat brunet, insotit de alti cativa, impreuna cu Jin.
Tanarul de pe canapea isi tinea ochii inchisi si capul pe spate ignorandu-i pe cei ce tocmai intrasera inauntru."ㅡFrumos. " a spus barbatul pe un ton acid, urmarindu-l pe baiat cu doi ochi critici.
El si-a ridicat capul gemand greu si l-a privit in ochi, obosit.
"ㅡDintre toti idolii companiei asteia ma jur pe ce am mai sfant ca tu esti unul nemaintalnit ! " a argumentat imediat barbatul inaltand tonul pe secunda. "Esti cosmarul acestei companii ! " a tipat apoi privind in ochii obositi ai baiatului.
"ㅡJong-un, ce naiba.. " a mormait el incruntandu-se discret.
"ㅡJimin, ce vrei sa faci defapt ? Huh ? Spune. Vrei sa ajungi un falit, iar odata cu tine sa ne falesti si pe noi ? "
Jimin tacea. Sigur blestematul de Jong-un auzise de noaptea pe care o petrecuse cu Jungkook in clubul pe care obisnuiau sa-l viziteze destul de des inainte de debutul sau.
"ㅡIn club ? Beat mort ? Ai innebunit de tot ?! " tipa acesta gesticuland nervos "Tu esti constient ce scandal ai iscat cu imaginile surprinse aseara ?! Se discuta in toata tara, pe toate posturile de televiziune legat de chestia asta ! Si serios ? Jungkook ?! Ce mama naibii ai avut in creierul ala, la Dumnezeu Sfantul ! "
Toti taceau in fata lui, intimidati de tonul aspru si puternic pe care ii vorbea lui Jimin, care nu parea sa dea nici cea mai mica importanta la ce i se reprosa.
"ㅡCalmeaza-te, a fost o noapte in care m-am distrat si eu. Dupa toate saptamanile de filmari si repetitii aveam tot dreptul. "
Barbatul a scos un raset inundat in sarcasm. Si-a plimbat privirea prin incapere apoi l-a ochit iar pe tipul de pe canapea.
"ㅡ'O noapte in care te-ai distrat', chiar asa ? " s-a schimonosit apoi cuprins de scarba, iar imediat dupa, a luat telecomanda de pe suprafata masutei din fata fotoliului pe care Jimin era asezat si a aprins televizorul urias din fata lor.
A inceput sa navigheze pe internet si sa caute printre surse, apoi l-a lasat si pe Jimin sa vada ce era ilustrat pe ecran. Ochii baiatului priveau totul intepeniti. Citea fiecare cuvintel si nu-i venea sa creada. O stire in care se discuta despre o posibila relatie intre el si insusi prietenul sau, Jungkook. In care ambii, inclusiv el, erau numiti "posibili homosexuali", ce si-au afisat gesturile tandre in club, cu o seara in urma.
Jimin simtea cum intregul corp incepea sa-i fie furnicat de fiori cand dupa un "scroll", a vazut o poza in care erau surprinsi ei doi, in club, beti morti, dar intr-o ipostaza "incendiara" pentru presa coreeana."ㅡFericit ? " a fost scos din soc de vocea lui Jong-un, care a trantit telecomanda pe suprafata mesei. "Tu esti constient ce gesturi ai facut aseara ? "
Rabdarea lui Jimin incepea sa se risipeasca si sa lase loc unei revolte interioare care avea sa prinda voce. Asadar si-a privit manager-ul in ochi, infruntandu-l curajos.
"ㅡDar cine a fost cu mine in acel club inafara de Jungkook ? " l-a intrebat pe Jong-un, printre dinti.
"ㅡNamjoon. "
CITEȘTI
Bodyguard [pauză]
FanfictionKim Namjoon este bodyguardul lui Park Jimin, cel mai renumit idol k-pop ai anilor nostri. El trebuie sa-l pazeasca pe acesta de toate boacanele si belelele in care intra. Problema e ca multi bodyguarzi si-au dat demisia constransi de Jimin, deoarece...