HAYAL ET(NİYET)

62 3 1
                                    

   

   Her şey bir hayalle başladı.Evet yanlış duymadın, ATATÜRK'e bir bak onun hayaliydi TÜRKİYE.Senin hayalin ney,sen niye geldin bu dünyaya,akşama kadar instagram'a bakmak için mi burdasın,hey sana diyorum..

   Amacımızı belirleyip onun için ne gerekiyorsa yerine getirmemiz gerekiyor çünkü bize bu yakışıyor anlıyor musun?  

   Bu hayatta çukura düştüğünde seni kurtaracak bir kişi var sadece o da SENSİN.Başkalarından medet bekleme annenden babandan sen kendi kendine yetmen lazım yoksa sefalet,yoksulluk içinde yüzersin güzel arkadaşım.Benimle bu yola çıkmaya hazır mısın? Hayallerini gerçekleştirmeye var mısın? Ben sana tüm canı kalbimle güveniyorum,sen başarabilirsin çünkü karşında engel yok,tek bir engel var o da sensin sen kendine tabular koyma,bu dünyada her şeyi başarabilirsin...

   Hiç düşündün mü? Namaz kılınca niye ilk başta niyet getirilir.Bunun bir sebebi olması lazım yoksa kuru kuru niye diyelim ki? Bilim adamları da açıklıyor sen bir işe başlamadan önce o işle ilgili hayalini niyetini dile getirirsen yada beyninde düşünürsen,bu olayın gerçekleşme süresi kısalıyor.Bu ne demek oluyor,bir yola çıkıyorsun ve beyninde bir şey tasarlayıp düşününce beyin otomatik sana en kısa yolu en mantıklı şeyi sunuyor.Sen bir şey yapmıyorsun beyin senin yerine yapıyor.

     Her şey sondan var olmuştur.Bir son düşünün ve oradan yeni başlangıçlar türüyor.Biz niyet ederek,hayal ederek o işin sonunu düşünüyoruz ve bize o sondan çok güzel başlangıçlar türüyor.

     Amacımızı belirledik,hayalimizi kurduk ve sıra niyette.Allaha karşı niyet etmek istemiyorsanız kendinize karşı bir niyet getirin ve yolumuza hız kesmeden devam edelim,sizi çok seviyorum ve size çok minnettarım diğer bölümde görüşmek üzere saygı ve sevgilerimle hoşçakalın


BAŞARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin