"ㅡDoar 5 minute l-am lasat nesupravegheat. Am avut nevoie sa merg la toaleta. "
"ㅡAsta nu poate fi lasat nici macar 5 minute. In 5 minute distruge un magazin. "
Namjoon a incuviintat tacut.
"ㅡUite Namjoon, trebuie sa ai mai multa grija. Poti considera ca esti un parinte si ai in grija un plod prost de 8 ani. Fa si asta daca e nevoie. Doar fa-o pentru imaginea iBigHit. " i-a cerut Jin dupa un oftat greu, in timp ce isi masa obosit pleoapele. Namjoon ii intelegea preocuparea pe undeva. Jimin era ca o bomba cu ceas. Defapt, cand te asteptai mai putin, atunci exploda.
"ㅡE o fire foarte obositoare, stiu. Dar uimitor, e numarul 1 in topurile Coreene. Chiar daca acum e facut cu ou si cu otet de hateri care se declara "fosti fani" si ies la iveala pentru ca li s-a oferit oportunitatea. La ora actuala sunt si fani care il scuza si sustin cu tarie. "
Namjoon nu scotea niciun cuvant. Ii dadea dreptate acelui barbat. Din cate putea observa, Jin era mult mai blajin decat Jong-un.
"ㅡPromite-mi ca ai sa ai de 10 ori mai multa grija de grenada asta. "
Namjoon si-a plecat capul respectuos intr-o liniste ca de morga apoi a spus clar si coerent.
"ㅡPromit. "
Nu era o problema, asta ii garanta putin ca nu avea sa-si piarda locul de munca.
ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ
Dupa ce a semnat contractul, Jong-un a intrat in incapere, privind de jur imprejur. Era un apartament perfect din orice punct de vedere.
"ㅡDeci are peretii foarte grosi, asadar zgomotele nu vor rasuna pana la vecini. De asemenea, imaginea spre cladirile nationale din Seoul e una unica. Domnisorul Park va putea admira aceasta priveliste, precum si propria imagine care va fi pe acel zgarie-nori, de langa cladirea birourilor. "
Jong-un a zambit vag, apoi s-a intors spre usa vorbind.
"ㅡAduceti toate bagajele si lucrurile aici pana maine dimineata. Maine Jimin va fi prezent aici. " a ordonat barbatul celorlalti oameni prezenti in fata usii apartamentului, iesind si vazandu-si de drum.
"ㅡApa calda si o baie de lux. Un dormitor spatios, bucatarie dotata cu toate genurile de tehnologii si un living de vis. Si sa nu uitam de camera de repetitii. Jimin e atat de norocos ! " vorbea unul din oameni pasind grabit cu picioarele sale scurte de-a dreapta lui Jong-un. El a suras sarcastic rotindu-si ochii si bagandu-si mainile in buzunare.
"ㅡDaca ar sti si sa aprecieze, idiotul. " a marait dezgustat deja de gandul ca il va vedea pe roziu facand fite si figuri.
"ㅡInca o chestie.. stirile legate de Jimin si Jungkook i-au cauzat probleme in ceea ce priveste filmul in care trebuia in mod normal sa joace. Directorul a sunat si a spus ca Jimin nu va mai avea rolul principal in film, ci eventual unul secundar. "
Jong-un s-a oprit inafara hotelului, intorcandu-se spre cel ce ii vorbise. S-a incruntat apoi a scos din buzunar un pachet de tigari. Deja incepea sa fie obisnuit cu vestile proaste.
"ㅡSpune-le ca se vor rezolva problemele. Nu e nevoie sa schimbe ceva. "
"ㅡDar.. "
"ㅡTu doar suna-l naibii si spune-i ce ti-am spus . "
"ㅡOkay.. "
Chestia asta incepea sa-l termine pe Jong-un. Toata imaginea lui Jimin la care lucrase din greu fusese patata. Ar fi vrut sa-l stranga de gat, dar el era starul aici. Si deci, nu avea ce face.
CITEȘTI
Bodyguard [pauză]
FanfictionKim Namjoon este bodyguardul lui Park Jimin, cel mai renumit idol k-pop ai anilor nostri. El trebuie sa-l pazeasca pe acesta de toate boacanele si belelele in care intra. Problema e ca multi bodyguarzi si-au dat demisia constransi de Jimin, deoarece...