Merhabaa bebeklerim. Telefonumu alır almaz siz yb bekleyenler için birkaç bölüm atayım dediim. Tüm bölümler değişecek bu yüzden okumadan geçmeyin.Birde sizler çook mükemmelsiniz. Bunu sakın unutmayın.
Sizi seviyorumm ><
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kendimi kulenin en üstüne kapatılmış ve kurtarılmayı bekleyen prensesler gibi hissediyorum.
Tanrı aşkına!! Ben bir prensim.
Dışarı çıkmak istiyorum. Krallığımız beyaza bürünmüştü. Ama uzaklarda hâlâ yem yeşil olan yerler gözüküyordu. Dışarı çıkmak istiyordum artık. Ne kadar soğuk olsada şu g*t kadar odadan daha iyidir.
Kapı açıldı ve içeri annem girdi. Dönmeye bile tenezzül etmeden camdan dışarıyı izlemeye devam ettim. Annemden başka yanıma gel yoktu...
Anne : Oğlum artık dışarı çıkma zamanın geldi.
- Sen ciddi misin? Artık bir mahkum değil, Prens olucağım.
Anne : Senin iyiliğin içindi oğlum.
- Ne iyliği anne? Çocukluğumu öldürdünüz!!
Annem bana baktı ardında kapıyı açık bırakarak gitti.
Tabiki annemin ardından koşarak çıktım bu lanet yerden ve abim olucak kişinin yanına koştum. Onu birkaç kez dışarıyı izlerken görmüştüm. Bazende annem anlatırdı.
Adını dahi bilmiyordum oysa...
Hizmetçilerimizin bana attığı şaşkın ve hayran dolu bakışlar sonucunda abimin odasını bulmuştum. Bunuda annem sayesinde biliyorum. 3. kat sağdan 7.ci oda.
Kapısını kırarcasına çaldım ve bir hışımda önümdeki kapı açıldı.
Hoseok : NE DİYE ALACAKL- oha çok güzell.
- Şey, merhaba?
Hoseok : Sende kimsin güzelim?
Yüzde hayran dolu bir ifade ve piç bir sırıtış vardı. O kadar mı güzeldim? Kendimi hiç görmemiştim. ÜSTELİK AZ ÖNCE ABİM BANA MI ASILDI?
- K-kardeşin.
Heycandan kekelediğme inanamıyorum. Karşımdaki çocuğa baktım. Fazlasıyla şaşırmış gözüküyordu.
Hoseok : Siktir...
Ettiği küfürle bu sefer ben şaşırdım. Beni sevmemişmiy-. Birden beni kendine çekip sıkıca sarılmıştı karşımdaki yapılı beden. Ardından yavaşça kollarımı doladım abime.
Hoseok : Burdan çıkmak ister misin? Hem bizimkilerle buluşcaktım sende gel.
- Beni istemezlerse?
Hoseok : Benim kardeşim onlarında kardeşidir.
- Şey adın ne ve adları ne abi?
Hoseok : Ben Jung Hoseok. 20 yaşındayım ve Kuzeyin şuanki varisiyim kardeşim. Arkadaşlarım Jeon Seok Jin, Jeon Jungkook, Kim Namjoon, Kim Taehyung ve Min yoongi. Hadi gidelim.
- Peki.
Hızlı bir şekilde hazırlanıp saraydan kendimizi dışarı attık. Hava gerçekten soğuktu. Gizli bir yerden kimseye gözükmeden buluşma yerine yürüdük. Bu kadar yürümediğim için yorulmuştum. Biz ilerledikçe karlarda azalıyor ve yerinide yemyeşil otlara bırakıyordu.