-3-

261 47 1
                                    






Jimin si-a dat ochelarii peste suvitele de un roz aproape sters si si-a desfacut bratele spre baiatul care i-a iesit inainte.

"ㅡJungkook fratioare ! " a exclamat cuprinzandu-l intr-o imbratisare calda, cu un zambet larg pe buze. Acel "Jungkook" i-a raspuns la gest la fel de cald, cei doi sfarsind apoi pasind unul la umarul celuilalt.
Namjoon ii privea tacut. Mergea in urma lor, fiind atent atat la ei, cat si la mediul inconjurator. Nu era prima data cand avea un astfel de job. Dar data trecuta nu fusese vorba de un mucos de 19 ani. Ci de un om de afaceri de 40 de ani. Si deci, era o diferenta. Si nu numai varsta o stabilea, ci si comportamentul.
Teoretic, stia cine era prietenasul lui Jimin. Jungkook era un vlogger renumit in Coreea, care avea aceeasi varsta cu prietenul sau idol. Cei doi se stiau din clasele primare, inca dinaintea debutului lui Jimin. Sau cel putin, asta i-a spus compania .

"ㅡAm putea merge la KFC. Putem ajunge acolo cu masina mea . " i-a propus Jungkook cu ranjetul pe buze. Jimin si-a arcuit o spranceana incolacindu-si bratul in jurul gatului sau si privindu-l in ochi.
Nu era o idee rea. Problema era ca il avea pe Namjoon cu el. Uite unul din motivele pentru care ura ideea de a avea o "garda personala".

"ㅡDaca ma scapi tu de pacostea asta, no problem. "

Jungkook si-a aruncat fugitiv privirea spre Namjoon. Desi parea ca nu aude nimic, in realitate auzea totul. Doar prefera sa ramana tacut.
Vorbeste mai putin, gandeste mai mult.

"ㅡHei, nenea. " a spus Jungkook intorcandu-se spre el si privindu-l in ochi cu tupeu. "Ce ai zice sa il lasi pe mochi cu mine la KFC, in timp ce tu plimbi ursul pana acasa ? Nu va sti nimeni. "

"ㅡNu pot. "

"ㅡPoftim ? " a murmurat Jungkook uimit. A suras, apoi si-a incercat iar 'norocul', de data asta mai convingator. "Uite, Jimin a muncit mult in ultimele zile. Si sunt convins ca nu numai el. Toti am facut-o. Ar fi ok sa petrecem fiecare putin timp LIBER. In intimitate. Fara sa fim urmariti. Nu crezi ? " vorbea in timp ce lua o pozitie usor amenintatoare.
Namjoon a suras sarcastic, apoi si-a dus ochii spre mucosul din fata lui.

"ㅡAm impresia ca nu stii ce faci. "

"ㅡCe ? "

"ㅡCand voi lucra pentru tine, vei avea tot dreptul sa-mi stabilesti programul. " i-a raspuns degajat, lasandu-l pe baiat fara replici. Jungkook incepea sa se enerveze. Dar stia ca nu are ce sa faca. Asadar si-a rotit ochii si si-a vazut de drum spre masina, impreuna cu Jimin si Namjoon pe urmele lor.

"ㅡLuam masina mea. " a spus pe un ton nervos, scotandu-si cheile din buzunar.

"ㅡSi cine va conduce ? Tu ? "

Vocea lui Namjoon l-a blocat pe Jungkook. A descuiat masina, apoi a deschis portiera, ignorandu-l.

"ㅡDa, el va conduce. " a spus Jimin in locul sau, zambind de parca il sfida.

"ㅡPiciule, esti constient ca te pui in pericol nu doar pe tine, dar il pui si pe 'prietenul tau' . "

Namjoon incepea sa displaca munca asta. Trebuia s-o faca pe "grijuliul" si "protectivul" . Ceea ce nu-i statea in fire deloc.

"ㅡSi ce dracului vrei sa insinuezi ?! " a explodat Jungkook intorcandu-se spre el gata sa-l ia la bataie. "Nu vrei sa-ti dau cheile sa-mi conduci masina ?? " se ratoia bagandu-l si pe Jimin in sperieti.

"ㅡCalmeaza-te. Daca ar fi dupa mine v-as lasa sa luati toti stalpii de pe sosea. Dar sunt obligat sa am grija de Jimin. Asta e job-ul meu. "

Pe toate acestea el le spunea calm, privindu-l pe Jungkook in ochi fara probleme sau vreo amprenta de intimidare.

"ㅡLa naiba cu asta. " a marait Jungkook aruncandu-i cheile in scarba si intrand in masina dupa Jimin, pe locurie din spate. In timp ce facea asta continua sa scoata injuraturi de nemultumire. Cateodata chiar ura ideea ca prietenul lui era un idol. Asta ii ingradea foarte rau libertatea. Nu mai puteau face multe chestii pe care le faceau des inainte ca Jimin sa debuteze.
Namjoon a intrat in masina si s-a asezat la volan. A oftat, apoi a pornit spre asa numitul "KFC'. Ziua aceea deja incepuse ingrozitor. Prima lui zi de munca. Era greu sa lucrezi pentru mucosi de 19 ani. Ei nu intelegeau scopul unei "garzi personale" . Si asta solicita mult calm din partea ta, ca si persoana care aveai un astfel de job. Noroc ca Namjoon dispunea de indeajuns de mult.




cam scurt si slab, stiu dar deja e o zi ciudata pt mn

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

cam scurt si slab, stiu dar deja e o zi ciudata pt mn. pun next mai tarziu

Bodyguard [pauză]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum