-11-

252 47 12
                                    



"ㅡPerfect. " a marait barbatul departandu-se de birou si punandu-si mainile in cap. "Ce pot spune. Minunat . "

Pe ecranul de pe laptopul lui derulau stirile in care se vorbea despre tampenia pe care o facuse Jimin cu o seara inainte. Si nu era singurul post de televiziune care publica o astfel de stire. Pe aproape toate posturile se vorbea despre bataia din KFC dintre Jimin si unul din 'haterii' lui. Asa se declarase baiatul necunoscut, implicat in bataie.
Namjoon statea tacut in coltul sau. La un moment dat, Jong-un a pus mana pe telefon si a apelat un numar. Dupa cateva apeluri, apelatul a raspuns.

"ㅡCe vrei, Jong..- "

"ㅡCe vreau ? Mai ai si tupeul sa ma intrebi 'ce vreau' ?! Dupa ceea ce ai facut aseara ? " a intrebat barbatul pe un timbru tunator, facandu-l pe Namjoon sa priceapa ca-l apelase pe Jimin.

"ㅡAish.. Nu incepe si tu. "

"ㅡBai baiatule, esti constient ce ai provocat iar ? ! "

Jimin si-a incruntat usor sprancenele apoi a oftat dezgustat. I se repetau aceleasi rahaturi, de parca facuse cine stie ce.

"ㅡNu am facut nimic. El m-a provocat. Spunea chestii neadevarate despre mine si tot el avea gura mare. "

"ㅡAh, si tu ce-ai zis ? 'Hai sa-i inchid eu gura aia' . " a spus barbatul sarcastic, simtind ca isi pierde mintile.

"ㅡExact. "

Raspunsul lui Jimin i-a intins mai tare nervii.

"ㅡAcum cateva zile ai provocat valvota pentru ca te-ai imbatat cu Jungkook si ai creeat impresia ca ai fi pe invers. Nici nu a trecut bine aia, ca acum dai din lac in put ! Tu chiar nu ai stare ? Trebuie sa provoci cate un scandal chiar in fiecare saptamana, mai nou ? "

"ㅡCalmeaza-te, sunt niste incuiati. Daca scot ceva nou vor reveni iar la cum erau inainte. "

"ㅡS-o crezi tu. Si pe ce criterii imi spui tu mie sa ma calmez cand toata munca pentru a-ti curata numele sta pe spatele altora, inclusiv pe al meu ?! "

"ㅡOk, faceti ceva si rezolvati asta. "

"ㅡEsti atat de nesimtit. Nu ai idee cum se castiga defapt banii . Altii isi rup spatele ca sa primeasca la luna a mia parte din castigurile tale. Dar tie iti intra milioanele in cont fara sa faci nimic. "

Jimin si-a rotit ochii sictirit. A oftat iar si si-a miscat degetul pe mouse-ul laptopului intrand pe internet la stiri. Era plin aproape in totalitate de stiri legate de el.

"ㅡCrezi ca va fi usor sa-ti rezolvam tie belelele in care ai intrat de data asta ? Mai ales ca am primit plangere din partea parintilor baiatului cum ca i-ai spart arcada si i-ai cauzat probleme la nivel abdominal. Apoi din partea localului care spune ca ati distrus seara si alungat jumatate din clienti. "

"ㅡUite omule, inafara de 'domnisorul stie-tot' si eu am fost lovit. Am buza sparta si ochiul vanat. Pe langa durerea de sub coasta. Mi-am si murdarit hainele cu ketchup si maioneza, ca idiotului i-a trebuit sa stearga masa cu mine. Hainele alea m-au costat cat salariile lui pe 2 luni. Pe asta nu o vede nimeni ? "

"ㅡEsti ceva nemaintalnit. Ma jur. " a marait Jong-un suraznd din cauza nervilor pe care ii avea, apoi s-a trezit cu apelul inchis in nas. In clipa urmatoare a izbit telefonul de pamant tipand de nervi. "De ce nu se poate abtine sa intre in belele ? Nu poate fi un om normal ? E atat de greu ?! "

Jimin a accesat una din stiri si a citit fugitiv. A pufait scarbit si a dat la comentarii. Oamenii aia nu se mai saturau niciodata sa discute despre altii ?
Unul din comentarii i-a atras insa atentia. Era scris de un baiat, iar acolo erau mai multe raspunsuri, comentariul fiind apreciat de sute de persoane.

Yung-Oh
Ascultati aici. Am auzit ca cei de la iBigHit i-ar fi interzis sa se mai vada cu Jungkook.

Anonim replied:
Normal. Amandoi sunt doi pusti fara creier, ce sa le ceri.

Anonim replied:
Ar trebui sa-si faca o operatie pe creier, poate asa o sa si-l foloseasca mai mult domnisorul Jimin.

Anonim replied:
Daca traiau parintii lui oare mai facea asa ceva ?

Jimin simtea ca ia iar foc. A apasat pe o casuta si a inceput sa tasteze nervos si repede.

Tu:
De unde stiti voi ca e adevarat ca Jimin si Jungkook nu mai au voie sa se vada ? Nu s-a pronuntat nimic. Si aveti grija la limbaj, cui ii spuneti voi sa-si opereze creierul ?

Anonim replied:
Faza cu operatia pe creier e cat se poate de adevarata. Also, de ce nu-si implanteaza neuroni in creier ?

Anonim replied:
Pun pariu ca nici buzele lui nu sunt naturale. Cred ca a bagat botox cu siringile.

Jimin chiar se simtea scarbit. De unde scoteau acele persoane lucruri atat de false si urate ? Si-a atins buza ranita usor miscat de ce citise. Rana abia i se uscase, avea o pojghita subtire, dar era foarte evidenta si prinsese nuante violete in jur. Dar buzele lui erau naturale. Cum puteau acei oameni sa spuna ca era fake cand el era sustinator al produselor naturale fabricate in Coreea ?

"ㅡAish, se vede ca esti un mucos, dupa nume. " amarait Jimin printre dinti privind ecranul pe care continuau sa apara alte comentarii.

Anonim replied:
Cred si eu ca isi permite sa faca doar cacaturi cand nu ridica un deget si primeste totul de-a gata inclusiv banii. Nici cantecele nu sunt ale lui, am curaj sa pariez.

Jimin a inceput iar sa tasteze scotand injuraturi de nervi.

Tu:
Ba nu. Cantecele sunt ale lui, el le compune. Nu mai vorbiti daca nu aveti idee.

Anonim replied:
Esti tu sigur ? Ai fost tu acolo cand au fost compuse ? Din 100% nu stiu daca pot crede ca Jimin depune 25% munca.

Tu:
Dar tu de unde stii ? Coregrafiile, imaginea, orele de somn pierdute ce sunt ?

Anonim replied:
Ti s-a aprins ca vorbim despre idolul tau ? Ai gresit chat-ul. Oricum nimeni nu te baga in seama.

Anonim replied:
Chiar ma bucur ca a fost batut si el la randul sau. Acum nici nu mai are curajul sa-si etaleze fata aia distrusa. I-au iesit operatiile peste tot. 😂😂😂 Homosexualul dracului.

Jimin a injurat apoi a inchis laptopul cu putere. Ardea de nervi, la cel mai serios mod posibil. Se incalzise din cauza dracilor pe care ii avea. A luat oglinda de pe masuta si si-a privit chipul. Acei oameni chiar aveau dreptate.. avea fata distrusa. Ochiul ii era vanat si usor umflat, pomatul obrazului avea o rana vizibila iar buza inferioara.. ei bine, buza ii era sparta, usor umflata si vinetie. Abia i se uscase putin rana.

"ㅡLa naiba cu voi ! " a tipat Jimin aruncand oglinda pe parchet. "Nu pot sa fac nimic ca sunt criticat.. Si mai presus de toate, toata munca imi e judecata. "



 "

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Bodyguard [pauză]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum