[Second- Bölüm İki]

313 19 6
                                    

Galiba ölüyorsun Ha?Sana burdan seslenirken canım yanıyor ama ölüyorsun galiba

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Galiba ölüyorsun Ha?
Sana burdan seslenirken canım yanıyor ama ölüyorsun galiba...
Sensiz ben ne yapacağım bana bunu söyler misin? Ölü bir beden bile olsan hala çok güzel olacağını biliyorum.
Dünya da mutlu insanlar var ama ben insan değilim çünkü yanımda sen yoksun hadi bak kızların verdiği o haberden sonra iyileşmiş ol çünkü kızına kavuşsan bile peki ya ben?
Beni hiç mi düşünmedin?
Ben zaten doğmamdan itibaren yetim ve öksüz düm sen gidersen yaşamamın ne anlamı var?
Kızlar ölme ihtimalinin yüksek olduğunu söyledi. Canımdan can gitti. Ne hayır hayır sen gitmedin sevgilim.
Tamam o zaman canımdan can gitmedi ama sende geri gelmedin. Kime yazıyorum ki bu mektubu? Ama dur içimden bir umut diyor ki kalkıp gelicek sin.
Şey derler büyüklerimiz :
İnsanın kalbinde olan kişi kalbinde ölmediği sürece gerçekte ölse ne yazar?
Ama yanlış biliyorlar. Benim sana özlemim var. Bir evlat annesini nasıl özlerse, bir baba evini nasıl özlerse bende seni özlerim.

Hala özlüyorum sevgilim. Hala ve hala geri gel her şeyi bitireyim sadece senin olayım. Bana bir şans daha ver ve gel? Olmaz mı?

Sana olan tüm sevgimle
Ölüm çiçeğin

*******************************************

Yazar Notu:
Ben geldiiim!!!!
Evet sağlık durumum iyi ama şu an gribim :(
Neyse size kendimi hiç tanımadığını varsayıyorum ve şunları söylüyorum :

-Dil Bölümü öğrencisiyim
-Lauren Jauregui ' ye bayılırım takıntılısıyım diyebilirim (ah o yeşil gözler)
-Aşırı kitap okurum
-en sevdiğim spor uyumak
-BTS sevmem Army de değilim zaten ama EXO ve Oneus un en büyük hayranlarından olabilirim ( bunu söyledim çünkü betese diye yanlış okuma ve yazma ile gelip soru soranlar var o bities gençler sevmesem de doğru söyleyin)
-kitap yazmak için bazen bir söz bile yetebiliyor.

Ve son olarak kitabımı bu kadar çok okunmaya getirdiğiniz için teşekkür ederim hepinizi seviyorum Greylaticlerim(evet okuyucularıma yani sizlere böyle sesleneceğim çok tatlı çünkü ehehe)

Profilime göz atmayı unutmayınız greylaticlerim💕

[Aşk ve Savaş~ AzDen]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin