20

3.8K 345 51
                                    

[Percy Jackson x Anne with an e]

Ania Shirley-Cuthbert
Rudowłosa córka Ateny, najmądrzejsza w obozie, grupowa domku, całoroczna.
Jest sierotą, została znaleziona w sierocińcu przez jednego z satyrów i sprowadzona do obozu. Często można ją spotkać uczącą się greki i  pojedynkującą się na arenie z ciemnowłosym synem Apolla.

Diana Barry
Śmiertelniczka, która dołączyła do Łowczyń Artemidy. Często przybywa do Obozu Herosów, by spędzić czas ze swoją najlepszą przyjaciółką, córką Ateny, którą polubiła mimo zapewnień swoich towarzyszek o jej przemądrzałości.

Gilbert Blythe
Syn Apolla, lekarz obozowy. Swoje umiejętności lecznicze odkrył, kiedy po okrzyknięciu nowej rudowłosej obozowiczki "marchewką" dostał tarczą w twarz i natychmiast uleczył swój złamany nos. Ta sama dziewczyna często uczy go greki, chociaż wszyscy wiedzą, że wcale nie potrzebuje tych lekcji.

Ruby Gillis
Córka Afrodyty, najpiękniejsza dziewczyna w obozie, działająca cuda swoją czaromową grupowa domku. Przyjaźni się z Łowczynią Artemidy, co jest powodem wielkiego zdziwienia, ponieważ dzieci bogini miłości zwykle nie znoszą łowczyń, przez miłość, którą odrzuciły.

Cole Mackenzie
Syn Hefajstosa, świetny w rzeźbiarstwie, oraz, o dziwo, malarstwie. Często wyśmiewany w obozie z powodu swojej odmienności, szczery przyjaciel jednej z córek Ateny, której może powiedzieć wszystko.

idealnie połączenie dwóch fandomów nie istni-
tak bardzo czekałam na ten rozdział aww

talks → anne with an eOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz