Merhaba günlük bakalım gene neler yaşamışım 🥰
*Esat'tan
Yiğit'in yanına gittiğimde açıkçası ne yapacağımı bilmiyordum, ne söyleyeceğimi de ben de direkt konuya daldım .
'Kusura bakma ben senden Gece'nin instagram ismini isteyecektim de az önce o bana verdi' dedim elimi kaldırarak
'Tamam anladım' dedi gayet soğuk bi tonla ve sahaya çıkan kızlara kaydı gözü. Tam olarak kime baktığını anlamasam da Gece'nin bulunduğu taraftaki 3 kızdan birine bakıyordu. Sonra bana döndü ve yumruk yaptığı elini gevşetti. Tam ağzını açacaktı ki Enes bana seslendi. Ben de elimle Gece'nin en son yanımızdan ayrılırken yaptığı gibi bir selam verdim. Arkamı göndüm , gittim.
*Gece'den
Esat'ın yanından ayrıldıktan sonra hemen tek sıraya girmiş kızların arasında sıraya girdim . Sondan 3. sıradaydım boyumdan dolayı.Hafif tempoda koşarak sahaya giriş yaptık.Tribünlerde kimse yoktu neredeyse.. Sadece Üniversite Kolejinin basket takımlarıyla bizim erkek takımı..Okuldan bu maça seyirci getirmemişlerdi çünkü rakibimiz olan takım senelerdir yenildiğimiz takımdı ve işimiz çok zordu . En zor olan da benim işimdi çünkü hem ilk maçımdı hem de ilk maçım en iyi oynayan takımlaydı..
5 dk sonra*
Sahada son olarak 3lüklerimizi atarken Yiğit'in bana baktığını fark ettim.Normal şartlar altında 3lüklerim girmez ama bu sefer sanki bi güç bana destek veriyormuşçasına deliksiz attım.Diğer takım ısınmayı bitirdiğinden dolayı daha doğrusu ısınmayı bizi izleyebilmek için hızlı bitirdiklerinden ve herkes izleyecek başka bir şey olmadığından bizi izlediğinden dolayı benim deliksiz atışım o çok rahatlatıcı mükemmel sesi çıkardı. Hani şu kenardaki fileyle buluşunca çıkardığı ses varya hah işte tam olarak o . Yiğit'e baktım önce , tam kızlar beni alkışlarken o da kafası ve gözleriyle beni tabrik etti. Arkasında oturan Esat'ı sonradan fark ettim o ve Enes de ayağa kalkarak beni alkışladılar. Salaklar yaa. Herkes onlara baktı. Yiğit gene sinirlendi artık ne alakaysa (!)
2 dk sonra*
İlk 5 sahaya çıkıyor şuan aslında ben de oradaydım da işte heyecandan önce izlemenin daha doğru olacağını düşündüm. Başladık maça tabii ki baya aramız açıktı karşı takımla sonra Esat ve Enes beni şuracıkta rezil etmesinler diye onların zoruyla oyuna giriyorum şuan hadi bismillah
30 dk sonra*
İlk periyotun sonlarına doğru maça Esat ve Enes beni rezil etmesin diye onların zoruyla girdim. Şuanki duruma bakılırsa biz finiş . Maç birazdan bitecek durum 57-46 şuan . Bizim takım da karşı takım da iyi oynuyuyor ama biz yenileceğiz zaten bu kısım kesin. Erkek takımı hiç destek olmadılar Esat ve Enes de geçen periyot sonunda gittiler zaten. Maçın bitmesine 3 dakika kaldı şu ana kadar 23 sayı attım iyi oynadım yani ama yarısı faul atışı zaten . Karşı taraf çok sert oynuyor ve ben de senelerdir bu takımı izleyen biri olduğumdan nerede neler yapmam , nasıl serbest atış kazanmam gerektiğini biliyorum tabii .. Ben bunları düşünürken karşı takımın 15 numarasının bana doğru geldiğini fark ettim turnikeye girecekti zaten de ben hemen yerime geçtim. Power guard olarak yapmam gerektiği gibi soldaydım zaten . 15 numara bana doğru geldi , geldi ve sonunda benim geri çekilmeyeceğimi görünce bana faul yapmaktan korkup pası pivota atmaya karar vermişti ki ben bir şey yaptım.... Aylardır maçlarda yapmak istediğim bir şey. . O kıza ...
Ben.O kıza . Blok .Bastım. Fena bir ses çıktı ortaya ben de o anki sevinçle kıza bastığım blokla sağıma sıçrayan topu kaptığım gibi karşı potaya koştum . Evet tamam sol guard oynuyordum , turnikelerim genelde kaçmazdı falan ama sol turnikemden ben de emin diildim hele şimdi bu heyecanla ... Şuan işimi şansa bırakıp soldan turnikeye giremezdim. Tamam , evet belki bu maçı yenemeyecektik ama bu kadar da kötü yenilmemeliydik . Arkamdan basketbol ayakkabısının çıkardığı ve o çok hoşuma giden sesi duyduğumda 15 numaranın arkamada olduğuna kavradım. O an hiiç yapmadığım bi hareketi yaptım ve koşuşumu biraz yavaşlattım , kız ne yapmaya çalıştığımı anlamamış olacak ki hızlanıp önüme geçti ben de kızın tam karşısında durdum , arkadan el değiştirme yaptım ve hemen potanın sağ tarafına geçtim . Adımlarımı hızlandırdım ve istemsizce nefesimi tuttum. Her zaman mırıldandığım gibi gene mırıldandım tabii ki. Bu benim olmazsa olmazımdı;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗦𝝠𝗗𝗘𝗖𝗘 𝟴. 𝗦𝗜𝗡𝗜𝗙𝗧𝗜𝗠
Chick-Lit𝑎𝑛𝑙𝑎𝑡𝑎𝑚𝑎𝑑ı𝑘𝑙𝑎𝑟𝑖𝑚, 𝑖𝑡𝑖𝑟𝑎𝑓 𝑒𝑑𝑒𝑚𝑒𝑑𝑖𝑘𝑙𝑒𝑟𝑖𝑚, 𝑔𝑜̈𝑧𝑦𝑎𝑠̧l𝑎𝑟ı𝑚, 𝑘𝑜𝑟𝑘𝑢𝑙𝑎𝑟ı𝑚 𝒗𝒆 𝒉𝒆𝒓 𝒔̧𝒆𝒚𝒊𝒏 𝒔𝒆𝒃𝒆𝒃𝒊 𝒐𝒍𝒂𝒏 𝒐, 𝒔𝒆𝒗𝒈𝒊𝒎𝒊𝒏 𝒔̧𝒆𝒌𝒊𝒍 𝒃𝒖𝒍𝒎𝒖𝒔̧ 𝒉𝒂𝒍𝒊⋰