1-)BAŞARI NEDİR
Başarı insanı varlıkların isteyip ya istediğine ulaşınca başarılı veya ulaşamayınca başarısız olmasıdır.Herkesin bu dünyada bir amacı ve hedefi vardır.Kimisi araba,yat,ev vb.birçok şey ister,kimisine göre kariyer,aşk,mutluluktur.Herkesin bu dünyaya geliş amacı vardır.Fakat başarısız insanlar o amacı bulamayarak baştan kaybetmişlerdir.Benim amacım hayatlara dokunmak yolunuza ışık tutmak.Lakin ben nelerde anlatsam iş size kalmıştır,akşama kadar dil döksem de siz kolunuzu kaldırmadıktan sonra buna müdahale edemem.İlk önce kendinize bir hedef belirleyin şişman mısınız,spor yapıp fit halime kavuşacam diye notlar alın amacınız neyse gözünüzün önünden esirgemeyin.Üniversite sınavına gireceksiniz sevdiğiniz başarılı olabileceğiniz bir bölümü istiyorsunuzdur,bu da sizin bir hedefinizdir.Yola çıkıyorsunuz ama ne haritanız var ne de gitmek istediğiniz yerin adı, böyle olmaz hadi durma HEDEF'ini bir kenara not al.
Allah neyi size hayal ettiriyorsa onuda size verme gücü vardır.Bu hayatta neyi hayal ediyorsanız ona sahip olabilirsiniz bunu unutmayın çünkü içinizde o güc,kudret,azim var sadece mesele doğru anahtarı bulup o kapıyı açabilmektedir.Akşama kadar ders çalışıyorsunuz ama durup bu konuyu nasıl daha iyi anlayabilirim diye düşünmüyorsunuz.Günün birinde iki oduncu varmış.Bir arkadaşları hanginiz daha iyi oduncusunuz demiş.Bu iki oduncuda aralarında bir yarışma düzenleme kararı almışlar,bir hafta içinde en fazla odunu kesen o kasabanın en iyi oduncusu olacakmış.Birinci oduncu gece gündüz demeden.durmadan,yılmadan odunları kesiyormuş.İkinci oduncu ise birinciye nazaran daha yavaş ve kendine dinlenme molları vererek çalışıyormuş.Bir haftanın sonunda kesilen odunlar sayılmış ve ikinci oduncu daha fazla odun kesmiş.Bunu gören birinci oduncu nerdeyse kafayı yecekmiş.Bu nasıl olurda ikinci oduncu bunu geçmiş.Dayanamamış ve gitmiş sormuş sen nasıl yaptında böyle oldu demiş.İkinci oduncu ise 'sen durmadan çalıştın ama testereni yeğlemedin,ben durdum onu yeğleyip işime daha çok önem verdim' demiş.Yani arkadaşlar çok çalışmak marifet değil.Önemli olan mantıklı ve sonuca daha kısa yoldan gitmektir.Bu hayatta her şeyi satın alabilirsiniz fakat tek bir şeyi satın alamazsınız o da zamandır,unutmayın bunu.İçinizdeki o cevheri çıkarın artık parıldama vakti geldi biz TÜRKİYE CUMHURİYETİ'nin evlatlarıyız bize durmak yakışmaz.Gelişmiş ülkelerden tek farkımız var onlar içlerindeki cevheri görüp çıkarıyorlar.Biz ise 25'imizde ölüp 70'imişde gömülüyoruz.Ben size inanıyorum sizde kendinize inanının yeteneğiniz ne üzerineyse onu arayıp,bulun.Müzik yeteğeniz vardır veya matematik bunu ben bilemem.Siz araştırıp yeteneğiniz,sevdiğiniz şey ne üzerine ise onun üzerine gitmeniz lazım.O dalda dünyayı sallamanız lazım.Bu zor bir şey değil emin olun ki başarabilirsiniz.Allah hayal ettirdiği şeyi gerçekleştirir.Gerçekleştirmesiydi niye hayal ettirsinki.Korkmayın,utanmayın kadın olabilirsiniz fakat çoğu erkeğin korktuğu şeyi siz başarabilirsiniz.
Bu hayata geldik.Artılarımız var,eksilerimiz var.Benim sizden istediğim eksilerinizi iyi kötüde olsa yukarı çekmeniz,ama artılarınızı öyle artı diye bırakmayıp yanına büyük harflerle PLUS yazılmasını istiyorum.Herkes en iyi en sevdiği işte olsa bir düşünün bu dünyada bu TÜRKİYE'de mutsuzluk diye bir terim kol gezer mi sizce? Şuan yollun başındayız sadece elimize o meşaleleri alıp istediğimiz yere gitmeye hazır mıyız? Hadi durma vakti değil yola çıkalım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞARI
Short StoryBaşarı nedir,neden hepimiz başarılı değiliz,nasıl başarılı olacağız,kim bu başarılı insanlar hepsinin sorusuna cevap verip yolunuza bir ışık tutacak nitelikte bir yol gösterici,yolunuzu bulmanız ümidiyle...