-Sevdiğim tüm şarkıların en iyi bölümlerisin
✨
Tam 1 hafta oldu bugün. 1 haftadır ; konuşmuyor, mesajlaşmıyor, doğru dürüst göz göze gelmiyorduk bile . Göz göze geldiğimiz daha doğrusu ben ona bakarken bunu fark edip bana bakınca da gözünü kaçıran ilk ben oluyordum. Üzgün olduğum söylenemezdi aslında çünkü beni gerçekten kırmıştı. Ben ondan özür diliyim derken gene kendimi rezil etmiştim ve o buna rağmen beni kırmıştı. Ertuğrul'la konuşmak da hayatımın en büyük saçmalığı diyebilirim.
Salak salak okula gidip geldim, Yiğit'e bakmamaya çalıştım ama onu düşünmekten kaçmadım da.. Onu seviyordum çünkü.. Bugün okuldan gelince günlüğümü okudum biraz. Yeni başladım gibi aslında o günlüğe.. Yiğit başlattı beni.. 02.12.2018 Benim o günlüğe yazış tarihim. Aslında onu sevmeye ilk başladığım tarih de diyebiliriz...
Son zamanlarda Miray'la eskisinden daha yakın olduk. Hatasını anladığını düşünüyorum ve artık gerçekten çok iyi anlaşıyoruz onunla.Tamam her şeyimi anlatamıyorum ama iyiyiz.. Yiğit zaten her zamankinden daha farklı. Ben anlamıyorum gerçekten beni seviyor mu acaba. Saçmalıyorum ,tamam sustum. Çocuk en son resmen bana sen kimse misin dedi. Ama bu onun beni arkadaşı olarak gördüğü kısmını değiştirmez ki.. Hem hop ya nooluyo?? Lan ben en son ona biraz sinirliydim. Tamam, azıcık; küçücük? Tamam ya kendimle çelişmiycem. Ona sinirli kalamıyorum. Oldu mu?! Tamam mı?!
'Noluyo lan ben gene kendimle çelişiyorum töbe' dedim kendi kendime çıkışa doğru yürürken. Klasik ,saçma ve gereksiz bir okul günü daha bitmişti. Tabii ki hüsranla değil çünkü bir Gece Erkan her zaman insanları imrendirecek derecede mutlu olmak zorundadır. Tek problemim Yiğit miydi acaba şuan peki? Derslerim nasıldı? 8.sınıf değil miydim ben , denemelerim yok muydu ? Sadece 57 günümün kaldığını bilmiyor muydum acaba? Öncelikle derslerim iyiydi yani okulun fen lisesine gidecekler kadrosundaydım İnşaAllah. Kendime de güvenim tamdı açıkçası ama işte benim bu puanlarım ne bileyim işte hedefimi, Kabataş Erkek Lisesini tutmuyordu... Eğer Kabataş'ı kazanırsam İphone X alacaklar zaten bana ve ne bileyim zaten istiyorum yaa, olur inşaAllah, Rabbim çalışana verir. (Kendi kendime şuan yazarken bunlarıdüşünüyorum 04.04.2019-22.50*)
Ben kendi içimden bunları söylerken eve geldiğimizi fark ettim ve arabadan indim klasik olarak kıyafetlerimi falan çıkardım ve yemek yedim ardından gizlice instagrama girmek için babamdan telefon aldım. Giriş yaptım ve dm kısmına girmeden sadece üzerinde 2 yazdığını gördüm. İki kişi mesaj atmıştı ama büyük ihtimalle bunlardan biri Ertuğrul'du öbürü de at kafası. Bunları düşünmek yerine bakmanın daha mantıklı olduğunu fark ettim ve masejlara girdim. Girer girmez kalp ritmimin bozulması bir oldu tabii. Bir mesaj Ertuğruldan, öbürü de Yiğit'ten di. Önce hızlıca Ertuğrul'un mesajına öylesine bir cevap verdim ve kalp ritmim bozulurken Yiğit'inkine.
yigitatalay_23: Çok uzun süre küs kalmak iyi değilmiş
yigitatalay_23: Barış yapsan mı artık ?
Mesajı görünce mutluluktan uçuyordum. Ben de hemen ona bir mesaj yazdım.
Ben: Ben de zaten sana mesaj atmak için girmiştim instagrama.
Ben: Özür dilerim
Ben: Hem senin gibi bir arkadaşımı kaybetmek istemem
yigitatalay_23 adlı kullanıcı mesajınızı beğendi*
yigitatalay_23: Ben de özür dilerim
yigitatalay_23: Ee naber?
Ben: İyi sen ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗦𝝠𝗗𝗘𝗖𝗘 𝟴. 𝗦𝗜𝗡𝗜𝗙𝗧𝗜𝗠
Чиклит𝑎𝑛𝑙𝑎𝑡𝑎𝑚𝑎𝑑ı𝑘𝑙𝑎𝑟𝑖𝑚, 𝑖𝑡𝑖𝑟𝑎𝑓 𝑒𝑑𝑒𝑚𝑒𝑑𝑖𝑘𝑙𝑒𝑟𝑖𝑚, 𝑔𝑜̈𝑧𝑦𝑎𝑠̧l𝑎𝑟ı𝑚, 𝑘𝑜𝑟𝑘𝑢𝑙𝑎𝑟ı𝑚 𝒗𝒆 𝒉𝒆𝒓 𝒔̧𝒆𝒚𝒊𝒏 𝒔𝒆𝒃𝒆𝒃𝒊 𝒐𝒍𝒂𝒏 𝒐, 𝒔𝒆𝒗𝒈𝒊𝒎𝒊𝒏 𝒔̧𝒆𝒌𝒊𝒍 𝒃𝒖𝒍𝒎𝒖𝒔̧ 𝒉𝒂𝒍𝒊⋰