Dupa ce s-au plimbat pe jos prin oras, Jimin a decis sa mearga impreuna cu Namjoon la KFC, pentru a se mai relaxa. Ii lipsea Jungkook, dar nu avea incotro. Sau cel putin, deocamdata. Au intrat amandoi inuntru si au mers sa comande un meniu, apoi au luat loc la o masa. Inauntru erau multi tineri, dar masca neagra a lui Jimin il scapa de privirile celorlalti.
"ㅡNu te comporta ca o garda de corp. Comporta-te ca un amic de-al meu. " a mormait Jimin apropiindu-si pieptul de suprafata mesei reci privindu-l pe Namjoon in ochi.
Blondinul i-a raspuns printr-o expresie plina de uimire. Acum trebuia sa se comporte ca un prieten cu Jimin ? Ce naiba de meserie mai era si aceasta ? In primul rand, nici macar nu avea el comportamentul unui pustan de 19 ani la cei 25 ai sai. Si apoi, meseria lui era sa aiba grija de nerodul de Jimin, nu sa se 'imprieteneasca' defapt cu el, fie ca superficial sau nu.
Dupa ceva timp au ajuns si meniurile lor si au inceput sa manance."ㅡAi mai lucrat undeva inainte ? " a distrus Jimin linistea lasandu-se relaxat pe spate.
Namjoon s-a oprit parand putin incomodat de intrebare, a luat o gura din sucul de pe masa si a raspuns dupa ce si-a sters respectuos buzele.
"ㅡNormal. "
"ㅡPf, logic. " a spus Jimin rotindu-si ochii si dand sa surada. "Unde, mai exact ? " a continuat cu intrebarile apropiindu-se mai tare de Namjoon. "Tot ca garda de corp ? " a intrebat si mai curios, privindu-si 'prietenul' in ochi.
Lui Namjoon nu-i placea acea privire. Defapt, nu privirea in sine il deranja, ci modul in care era privit. Il incomoda cand era privit astfel. Dar in pofida acelei senzatii de incomodare, i-a raspuns roziului la intrebare.
"ㅡDa. " evident, isi tinea privirea aplecata spre tava cu propriul meniu, incercand sa-i evite lui Jimin ochii sclipitori.
"ㅡSerios ? Pentru cine ? "
"ㅡUn.. om de afaceri. "
"ㅡCati ani are ? "
Intrebarile lui Jimin parca ieseau dintr-un sac fara fund. Si nu era numai curios, ci si repezit si galagios. La naiba.
"ㅡAvea. " l-a corectat Namjoon ridicandu-si privirea spre ochii mari si feerici ai lui Jimin care parea sa fi inteles cuvintele lui, asa ca s-a departat lent. "Era in varsta. "
"ㅡSi.. ce a patit ? "
"ㅡA fost ucis. " a raspuns Namjoon urmarindu-i acestuia reactiile ce inspirau groaza si uimire.
"ㅡWoh.. a fost ucis. Cine ar fi facut asta si de ce ? "
Telefonul lui Namjoon s-a luminat si a inceput sa vibreze pe suprafata mesei, atragandu-i atentia. Pe ecran aparea numele 'Taehyung'. Si-a luat telefonul din mana si s-a ridicat de la masa in graba.
"ㅡMa scuzi, ma suna cineva. "
Dupa ce s-a departat de masa unde era Jimin, s-a indreptat spre baie in timp ce a raspuns la apel.
"ㅡNamjoon ! Mama ta.. " a rasunat vocea lui Taehyung pe fundal, insotita de gafaieli zgomotoase de parca ar fi alergat.
La auzul cuvintelor rostite, inima lui Namjoon a intepenit o clipa.
"ㅡStarea ei s-a agravat. A lesinat in baia spitalului ! " a reusit sa continuie expirand la final si tragandu-si sufletul.
Namjoon simtea ca totul se invarte si se prabuseste odata cu el.
"ㅡDe unde stii ? "
"ㅡSunt aici la spital. Am venit sa ii fac o vizita si am gasit medicii adunati in salonul ei ! "
Namjoon simtea ca i se inmuiau lent picioarele. Nu stia ce sa faca mai intai, sa iasa din baie, sau sa-i inchida lui Taehyung.
"ㅡVin ime- " a dat sa spuna dar s-a blocat o clipa cand a realizat ca era cu Jimin si trebuia sa stea cu el, altfel cine stie ce prostie mai facea.
"ㅡGrabeste-te ! "
"ㅡT-Taehyung.. " a murmurat Namjoon sprijinindu-se de peretele baii pentru a nu-si pierde echilibrul iar apoi sa cada. "Eu sunt cu Jimin. Ca sa vin acolo va trebui mai intai sa-l duc pe el acasa, altfel am incurcat-o cu managerul lui. "
O liniste scurta s-a lasat intre cei doi. Taehyung simtea ca cedeaza psihic, iar odata cu ceea ce a auzit de la Namjoon sentimentul acela s-a intensificat. Dar ce simtea el nici nu putea fi comparat cu starea launtrica a lui Namjoon, care incepea sa se exteriorizeze usor prin respiratii greoaie si un puls cardiac haotic. Aproape ca incepea sa tremure, nu stia ce sa faca. Sa-i fi spus lui Jimin ca intervenise o urgenta si sa il roage sa stea dracului departe de orice, apoi sa se duca direct acasa fara sa intre in nicio belea ? Si el ar fi ascultat ? Slabe sanse. Jimin era ca un magnet de belele. Chiar daca nu intra el in belele, trageau belelele la el.
"ㅡSi acum ce faci ? " a intrebat Taehyung pescuindu-l pe Namjoon din fluxul gandurilor.
"ㅡDracie . " a marait simtind cum ameteste usor. Ii venea sa rupa sau sparga orice din jur. Inclusiv oglinda uriasa care se intindea pe tot peretele unde erau chiuvetele. Nu mai rezista mult. Simtea cum cedeaza.
Jimin s-a lasat iarasi pe spate, relaxat, stand pe iPhone-ul sau nou nout, de ultimul tip, cumparat recent din banii ultimului sau concert in America. Da, era unul din lucrurile cu care nu se mandrea, totusi. Incerca sa ii scrie prietenului sau, Jungkook. Iar dupa cum se astepta, acesta primea mesajele dar nu le citea.
Kooks'.
receivedinca sunt la KFC cu namjoon.
simt ca voi innebuni. potaia asta ma calca pe nervi.
receivedjungkook, la naiba. iti scriu de ieri dimineata si tu nimic. macar da un nenorocit de seen.
receivedesti suparat pe mine ? uite, imi cer scuze, probabil ca zvonurile astea blestemate te-au afectat. am fost un egoist, m-am gandit doar la mine, zicand ca nu m-au afectat.
received
dar in realitate m-au afectat.
receivedjungkook-hyung... raspunde-mi, te implor.
receiveduite, m-am certat pana si cu jin in legatura cu asta. l-am rugat sa vorbeasca el cu jong-un.
receivedchiar daca n-a functionat.. cel putin deocamdata. dar daca esti suparat pe mine, macar spune-mi.
receivedNimic. Jungkook nici macar nu mai fusese conectat de mai mult de 24 de ore. Jimin a lasat un oftat galagios sa i se strecoare printre buzele rozii si a impins tava cu mancarea care ii ramasese, dezgustat. Abia daca luase cateva muscaturi din burgerul sau preferat. In general cumpara asa ceva cand iesea cu Jungkook. Dar acum, fara el, nu mai era la fel. Asadar nu doar cheful de toate cele ii pierise. Ci si pofta de mancare.
doamne cati draci mi-a facut capitolul asta. wattpad incapatanat.
CITEȘTI
Bodyguard [pauză]
Hayran KurguKim Namjoon este bodyguardul lui Park Jimin, cel mai renumit idol k-pop ai anilor nostri. El trebuie sa-l pazeasca pe acesta de toate boacanele si belelele in care intra. Problema e ca multi bodyguarzi si-au dat demisia constransi de Jimin, deoarece...