Bu evrende her şey boşlukta yaratılmıştır.Boşluk olmadan yeni şeyler de olmaz.Önünüzde ki bilgisayarda bile göremediğimiz kadar boşluk var.Gözümüze yansıyan görüntüsünü görüyoruz.Bilgisayara bakarken gözünüze boşluk bırakmadan baksanız yazıları tam okuyabilir misiniz?Ya da kameramanlar video çekerken boşluk bırakmadan çekseler,o video'dan bir şey anlayabilir misiniz?Boşluklar her yerdedir.Onları doldurmaya çalışmayın,öyle olması gerekiyor ki şuan öyleler.
İnsanlar beklemeye SABIR diyorlar ama bana göre sabır değil,BOŞLUK. Dedim ya boşluk olmadan hiçbir şey olmaz,beklemeden,durmadan da hiçbir şey gerçekleşmez. Bir şey gerçekleştirdin hemen başka bir şeye geçme dur bekle,boşluk olması lazım ki hedefin başarıya ulaşsın.Tohumlar bir anda meyve vermiyor beklemen lazım suyunu ihmal etmemen lazım,yoksa eline hiçbir şey geçmez ki.
Atomlara bak içlerinde büyük boşluklar var.Gözümüzle gördüğümüz gibi hepsi dolu değil.Gözümüze sadece o doluluk yansıyor,yanılıyoruz sadece.Bir hedefin oldu mu,onun büyük bir çoğunluğu boşluk ve sabır olacak.Doğru hamleleri yaptığın müddetçe kimse seni yenemez.
Bir kapı var ve sen o kapıyı aynı anahtarla her gün açmaya çalışıyorsun,ama açamazsın o kapıyı onun anahtarı farklı sonucu değiştiremediğin de sen kendini değiştirmen lazım,yoksa açamazsın o kapıyı o güzelim yere giremezsin sevgili kardeşim. Yolunu seçmen çok önemli ama nasıl gideceğin daha çok önemli,ilk bölümde demiştim bu hayatta satın alamayacağın tek bir şey var oda zaman,niye o zaman boşa harcıyorsun mantıklı kullan elinde kalsın gelecekte bol bol kullanırsın,ölene kadar çalışmak zorunda değilsin.Akıllı çalış daha az çalış mantık bu.
İnşallah sizlere az da olsa bir şey katmışımdır.Sevgiyle kalın,sağlıcakla kalın hatta tutkuyla kalın diğer bölümde görüşmek üzere....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞARI
Short StoryBaşarı nedir,neden hepimiz başarılı değiliz,nasıl başarılı olacağız,kim bu başarılı insanlar hepsinin sorusuna cevap verip yolunuza bir ışık tutacak nitelikte bir yol gösterici,yolunuzu bulmanız ümidiyle...