Λοιπον..πρωτο παρτ,ελπιζω να σας αρεσει!Η ιστορια γενικα θα εχει λιγες βρισουλες αλλα δεν θα βαζω πολλες ωστε να μην ενοχλειθητε :Ρ Enjoy :*
Μερικα πραγματα για μενα...
Με λενε Δεσποινα αλλα ολοι οι φιλοι,οικογενεια και συγγενεις με φωναζουν Ντεπυ(Deppy).Ειμαι 18 χρονων,ψηλη,αδυνατη,εχω σκουροχρωμα μαλλια (σχεδον μαυρα) και καφε σκουρα ματια.Οσο για τον χαρακτηρα μου ειμαι ευγενικη με τους ανθρωπους,αστεια,καλη,γοητευτικη,ομορφη (λενε) και μπορω να κρατησω μυστικα των αλλων.Η κολλητες μου ειναι η Νορα και η Κελλυ.
*Αρχη*
Εδω κι δυο χρονια εχω μετακομισει στην Μελβουρνη,Αυστραλια με τις κολλητες μου Νορα και Κελλυ.Η Νορα και η Κελλυ ειναι διδυμες και ειμαστε φιλες εδω και πολλα χρονια,ειναι σαν αδερφες μου.Η Νορα ειναι καστανομαλλα,με μελι/πρασινα ματια και ειναι λιγα εκατοστα πιο κοντη απο μενα ενω η Κελλυ εχει πιο σκουρα μαλλια και το μακρος τους ειναι μεχρι τον ωμο της,και τα ματια της ειναι καφε.Δεν μοιαζουν πολυ μεταξυ τους αλλα ειναι και οι δυο πολυ ομορφες,η καθεμια με τον δικο της τροπο.Μολις τελειωσαμε τις σπουδες μας και τωρα προσφατα βρηκαμε δουλεια στο πιο δημοφιλες 'σπα' της Μελβουρνης.Αυτο ισχυει μονο για εμενα και την Κελλυ που σπουδασαμε αισθητικη.Η Νορα ειναι ανεξαρτητη και συνεχιζει να σπουδαζει ιατρικη.
Επιτελους ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΙ!!Σορτσακια,T-shirts,πολυχρωμα Vans!!Τελεια! :) Εγω και η Κελλυ σχολασαμε απο τη δουλεια κατα τις 19:30.Πηγαμε σπιτι γρηγορα οπου μας περιμενε η Νορα,καναμε ενα ντουζ,παραγγειλαμε πιτσα και αφου φαγαμε πεσαμε για υπνο γιατι ημασταν πολυ κουρασμενες.Το επομενο πρωι πηγα να ξυπνησω τα κοριτσια αλλα οταν μπηκα στο δωματιο τους ελειπαν.Κατεβηκα τις σκαλες και κατευθυνθηκα στην κουζινα οπου ηταν ενας δισκος με το πρωινο μου,λογικα.Εφαγα γρηγορα και πηγα στο σαλονι.Πανω στο τραπεζακι ηταν ενα σημειωμα και ελεγε να τις συναντησω στο παρκακι εκει κοντα.
Πηγα στο δωματιο μου να ντυθω.Φορεσα μια λευκη μπλουζα,ενα ανοιχτοχρωμο σορτσακι και τα μπλε σκουροχρωμα Vans μου.Ισιωσα τα μαλλια μου και εβαλα μια μπαντανα ιδιο χρωμα με τα Vans μου.Εβαλα λιγο μεικ-απ,μασκαρα και ενα απαλο ροζ λιπ γκλος.Η ωρα ειχε παει 10:00 οποτε αρπαξα το iPhone μου,το εβαλα στην τσεπη και βγηκα απο το σπιτι κλειδωνοντας την πορτα.Πριν παω στο παρκακι για να συναντησω τα κοριτσια επισκεφτηκα το πολυαγαπημενο μου Starbucks.Χαιρετησα την Άλις,την κοπελα που δουλευει εκει,και παρηγγειλα το συνηθισμενο Frapuccio Caramel.Ο καφες ηταν ετοιμος.Τον πηρα,πληρωσα και βγηκα εξω.Στο δρομο μου για το παρκακι ενας ηχος ακουστηκε απο το κινητο μου...μυνημα!Απο την Νορα,φυσικα.Ελεγε να βιαστω...τα συνηθισμενα πραγματα!
Ελπιζω να σας αρεσει!Vote&Comment... :) :**
Kiss you mah princesses!
YOU ARE READING
Είσαι ο "Τέλειος"||Janoskians fanfic||
FanfictionΟ Τζέι και η Ντέπυ,δυο ανθρωποι οχι πολυ διαφορετικοι μεταξυ τους,τυχαια πεφτουν ο ενας πανω στον αλλον.Αυτη η τυχαια γνωριμια θα ειναι η αρχη μιας ρομαντικης ιστοριας;Θα μπορεσουν να ειναι μαζι ή θα υπαρχει και τριτος στην σχεση τους; Enjoy :)