Un capitol mai diferit pentru că vreau să spun câteva chestii.
Scriu "cărți" pentru că e o plăcere pe care o pot folosi pentru a-mi ocupa timpul liber. Eu nu le numesc "cărți" pentru că le văd ca pe niște povești simple sau mă rog, simple lucrări scrise din plictiseală. Even though, ideea e să intrați oarecum în firul poveștii și să trăiți chestiile în același timp cu personajele, altfel n-aș mai vedea rostul să mai scriu ceva.
Cu toate astea, nu vreau să rănesc pe nimeni emoțional prin ce scriu. Prin asta mă refer că e posibil ca unele persoane să fie afectate de anumite scene sau chestii scrise în poveste, cum ar fi în capitolul 11 la partea comentariilor urâte, scrise de hateri. Sau la multe alte scene care vor urma în cartea asta, ce sigur vor avea un oarecare impact emoțional.
Eu știu că e vorba de idolii noștri preferați, pe care îi iubim, susținem, apreciem și luăm foc atunci când altcineva din exterior comentează legat de ei . Nu mă deranjează să comentați, ba chiar asta și vreau. Aici e vorba să nu vă simțiți nașpa citind cartea. Că o să fie o carte cam nașpa.
Mulți vor spune că "e doar un fanfiction" ca să o scoată. Într-adevăr, nu vă contrazic. Faza e că în ce scriu bag multe chestii reale, chestii care au loc în viața de zi cu zi și chiar foarte des.
Pedofilia, violența, abuzul sexual, drogurile, alcoolul, crimele, hate-ul, comportamentele sinucigașe, sadomasochismul, depresia, diferite afecțiuni, boli etc, pe care repet, nu le încurajez ci din contra, încerc să accentuez că nu sunt deloc ok.
Faptul că Jimin este umilit, judecat, primește hate și așa mai departe, ilustrează ceea ce se întâmplă adesea cu "idolii" pe care noi îi vedem pe ecrane zâmbind și fiind ca niște "raze de soare". În realitate, e mai mult decât probabil să nu fie deloc așa.
Jimin e un fel de "mascotă" a ce are loc în zilele noastre, în realitatea pe care adesea o trăiesc ei și care e foarte diferită de cea care ne este infățișată pe ecrane. Ieri toată lumea îl iubea pe Jiminel, azi s-au întors împotriva lui pentru că nu știu ce cacat li s-a părut sau nu știu ce conflict s-a iscat .
Legat de viața lui personala, eu scriu din câte știu și bănuiesc, într-adevăr. Aici doar îmi dau cu presupusul, ce cred că ar face și cum cred că s-ar comporta fiecare om în parte.
În fine, apreciez că v-ați rupt din timp să citiți mizeria asta. Bye ✌
CITEȘTI
Bodyguard [pauză]
FanfictionKim Namjoon este bodyguardul lui Park Jimin, cel mai renumit idol k-pop ai anilor nostri. El trebuie sa-l pazeasca pe acesta de toate boacanele si belelele in care intra. Problema e ca multi bodyguarzi si-au dat demisia constransi de Jimin, deoarece...